Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-010144-a
Id Tender 9cccf562187d4f3488d69e17a2ef3f41
План UA-P-2025-03-24-011768-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.03.2025 15:17
Остання зміна 10.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
35 217.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
176.09 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 15:17 до 01.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 15:17
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 15:17
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:00
до 04.04.2025 10:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 10:27
до 10.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.04.2025 10:27
-
Період уточнень
з 24.03.2025 15:17 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 15:17 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:00 до 04.04.2025 10:27
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:00 до 04.04.2025 10:27
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
35 217.6 грн.
Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced
Примітки
код ДК 021:2015 – 50211200-9 – Послуги з ремонту літальних апаратів
Очікувана вартість
35 217.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
176,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced
Код ДК 021:2015
50211200-9 - Послуги з ремонту літальних апаратів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виключно в гривнях
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Овчаренко Наталія Павлівна"
Пропозиція:
33 130 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Предь Степан Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380472333347
Замовник
ЄДРПОУ
14321512
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту безпілотного літального апарату DJI Mavic 2 Enterpise Advanced
Період вимог/скарг з 04.04.2025 10:27 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 15:00 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію ФОП Овчаренко Наталія Павлівна (2690810700) у зв’язку з не виправленням, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до пункту 46 Особливостей оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
04.04.2025 10:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.04.2025 15:04
Витяг з ЄДР
01.04.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) Розглянувши перелік документації наданої Учасником під час подачі тендерної пропозиції було виявлено відсутність аналогічного договору на постачання аналогічного товару; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати аналогічний за предметом закупівлі договір відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.»
Створено
02.04.2025 08:17
Надати до
03.04.2025 08:17
Торги не відбулися
Очікувана вартість
35 217.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 15:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Контактний телефон:
380472333347
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
35 217.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 15:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
Контактний телефон:
380472333347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності