Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-24-003049-a
Id Tender 5dc5091835fd418fb3b4a815ee8ef67f
План UA-P-2025-03-12-002648-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.03.2025 10:53
Остання зміна 10.06.2025 20:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 052 051 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 260.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2025 10:52 до 08.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2025 10:52
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2025 10:52
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 11:48
до 06.06.2025 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 15:56
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 11:40
-
Період уточнень
з 24.03.2025 10:52 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.03.2025 10:52 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 11:48 до 06.06.2025 11:40
Період кваліфікації
з 09.04.2025 11:48 до 06.06.2025 11:40
Основні параметри
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 052 051 грн.
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Очікувана вартість
4 052 051 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20260,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 11:19
Закінчення аукціону
09.04.2025 11:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Кулиняка
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
3 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ КЛУБ "СОНА"
Пропозиція:
3 364 573.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Пропозиція:
3 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 09:39
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
24.03.2025 10:52
-
24.03.2025 10:52
-
24.03.2025 10:52
Критерії прийнятності
Скасування
23.04.2025 09:18
необхідність уточнення технічних характеристик у технічному завданні товару
23.04.2025 09:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитрій Багінський
Електронна пошта
Телефон
+380459763090
Замовник
ЄДРПОУ
05408846
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Ірпінь
Адреса
вул. Шевченка, 2-а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Період вимог/скарг з 19.05.2025 15:56 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 11:48 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 15:56
Повідомлення про рішення
-
11.04.2025 12:32
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 10:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2025 10:52
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі
Дата продовження строку розгляду
11.04.2025 12:32
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИМОГА 1 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази): 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення; - свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити: -найменування технічного засобу, обладнання, марка*; - кількість; - власний/ орендований ** **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. ЗАУВАЖЕННЯ: На дану вимогу Учасником надана довідка вих № 1/6 з в якій не зазначено приналежність обладнання (власний/орендований). ВИМОГА 2 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) а)Надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У даній довідці необхідно було зазначити: -назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; -дата, номер та предмет укладеного Договору; - вартість договору, грн.; - ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. ЗАУВАЖЕННЯ: а)На дану вимогу Учасником надана довідка № вих 1/8 з неповною інформацією, зокрема: не зазначена посада контактної особи замовника. б) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції скановані копії оригіналів договорів, які зазначені у довідці в повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; зазначених в наданій учасником довідці. ЗАУВАЖЕННЯ: відсутня довідка учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили. ВИМОГА 3 (Додаток 1 до тендерної документації. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт). Учаснику у довідці за формою Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт необхідно зазначити: - Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/ співвиконавця; -Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю; -% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю. ЗАУВАЖЕННЯ: Учасником у даній довідці зазначено залучення виду окремих машин і механізмів, матеріально-технічної бази та надання послуг.
Створено
16.05.2025 17:38
Надати до
17.05.2025 17:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 15:56 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.06.2025 11:40 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 11:37 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 11:41
Довідка НАЗК
06.06.2025 11:40
Повідомлення про рішення
06.06.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-24-003049-a-b1
Очікує підписання
3 199 999 грн.
3 199 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408846

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45799613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 052 051 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 052 051 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380459763090
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності