Показати схожі тендери
Закупівля технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавця) (ДК021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) від Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-013101-a
Id Tender ccb90feb05cc4c868f75686238cf7ed7
План UA-P-2025-03-21-015572-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 22:30
Остання зміна 22.04.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
951 030 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 510 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 22:29 до 31.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 22:29
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 22:29
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 13:31
до 14.04.2025 14:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 11:44
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.04.2025 14:07
до 22.04.2025 16:00
Період уточнень
з 21.03.2025 22:29 до 28.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 22:29 до 28.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 13:31 до 14.04.2025 14:07
Період кваліфікації
з 01.04.2025 13:31 до 14.04.2025 14:07
Основні параметри
технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавця) (ДК021:2015:50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
951 030 грн.
Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавцяї
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавцяї
Очікувана вартість
951 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9510,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.04.2025 13:08
Закінчення аукціону
01.04.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавця)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ
Пропозиція:
800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МУСІЄНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
799 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.04.2025 13:08
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Кобзар
Електронна пошта
Телефон
+380984256275
Замовник
ЄДРПОУ
40074628
Повна назва
Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман"
Поштовий індекс
67821
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський р-н, село Сухий Лиман
Адреса
вул.Чорноморців, будинок 100
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавцяї
Період вимог/скарг з 07.04.2025 11:44 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 13:31 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.04.2025 11:44
Повідомлення про рішення
01.04.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 22:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 22:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому умовами тендерної документації встановлені винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У складі тендерної пропозиції, Учасником були подані файли, а саме: - 1. Довідка аналогічний досвід.pdf. - 2. Довiдка МТБ.pdf. - 3. Довідка наявність працівників.pdf. - 5. Тендерна пропозиція.pdf. - 6. ГЛ погодження з проектом договору.pdf. - 7. Інформаційна довідка не РФ не РБ.pdf. - 8. Гарантійний лист Додаток 2.pdf. З аналізу вищенаведених документів вбачається, що вони надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) хоча і містять відмітку – «КЕП». Разом з тим, на вищенаведені документи не накладений КЕП, а тому Замовник не має змоги перевірити КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу. У зв’язку з цим, учасник повинен поставити особистий підпис на документах, а саме: - 1. Довідка аналогічний досвід.pdf. - 2. Довiдка МТБ.pdf. - 3. Довідка наявність працівників.pdf. - 5. Тендерна пропозиція.pdf. - 6. ГЛ погодження з проектом договору.pdf. - 7. Інформаційна довідка не РФ не РБ.pdf. - 8. Гарантійний лист Додаток 2.pdf. або надати їх у формі електронного документа відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати, довідку у вигляді Форми 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У складі тендерної пропозиції Учасником, було надано файл – «1. Довідка аналогічний досвід.pdf.». При цьому, вищенаведений документ не містить інформації про ПІБ керівника Замовника з яким укладався аналогічний договір. У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги підпункту 1.1.1. пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовника та надати заповнену довідку у вигляді Форми 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі на суму не менше ніж 60% від очікуваної вартості данної закупівлі і на аналогічну марку автомобіля. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл – «1.1. Аналогiчний договiр.pdf». При цьому сума згаданого правочину становить 19 400,00 грн., що є значно нижче ніж 60% від очікуваної вартості даної закупівлі. Окрім цього, за змістом правочину вбачається, що Учасник надавав послуги з ремонту вантажного автомобілю КАМАЗ 5320, тоді як Замовник вимагав аналогічний договір предметом якого є ремонт аналогічної марки автомобіля, а саме МАN. У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги підпункту 1.1.2. пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовника та надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі на суму не менше ніж 60% від очікуваної вартості даної закупівлі і на аналогічну марку автомобіля. 4. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг (за Формою 2). У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл – «3. Довідка наявність працівників.pdf.». При аналізі вищезазначеного документа було встановлено, що Учасник не зазначив обов’язкову інформацію, а саме - посаду (робочу професію), №, дату наказу про прийняття на роботу, або трудової угоди (контракту, договору, цивільно-правової угоди, тощо). У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника та надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг (за Формою 2). 5. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати скан-копію оригіналу (завірена копія) Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл – «4.1. Витяг ЕП Мусiєнко Свiтлана 031123.pdf». При аналізі вищезазначеного документа було встановлено, що документ не містить ані підпис уповноваженою особи, яка його видала, ані печатки контролюючого органу. Окрім цього документ складений не у форматі електронного документа, що не дозволяє ідентифікувати особу яка наклала електронний підпис. 6. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому умовами тендерної документації встановлені винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Під час аналізу тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що електронна підпис якою підписана тендерна пропозиція містить наступні відомості: Підписувач Мусієнко Світлана Вікторівна П.І.Б. Мусієнко Світлана Вікторівна Країна Україна РНОКПП 2849603424 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 20:29:02 30.03.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 7671040800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований З аналізу вищенаведеного вбачається, що тендерна пропозиція підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Так як, кваліфікований електронний підпис (КЕП) фізично не може міститься на незахищеному електронному носії. У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника та підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
04.04.2025 17:02
Надати до
05.04.2025 17:02
Період вимог/скарг з 14.04.2025 14:07 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 11:44 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.04.2025 14:08
Довідка НАЗК
14.04.2025 14:07
Повідомлення про рішення
07.04.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 22:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 22:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому умовами тендерної документації встановлені винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). При цьому умовами тендерної документації встановлені винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Під час аналізу тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що електронна підпис якою підписана тендерна пропозиція містить наступні відомості: Підписувач КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ П.І.Б. КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ Країна Україна РНОКПП 2565700994 Організація (установа) ФОП КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ Код ЄДРПОУ 2565700994 Посада КЕРІВНИК Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 10:55:56 26.03.2025 Сертифікат виданий КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер 5E984D526F82F38F0400000032B76F01F63E3805 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований З аналізу вищенаведеного вбачається, що тендерна пропозиція підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Так як, кваліфікований електронний підпис (КЕП) фізично не може міститься на незахищеному електронному носії. У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника та підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі на суму не менше ніж 60% від очікуваної вартості данної закупівлі і на аналогічну марку автомобіля. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файли : – «Додаток до довідки про досвід (Договір №466).pdf». сума згаданого правочину становить 81336,00 грн., за змістом правочину вбачається, що Учасник надавав послуги з ремонту вантажного автомобілю FORD TRUCRS 3542D DC; – «Додаток до довідки про досвід (Договір №9).pdf». сума згаданого правочину становить 12470,00 грн., за змістом правочину вбачається, що Учасник надавав послуги з ремонту автомобілю сміттєвозу Mersedes-Benz Atego; – «Додаток до довідки про досвід (Договір 30-05).pdf». сума згаданого правочину становить 509400,00 грн., за змістом правочину вбачається, що Учасник надавав послуги з ремонту автомобілів- сміттєвозу(Mersedes-Benz Atego) , автопідіймача(ЗИЛ 43142) та вантажівки бортової(DONG FENG) тоді як Замовник вимагав аналогічний договір предметом якого є ремонт аналогічної марки автомобіля, а саме МАN. У зв’язку з цим, учасник повинен виконати вимоги підпункту 1.1.2. пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовника та надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі на суму не менше ніж 60% від очікуваної вартості даної закупівлі і на аналогічну марку автомобіля. 3. Відповідно до підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати скан-копію оригіналу (завірена копія) Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). У складі тендерної пропозиції Учасником було надано файл – «Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf». При аналізі вищезазначеного документа було встановлено, що документ не містить ані підпис уповноваженою особи, яка його видала, ані печатки контролюючого органу. Окрім цього документ складений не у форматі електронного документа, що не дозволяє ідентифікувати особу яка наклала електронний підпис.
Створено
10.04.2025 11:49
Надати до
11.04.2025 11:49
Договір
UA-2025-03-21-013101-a-b1
Підписаний і діє
Номер
31
800 000 грн.
800 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавця)
Номенклатура
технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту вантажного автомобіля-сміттєвоза MAN TGS 18 з використанням запасних частин та матеріалів виконавця)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман"
Повна назва
Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40074628

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ
Повна назва
ФОП КАПЦОВ ЕДУАРД КОСТЯНТИНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2565700994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
951 030 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 09:00
Замовник:
Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман"
Контактний телефон:
+380984256275
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
951 030 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 09:00
Замовник:
Комунальне підприємство Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області "Лиман"
Контактний телефон:
+380984256275
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності