Показати схожі тендери

Закупівля Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням від Відділ освіти Глобинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-007936-a
Id Tender ede3c1f436d64683998f8bb35b895d6d
План UA-P-2025-03-21-008897-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 13:54
Остання зміна 08.04.2025 09:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 13:49 до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 13:49
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 13:49
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.03.2025 00:00
до 01.04.2025 11:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 11:50
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2025 11:50
до 08.04.2025 09:05
Період уточнень
з 21.03.2025 13:49 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 13:49 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2025 00:00 до 01.04.2025 11:50
Період кваліфікації
з 29.03.2025 00:00 до 01.04.2025 11:50
Основні параметри
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
ДК 021:2015 - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва 42416100-6 Підіймальні пристрої
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Назва предмета закупівлі
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Код ДК 021:2015
42416100-6 - Підіймальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Героїв Крут, 2а
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЧИЖ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Володимирівна Петренко
Електронна пошта
Телефон
+380502188048, +380536524107
Замовник
ЄДРПОУ
40448087
Повна назва
Відділ освіти Глобинської міської ради
Поштовий індекс
39000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчуцький район, місто Глобине
Адреса
туп. Лікарняний, 1а
Кваліфікація
Лот № 1 Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Період вимог/скарг з 01.04.2025 11:50 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.03.2025 00:00 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 11:50
Довідка НАЗК
01.04.2025 11:50
Повідомлення про рішення
29.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
29.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 13:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 13:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова про особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». В тендерній пропозиції учасника ФОП ЧИЖ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: - в гарантійних листах не вірно вказано ідентифікатор закупівлі Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція ФОП ЧИЖ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Створено
31.03.2025 11:08
Надати до
01.04.2025 11:08
Договір
UA-2025-03-21-007936-a-c1
Підписаний і діє
Номер
158
200 000 грн.
200 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.04.2025
Строк дії договору з
08.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Номенклатура
Похилий підйомник для маломобільних груп населення зі встановленням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Глобинської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Глобинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40448087

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЧИЖ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Повна назва
ФОП ЧИЖ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3377016897

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.04.2025 09:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380502188048, +380536524107
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380502188048, +380536524107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності