Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності) від Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-011296-a
Id Tender 282d9e07e1c74e7284d925af7269cfc6
План UA-P-2025-03-21-013397-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 15:46
Остання зміна 10.04.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 15:45 до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 15:45
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 15:45
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 00:00
до 04.04.2025 16:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 16:47
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 16:47
до 10.04.2025 14:12
Період уточнень
з 21.03.2025 15:45 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 15:45 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 00:00 до 04.04.2025 16:47
Період кваліфікації
з 01.04.2025 00:00 до 04.04.2025 16:47
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 000 000 грн.
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЕЙТС"
Пропозиція:
9 898 830.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 18:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фабриченко Антоніна Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
+380463730479
Замовник
ЄДРПОУ
26211349
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
ПРИЛУКИ
Адреса
вул.Незалежності, буд. 82
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Період вимог/скарг з 04.04.2025 16:47 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 00:00 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 16:48
Довідка НАЗК
04.04.2025 16:47
Повідомлення про рішення
04.04.2025 16:47
Пропозиція, що перемогла
01.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 15:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі тендерної пропозиції учасником подано довідку про виконання аналогіного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від27.03.2025 №406, яка дещо відрізняється від форми, передбаченої тендерною документацією, а саме, відсутня колонка "Процент наданих послуг". Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до форми, передбаченої тендерною документацією (посилання на вимогу: пункт 3 Додатку 4 до тендерної документації).
Створено
03.04.2025 13:10
Надати до
04.04.2025 13:10
Договір
UA-2025-03-21-011296-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19
9 898 830.55 грн.
8 249 025.46 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
9 898 830.55
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26211349

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНЕЙТС"
Повна назва
ТОВ "ІНЕЙТС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42799488

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 14:12
-
10.04.2025 14:11
Підписаний договір
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Підписаний договір
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
10.04.2025 14:11
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-03-000040
Дата створення проекту
03.04.2025 12:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.04.2025 15:11
Дата публікації висновку про результати
24.04.2025 16:09
Дата завершення усунення порушень
09.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.04.2025 № 20-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-03-21-011296-a 21.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2025 00:00
Документи рішення
03.04.2025 15:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – ТОВ «ІНЕЙТС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2025 № 53, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, договір про закупівлю від 10.04.2025 № 19, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕЙТС» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 10.04.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 09.04.2025 та 21.04.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Вимогами абзацу першого пункту 10 Особливостей, предмет закупівлі, яким у даному випадку виступають послуги з поточного ремонту, визначаються відповідно до пункту 3 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Так, згідно з пунктом 3 Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 04.06.2014 № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301. Також, згідно з положенням абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Вимогами пункту шостого частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості про місце, де повинні бути надані послуги, їх обсяги. Пунктом 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено, що «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): згідно з тендерною документацією (у відповідності до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі)». Додатком 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м. Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності) (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до тендерної документації Замовником зазначено найменування робіт і витрат. Зважаючи на вищенаведене, при закупівлі послуг із здійснення поточного ремонту, місце надання послуг визначається за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, у додатку 8 до тендерної документації зазначено найменування робіт, але не вказано перелік об’єктів (наприклад вулиць, будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури на яких надаватимуться відповідні послуги). Таким чином, Замовник, в порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та пункту 3 Порядку № 708, не визначив предмет закупівлі з поточного ремонту за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури та не зазначив конкретне місце, де повинні бути надані послуги. Аналогічна правова позиція наведена Верховним Судом у постановах від 30.03.2023 у справі № 420/11945/21, від 06.06.2023 у справі № 420/7871/21.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей та пункту 3 Порядку № 708. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС» з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.04.2025 00:00
Дата публікації
24.04.2025 16:09
Документи висновку
24.04.2025 16:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язань, викладених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 24.04.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2025-03-21-011296-a управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради повідомляє наступне. На нараді начальника управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради Созінова О.С. 01.05.2025 із працівниками управління житлово-комунального господарства розглянуто зміст висновку про результати моніторингу від 24.04.2025 процедури закупівлі UA-2025-03-21-011296-a «Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та проведено роз'яснювальну роботу з Фабриченко А.М., яка є уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель в управлінні житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради, щодо врахування в подальшому вказаних у висновку зауважень (копія протоколу додається). З метою поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та інших нормативних актів, при наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде направлено на навчання з питань публічних закупівель. Додаток: на 1 арк.
Дата публікації
01.05.2025 13:38
Документи інформації про усунення порушення
01.05.2025 13:38
-
01.05.2025 14:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Згідно з пунктом 3 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Постановою КМУ від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 04.06.2014 № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301. Зважаючи на вищенаведене, при закупівлі послуг із здійснення поточного ремонту, місце надання послуг визначається за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, у додатку 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності) (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до тендерної документації зазначено найменування робіт, але не вказано перелік об’єктів (наприклад вулиць, будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури на яких надаватимуться відповідні послуги). Разом з тим, пунктом 4.3 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено, що «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): згідно з тендерною документацією (у відповідності до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі)». Надати пояснення, з яких причин, в порушення вимог пункту шостого частини другої статті 22 Закону та пункту 3 Порядку № 708, Замовником не визначено предмет закупівлі з поточного ремонту за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури та не зазначено конкретне місце, де повинні бути надані послуги? Надати перелік об’єктів (вулиць, будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури) на яких надаватимуться відповідні послуги. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.04.2025 15:59
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 15:59
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA 2025-03-21-011296-a) 1.Повідомляю, що розмір бюджетного призначення визначено згідно з рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №35 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме: https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-35.zip, а також згідно з міською цільовою Програмою «Житлово-комунальне господарство та організація благоустрою міста Прилуки у 2025 році», затвердженою рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 17.12.2024 №27 (посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщене рішення ради додається, а саме:https://pryluky.cg.gov.ua/web_docs/5612/2024/01/docs/57-27.zip. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснено в рамках бюджету Прилуцької міської територіальної громади на 2025 рік та за результатами комісійного обстеження вулично-дорожньої мережі міста (Акт обстеження від 08.11.2024 №02-15/4420), дефектний акт на послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності), складеного та затвердженого 20.03.2025 комунальним підприємством «Послуга» як балансоутримувачем доріг, додаються). У відповідності до п.п.1 п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективність використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднено на офіційному веб-сайті Прилуцької міської ради за посиланням: https://pryluky.cg.gov.ua/index.php?id=35788&tp=1. 2.Предмет закупівлі замовником визначено у відповідності до пунктів 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (пункт 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708). Пункт 21 частини 1 статті 1 Закону зазначає, що «Послуги — будь який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації». Тож замовником визначено предмет закупівлі послуг з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності щодо мережі всіх вулиць громади. Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» (із змінами), «Автомобільна дорога — лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Вулиця — це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів». Згідно Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (зі змінами), а саме статті 1, «вулично дорожня мережа — це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньо-квартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Заходи з благоустрою населених пунктів — роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання». Це повністю узгоджується з положеннями Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 №154. Відповідно до зазначеного Порядку, поточний ремонт вулично-дорожньої мережі винесено в окремий розділ, як окремий об’єкт благоустрою. З огляду на вищевикладене, Замовником при проведенні процедури закупівлі (UA-2025-03-21-011296-a) було чітко визначено предмет закупівлі, в даному випадку — поточний ремонт асфальтобетонного покриття. Детальний аналіз норм діючого законодавства України через призму Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівлі дає можливість стверджувати, що жодним нормативно-правовим документом не визначено, що вулиця (дорога) є окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Адже, відповідно до термінології визначеної Законом України «Про автомобільні дороги» дійшли висновку, що вулично-дорожня мережа — це система транспортних і пішохідних зв’язків між елементами планувальної структури міста та частинами його території, яка призначається для організації руху транспорту і пішоходів, прокладання інженерних комунікацій та благоустрою. Ділити предмет закупівлі окремо на частини Замовник не може, оскільки це суперечить чинному законодавству. При формуванні технічної специфікації для проведення процедури закупівлі технічно неможливо визначити конкретну вулицю, що потребує поточного ремонту, оскільки потреба в поточному ремонті виникає щодня. Після завершення тендерних процедур, при настанні сприятливих погодних умов, Замовником в межах закупівель проводяться невідкладні заходи з поточного ремонту дорожнього покриття, в першу чергу по основним магістральним вулицям, по маршрутам громадського транспорту, а також біля об’єктів соціальної інфраструктури. В даному випадку чітко визначено, що послуги будуть надаватися в межах територіальної одиниці Прилуцької міської територіальної громади, і предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності. Крім того, чітко зазначається саме площа покриття в межах територіальної одиниці Прилуцької міської територіальної громади, що підлягає поточному ремонту. За таких обставин у Замовника відсутні можливості точно встановити необхідну площу ремонту дорожнього покриття, а саме конкретно вказавши ділянку від вулиці до вулиці та від будинку до будинку, адже лише станом на дату фактичного надання послуг будуть здійснені фактичні заміри та відображення їх у відповідних документах. Необхідно відмітити, що прив’язка до конкретного місця надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, не входить до переліку інформації, яка повинна бути розміщена на порталі «Prozorro.gov.ua», як у договорах, так і у тендерній документації, а визначення предмета закупівлі лише на підставі найменування вулиці без затвердженої та чітко визначених законодавством первинної облікової документації з обліку основних засобів, технічних паспортів може бути розцінене як порушення частини 10 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування положень частини 3 статті 10 зазначеного Закону. Необхідно зазначити, що під час проведення моніторингу подібних закупівель у попередні роки, питання щодо порушення вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону та пункту 3 Порядку №708 уповноваженими органами не піднімалося. Вищевикладене твердження Замовника щодо визначення предмету закупівлі з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг підтверджується і позицією суду (аналогічна практика викладена в судовому рішенні від 15.12.2023 №115681659 Дніпропетровського окружного адміністративного суду (копія рішення додається). Додатки: -копія Акту обстеження від 08.11.2024 №02-15/4420; -копія дефектного акту КП «Послуга» від 20.03.2025; -копія рішення суду (судова практика).
Рішеня
09.04.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)», ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати пояснення на підставі яких документів учасником ТОВ «ІНЕЙТС» підтверджено виконання вимоги, визначеної пунктом 21.1 додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, а саме: учасникам процедури закупівлі необхідно подати у складі тендерних пропозицій «…довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків…»? Також, надати документальне підтвердження виконання ТОВ «ІНЕЙТС» вищезазначеної вимоги Замовника та вказати найменування файлу, розміщеного у тендерній пропозиції, який засвідчує надання учасником довідки у ЕСЗ, передбаченої пунктом 21.1 додатку № 1 до тендерної документації. 2. Згідно з пунктом 1.5 додатку № 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, що «ціна тендерної пропозиції – договірна ціна, повинна бути твердою. Метод розрахунку вартості – за кошторисними нормами. В складі пропозиції Учасник надає кошторисну документацію розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням усіх змін). Учасником подаються кошторисні розрахунки в складі пропозиції у сканованому форматі та у форматі imd програмного комплексу АВК 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, а саме: - Договірна ціна та пояснювальна записка; - Локальний кошторис; - Підсумкова відомість ресурсів». Пунктом 2 додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, на стадії укладання договору надає Замовнику договірну ціну з розрахунками розрахованою згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін)». Проте, після визначення Замовником ТОВ «ІНЕЙТС» переможцем, в електронній системі закупівель ним оприлюднено договірну ціну з розрахунками без пояснювальної записки (файл «договірна ціна з розрахунками переможець.pdf» від 07 квітня 2025 року), що не відповідає наданій договірній ціні з розрахунками (файл «договірна ціна з розрахунками.pdf» від 31 березня 2025 року), завантаженій у складі тендерної пропозиції та суперечить вимогам пункту 1.5 додатку № 8 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Надати пояснення щодо вищезазначених розбіжностей кошторисних розрахунків до технічного завдання за предметом закупівлі у частині відсутності пояснювальної записки до договірної ціни з розрахунками, наданої ТОВ «ІНЕЙТС» на стадії укладання договору? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.04.2025 11:32
Орган перевірки
22.04.2025 00:00
Документи повідомлення
16.04.2025 11:32
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA 2025-03-21-011296-a) 1.Повідомляю, що на виконання вимоги, визначеної пунктом 21.1 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо надійності підприємства від 27.03.2025 №426, в якому зазначив, що ТОВ «Інейтс» виконало свої зобов’язання за раніше укладеними з Замовником договорами про закупівлю, і це не призводило до їх дострокового розірвання, а також до ТОВ «Інейтс» не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (копія листа додається). Найменування файлу, розміщеного у тендерній пропозиції» - «Відповідність п.47 Особливостей та надійність підприємства». 2. Абзацом 3-4 пункту 5 Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю передбачено, що Учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, на стадії укладання договору надає Замовнику договірну ціну розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін). Якщо протягом 15 днів з дати прийняття рішення про намір украсти договір про закупівлю учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, не надасть Замовнику договірну ціну розраховану згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін), то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція буде відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Так, ТОВ «Інейтс» 07.04.2025 було завантажено папку з назвою «Документи переможця», яка містить файл «Договірна ціна з розрахунками переможець». Зазначений файл містить Договірну ціну, яку надав переможець закупівлі на стадії укладання договору згідно з визначеною Замовником вимогою, а також додатково надав кошторисні розрахунки. Тендерною документацію та самим проектом договору не передбачено подання пояснювальної записки Учасником-переможцем на стадії укладення договору. Подання пояснювальної записки від Учасника вимагалося лише на стадії подання тендерної пропозиції. Пояснювальна записка подана Учасником на стадії подання пропозиції у файлі «договірна ціна з розрахунками» (копія додається). Додатки: -копія гарантійного листа від 27.03.2025 №426; -копія пояснювальної записки.
Рішеня
21.04.2025 19:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства
Контактний телефон:
+380463730479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства
Контактний телефон:
+380463730479
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності