Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження від Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-011015-a
Id Tender 0147ddce5fc242298de4fff5810b7c5e
План UA-P-2025-03-24-012911-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.03.2025 16:00
Остання зміна 14.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 709 966 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 099.66 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 16:02 до 01.04.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 16:02
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 16:02
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 16:00
до 08.04.2025 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 16:15
до 14.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.04.2025 16:15
-
Період уточнень
з 24.03.2025 16:02 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 16:02 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 16:00 до 08.04.2025 16:15
Період кваліфікації
з 01.04.2025 16:00 до 08.04.2025 16:15
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження, код CPV за ДК 021:2015:50340000-0 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 709 966 грн.
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження
Примітки
послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження, код CPV за ДК 021:2015:50340000-0 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання»
Очікувана вартість
2 709 966 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27099,66
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
81 298.98
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження
Код ДК 021:2015
50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата, за рахунок бюджетних коштів, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписаних обома Сторонами актів наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання, щомісячно.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
Пропозиція:
2 709 966 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рясна Анастасія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380979496217
Замовник
ЄДРПОУ
13620112
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування і наладки обладнання системи об’єктного відеоспостереження
Період вимог/скарг з 08.04.2025 16:15 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 16:00 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей
Зміст
За результатами перевірки Реєстру рішень АМКУ про антиконкурентні узгоджені дії було встановлено, що Учасник ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», ЄДРПОУ 31091208 з 03.04.2025 року знаходиться в «чорному списку» Антимонопольного комітету України (рішення № 60/30-р/к від 03.04.2025 року). Відповідно до пп. 4 п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пп. 4 п. 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.04.2025 16:15
Повідомлення про рішення
08.04.2025 16:15
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
01.04.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:42
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 709 966 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380979496217
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 709 966 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380979496217
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності