Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від КП Яричівводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-011957-a
Id Tender 24caabde5be44dc6944ff52b3b47ba45
План UA-P-2025-03-21-010040-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 16:39
Остання зміна 24.04.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 676 606 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
43 383.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 16:32 до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 16:32
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 16:32
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00
до 10.04.2025 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 16:07
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2025 16:07
до 24.04.2025 14:12
Період уточнень
з 21.03.2025 16:32 до 02.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 16:32 до 02.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 10.04.2025 16:07
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 10.04.2025 16:07
Основні параметри
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 676 606 грн.
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 676 606 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
43383,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80465, Україна, Львівська область, Новий Яричів, вул. Незалежності
Дата постачання по
31.12.2026 16:37
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ"
Пропозиція:
8 673 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дворянин Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680532096
Замовник
ЄДРПОУ
41909729
Повна назва
КП Яричівводоканал
Поштовий індекс
80463
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Старий Яричів
Адреса
Заводська, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 10.04.2025 16:07 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.04.2025 00:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 16:07
Довідка НАЗК
10.04.2025 16:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 16:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 п.2 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення із зазначенням кількості штатних одиниць, які наявні в організації роб. Відповідно до п.2.2 Наявність робітників та ІТР підтверджується сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Перевіривши документи, наданні учасником було виявлено, що у довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасник зазначає про наявність в організації 2 працівників - Монтажник будівельний, 2 працівників - Слюсар-монтажник. Відповідно до наданої копії штатного розпису від 1 квітня 2025 року, кількість штатних одиниць на посаді монтажник будівельний – 4, кількість штатних одиниць на посаді слюсар-монтажник – 13. Наведене свідчить про невідповідність інформації, яка міститься в довідці про наявність робітників основних будівельних професій з інформацією, яка міститься в штатному розписі Учасника. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника із зазначенням кількості штатних одиниць, які наявні в організації роб. у відповідності до штатного розпису учасника. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.04.2025 14:06
Надати до
10.04.2025 14:06
Договір
UA-2025-03-21-011957-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02-21/1
8 673 000 грн.
7 227 500 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Яричівводоканал
Повна назва
КП Яричівводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41909729

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ"
Повна назва
ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39098897

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 14:12
Повідомлення про договір
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000041
Дата створення проекту
06.05.2025 15:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2025 16:08
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2025 №144 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 06.05.2025 №144. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-21-011957-a, 21.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
06.05.2025 16:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Яричівводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-21-010040-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.04.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЕКСПЕРТ СИСТЕМ» як переможцем тендеру документи; договір від 24.04.2025 №02-21/1 з додатками; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Моніторингом встановлено, що Договір №02-21/1 та додатки: Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Графік виконання робіт», Додаток №3 «Графік фінансування робіт» та Додаток №4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у визначений законом строк оприлюднено в електронній системі закупівель лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Слід зазначити, що Замовником під час моніторингу (14.05.2025) оприлюднено в електронній системі Договір №02-21/1 та додатки: Додаток №1 «Договірна ціна», Додаток №2 «Графік виконання робіт», Додаток №3 «Графік фінансування робіт» та Додаток №4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 10 Особливостей №1178, а також пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення норм пунктів 3 і 10 Особливостей №1178, а також пункту 10 частини першої статті 10 Закону – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 16:45
Документи висновку
22.05.2025 16:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Щодо не оприлюднення електронній системі закупівель Замовником Договору №02-21/1 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі. 14 травня 2025 року допущена невідповідність вже виправлена замовником шляхом оприлюднення договору та додатків до договору у машино зчитувальному форматі у єдино доступний спосіб, а саме через функціонал внесення змін. Також, повідомляємо, що керівництвом замовника вжиті заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей № 1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю відповідальною особою, якою допущено дане порушення, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань з питань здійснення публічних закупівель. Відповідно до п. 8 та 9 ст. Закону України Про публічні закупівлі": Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Відтак, зважаючи на те, що замовником усунуто виявлені порушення просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!
Дата публікації
28.05.2025 15:16
Документи інформації про усунення порушення
28.05.2025 15:17
-
28.05.2025 15:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-21-011957-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Яричівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір №02-21/1 від 24.04.2025 (далі – Договір №02-21/1) та додатки до нього лише у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Пояснити причини не оприлюднення Договору №02-21/1 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 11:26
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 11:27
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснення
У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне. 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб замовника та затверджений рішенням сесії № 5774 від 29.01.2025 року. Додаємо разом з поясненням. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Капітальний ремонт водопроводу по вул. Незалежності в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № ЛВ 0087-4868-24/УЕГ/А від 06 серпня 2024 (додаємо разом з поясненням). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Щодо обґрунтування очікуваної вартості: Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможця тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" такі документи надано, додаємо в складі пояснення. 3. Пояснити причини не оприлюднення Договору №02-21/1 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі? Щодо причин не оприлюднення електронній системі закупівель Замовником Договору №02-21/1 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі. Невідповідність вже виправлена замовником шляхом оприлюднення договору та додатків до договору у машино зчитувальному форматі у єдино доступний спосіб, а саме через функціонал внесення змін. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!
Рішеня
14.05.2025 12:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 676 606 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
КП Яричівводоканал
Контактний телефон:
+380680532096
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 676 606 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
КП Яричівводоканал
Контактний телефон:
+380680532096
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності