Показати схожі тендери

Закупівля Годинники для нагородження від Рівненська обласна державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-009922-a
Id Tender f9c03e937b3d4c618d680de86a7b4a4c
План UA-P-2025-03-20-002232-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.03.2025 15:12
Остання зміна 19.05.2025 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
645 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 456 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 15:10 до 03.04.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 15:10
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 15:10
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 14:00
до 07.05.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 10:42
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 15:14
до 19.05.2025 16:58
Період уточнень
з 24.03.2025 15:10 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 15:10 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 14:00 до 07.05.2025 15:14
Період кваліфікації
з 04.04.2025 14:00 до 07.05.2025 15:14
Основні параметри
Годинники для нагородження
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
645 600 грн.
Годинники для нагородження
Назва предмета закупівлі
Годинники для нагородження
Очікувана вартість
645 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6456,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2025 13:37
Закінчення аукціону
04.04.2025 14:00
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 160 (штуки)
Годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі
Опис предмета закупівлі
Годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі
Код ДК 021:2015
18520000-0 - Персональні хронометри
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, майдан Просвіти, 1
Дата постачання по
21.05.2025 00:00
Позиція : №2 83 (штуки)
Годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі
Опис предмета закупівлі
Годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі
Код ДК 021:2015
18520000-0 - Персональні хронометри
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, майдан Просвіти, 1
Дата постачання по
21.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після отримання товару Замовником на підставі накладних або видаткових накладних протягом 30 (тридцяти) банківських днів
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
Пропозиція:
364 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Захисник України+"
Пропозиція:
510 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2025 13:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Богомазюк
Електронна пошта
Телефон
+380972353187
Сайт:
https://www.rv.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
13986712
Повна назва
Рівненська обласна державна адміністрація
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне,
Адреса
МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Годинники для нагородження
Період вимог/скарг з 08.04.2025 10:42 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 14:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
08.04.2025 10:42
Повідомлення про рішення
04.04.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:10
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
04.04.2025 14:00
Надати до
08.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.04.2025 09:11 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 10:42 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.04.2025 09:11
Повідомлення про рішення
08.04.2025 10:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід укладання одного аналогічного договору у 2025 році, тоді як у додатку 2 до тендерної документації розміщена вимога щодо подачі довідка, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору за 2024 рік із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі. Учасник повинен подати: - довідку, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору за 2024 рік із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі; - сканований оригінал або завірена копія договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі та є його невід’ємною частиною) аналогічний предмету закупівлі; - сканований оригінал або завірена копія відповідної накладної, що підтверджує повне виконання наданого аналогічного договору. 2. До довідка, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід учасником не додано один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) як вимагається у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати: один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи. 3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подана учасником містить лише інформацію про приміщення та транспортний засіб. У довідці відсутня інформація про обладнання та про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати: Довідку в довільній формі про наявність обладнання ( інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання.) та інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи. 4. Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен подати довідку з обслуговуючого банку учасника/уповноваженої особи учасника про відсутність (наявність) у Учасника простроченої заборгованості за кредитами, дійсну на дату розкриття пропозицій (або довідок, у разі відкриття рахунків у декількох банках). 5. - Вих. No34 від 28.03.2025р. Гарантійний лист Учасника, яким встановлено що гарантійний термін на товар складає 12 місяців з дати поставки товару. Згідно додатку 6 до тендерної документації гарантійний термін на товар 18 місяців. Учасник повинен подати лист згідно вимог тендерної документації.
Створено
08.04.2025 11:56
Надати до
09.04.2025 11:56
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:14 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 14:18 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:14
Довідка НАЗК
07.05.2025 15:14
Повідомлення про рішення
02.05.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-24-009922-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29
510 000 грн.
510 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (штуки)
Годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі
Номенклатура
Годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі
Кількість
160
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 21 травня 2025 р.
Номенклатура
83 (штуки)
Годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі
Номенклатура
Годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі
Кількість
83
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 21 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рівненська обласна державна адміністрація
Повна назва
Рівненська обласна державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13986712

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Захисник України+"
Повна назва
ТОВ "Захисник України+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45865785

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 16:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
645 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 16:00
Замовник:
Рівненська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380972353187
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
645 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 16:00
Замовник:
Рівненська обласна державна адміністрація
Контактний телефон:
+380972353187
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності