Показати схожі тендери

Закупівля «Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» від Головне управління Національної поліції у Львівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-011376-a
Id Tender 1399f110f63a4dbe80a955efbdb819ae
План UA-P-2025-03-24-013883-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.03.2025 15:52
Остання зміна 21.05.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
453 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 266 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 15:52 до 01.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 15:52
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 15:52
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2025 13:38
до 05.05.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 15:43
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 10:42
до 21.05.2025 16:36
Період уточнень
з 24.03.2025 15:52 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 15:52 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2025 13:38 до 05.05.2025 10:42
Період кваліфікації
з 02.04.2025 13:38 до 05.05.2025 10:42
Основні параметри
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
453 200 грн.
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Назва предмета закупівлі
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Очікувана вартість
453 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2266,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.04.2025 13:09
Закінчення аукціону
02.04.2025 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Код ДК 021:2015
15894300-4 - Готові страви
Кількість
2 200
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Конюшинна, 24
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна
Пропозиція:
325 512 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
448 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Пропозиція:
338 712 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.04.2025 13:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
24.03.2025 15:52
Критерії прийнятності
24.03.2025 15:52
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Колодчак
Електронна пошта
Телефон
+380322586783
Сайт:
https://lv.npu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108833
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ПЛОЩА ГЕНЕРАЛА ГРИГОРЕНКА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Період вимог/скарг з 08.04.2025 15:43 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.04.2025 13:38 по 10.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.04.2025 15:43
Повідомлення про рішення
02.04.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:52
Період вимог/скарг з 11.04.2025 16:38 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 15:43 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:38
Повідомлення про рішення
08.04.2025 15:44
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 16:38 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.05.2025 10:42 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 18:26 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 10:42
Довідка НАЗК
05.05.2025 10:42
Повідомлення про рішення
30.04.2025 18:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості). Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією. Так, відповідно до п. 1.2. Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати копію/і аналогічного/их договору/ів, зазначеного/их в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. В складі тендерної пропозиції учасника міститься Договір №192 від 11.03.2024, укладений з ГУНП у Волинській області та договір №367 від 14.03.2024 укладений з ГУНП в Тернопільській області, які надані не в повному обсязі, а саме без окремих додатків, які є невід’ємною частиною кожного договору. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
02.05.2025 16:33
Надати до
03.05.2025 16:33
Договір
UA-2025-03-24-011376-a-b1
Підписаний і діє
Номер
433
338 712 грн.
282 260 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 200 (набір)
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Номенклатура
«Готова продукція харчування» ДК 021:2015 – 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні»
Кількість
2 200
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38705921

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 16:36
-
21.05.2025 16:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000032
Дата створення проекту
03.06.2025 15:05
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 17:56
Дата публікації висновку про результати
10.06.2025 16:08
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2025 №162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-24-011376-a, 24.03.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 17:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-24-013883-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 №1/08042025, від 11.04.2025 №2/11042025 та від 05.05.2025 №1/05052025; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Гончаренко Лариси Олександрівни (щодо правомірності її відхилення); опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-03-24-011376-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №6614-р/пк-пз від 25.04.2025); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду скарги Органом оскарження); опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» та опубліковані зазначеним учасником документи на усунення таких невідповідностей; опубліковані ТОВ «ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ» як переможцем тендеру документи; договір від 16.05.2025 №433; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
___
Дата висновку
10.06.2025 00:00
Дата публікації
10.06.2025 16:08
Документи висновку
10.06.2025 16:08
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби закупівлі за ID: UA-2025-03-24-011376-a, яка проведена Головним управлінням Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 16:35
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 16:35
-
Відповідь
Про надання пояснення
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснень повідомляємо наступне. Замовником розрахунок очікуваної вартості товарів визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом проведення моніторингу цін, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах в мережі Інтернет, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, та на підставі комерційних пропозицій про що надаємо документальне підтвердження На виконання постанови КМУ від від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо даної закупівлі оприлюднена на сайті Головного управління Національної поліції у Львівській області за посиланням: https://lv.npu.gov.ua.Технічні та якісні характеристики визначені структурним підрозділом, який був ініціатором закупівлі, та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань.
Рішеня
06.06.2025 15:40
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
453 200 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
453 200 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Львівській області
Контактний телефон:
+380322586783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності