Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з побудови системи відеоспостереження від Військова частина А0826.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-011309-a
Id Tender b90efdd01c3b40bf910693ebc078b521
План UA-P-2025-03-21-010459-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 15:46
Остання зміна 01.05.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 15:46 до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 15:46
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 15:46
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00
до 01.04.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 15:00
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2025 15:00
до 01.05.2025 16:23
Період уточнень
з 21.03.2025 15:46 до 27.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 15:46 до 27.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 01.04.2025 15:00
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 01.04.2025 15:00
Основні параметри
Послуги з побудови системи відеоспостереження
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 300 000 грн.
Послуги з побудови системи відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Послуги з побудови системи відеоспостереження
Очікувана вартість
3 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з побудови системи відеоспостереження
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67666, Україна, Одеська область, Радісне, с.Радісне
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕСЕМ"
Пропозиція:
3 297 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Сердюк
Електронна пошта
Телефон
380936956515
Замовник
ЄДРПОУ
07965396
Повна назва
Військова частина А0826
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з побудови системи відеоспостереження
Період вимог/скарг з 01.04.2025 15:00 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.03.2025 00:00 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
+
Документи кваліфікації
01.04.2025 15:00
Довідка НАЗК
01.04.2025 15:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-21-011309-a-b1
Завершився
Номер
02
3 297 000 грн.
3 297 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.04.2025
Строк дії договору з
28.04.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" не надало у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: підтвердження інформації про те, що «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей)» - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 5 або 6 пункту 47 Особливостей (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі».
Номенклатура
4 (послуга)
Послуги з побудови системи відеоспостереження
Номенклатура
Послуги з побудови системи відеоспостереження
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А0826
Повна назва
Військова частина А0826
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07965396

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "ТЕСЕМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45598443

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA923052990000026007046715935
ПІБ підписанта
Невгод Максим Юрійович
Посада підписанта
керівник
Діє на підставі
статуту
Номер телефону
+380679830546
Електронна пошта
Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
01.05.2025 16:23
-
Підписаний договір
30.05.2025 10:31
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000040
Дата створення проекту
12.05.2025 13:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 13:39
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 14:14
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2025 №31-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.05.2025 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-21-011309-a 21.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 13:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А0826 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.03.2025 року №1/2025; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі – ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»), протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 01.04.2025 1/2025; повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку укладання договору до 60 днів від 08.04.2025 року №2/2025; договір від 28.04.2025 року №02; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12 травня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За нормами абзацу другого пункту 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» та визначення переможця його переможцем торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 1 розділу 3 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" тендерної документації встановлена вимога, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідка, яка містить відомості про учасника, подається на фірмовому бланку учасника (у разі наявності таких бланків), за формою згідно Зразка № 1», проте під час проведення моніторингу встановлено, що така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ». Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Однак, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у додатку 3 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Окрім того, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: підтвердження інформації про те, що «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей)» - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 5 або 6 пункту 47 Особливостей (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі». Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 01.04.2025 року, однак переможцем ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені у тендерній документації Замовника. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 12.05.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте відповіді (пояснення) на поставлені питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено переможця торгів ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», а укладено з ним договір про закупівлю від 28.04.2025 № 2 на загальну суму 3 297 000,00 гривень (з ПДВ).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції торгів ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання Замовником інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» від 28.04.2025 №2, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 14:14
Документи висновку
22.05.2025 14:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунені. Договір №02 від 28.04.2025р (UA-2025-03-21-011309-a-b1) розірвано.
Дата публікації
30.05.2025 10:47
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто порушення шляхом розірвання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.06.2025 09:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2025 09:01
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з побудови системи відеоспостереження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Поясніть, чому Уповноваженою особою Військової частини А0826 не відхилено переможця закупівлі ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", а укладено з ним договір на закупівлю «Послуги з побудови системи відеоспостереження», тоді як: У Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а також визначено спосіб надання таких документів. Проте, переможцем закупівлі ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" жодного з документів, що вимагалися Замовником у Додатку 3 у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано. У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 14:15
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 14:15
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з побудови системи відеоспостереження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином Уповноваженою особою Військової частини А0826 здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником у пункті 1 розділу 3 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" тендерної документації встановлена вимога, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідка, яка містить відомості про учасника, подається на фірмовому бланку учасника (у разі наявності таких бланків), за формою згідно Зразка № 1» Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" зазначена вище довідка відсутня. Окрім того, Замовником у пункті 4 Додатку 5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» на підтвердження відповідності Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлена вимога про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен: гарантійний лист, що під час виконання умов договору будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних актів щодо охорони праці. Усі матеріали та обладнання повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Під час проведення моніторингу встановлено, що такі гарантійні листи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ ТА ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ". Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 17:06
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 17:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0826
Контактний телефон:
380936956515
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А0826
Контактний телефон:
380936956515
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності