Показати схожі тендери
Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-006672-a
Id Tender 49f3820732124ed1b253d52ffd9b07c0
План UA-P-2025-03-20-007384-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 21.03.2025 12:53
Остання зміна 13.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 343 704 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 718.52 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 12:47 до 29.03.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 12:47
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 12:47
до 26.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.03.2025 12:33
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 10:09
до 13.05.2025 00:00
Період уточнень
з 21.03.2025 12:47 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 12:47 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 12:33
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Своєчасно та якісно надати послуги.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 343 704 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Примітки
Інформація про Технічне завдання предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації.
Очікувана вартість
2 343 704 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11718,52
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 11:28
Закінчення аукціону
31.03.2025 12:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45233251-3 - Відновлення покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35604, Україна, Рівненська область, м. Дубно, від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А
Дата постачання по
29.08.2025 12:52
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ"
Пропозиція:
1 775 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАФ-1"
Пропозиція:
1 997 841.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД"
Пропозиція:
2 098 005.67 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-БУД"
Пропозиція:
1 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Мале підприємство "Прометей"
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
1 778 281 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
1 768 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО"
Пропозиція:
2 204 501 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
1 349 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 11:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
07.04.2025 14:32
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Замовником було надано 24 години на виправлення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та не враховано у цих невідповідностях можливості виправити згідно п. 2.1. Додатку 1 до тендерної документації та пп.1.2 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: Документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копія/ї документу/ів, що підтверджує/ють право користування транспортним/и засобом/ми) із врахуванням вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”. Враховуючи вищезазначені вимоги, не надано можливість виправити: Договір №1-ШТ-01/21 оренди транспортних засобів і обладнання від 15 січня 2021 року, який наданий Учасником у вигляді документа із назвою Договір оренди ТЗ-МПП НАРА.pdf; Договір №0102/2024 оренди транспортних засобів від 01 лютого 2024 року, який наданий Учасником у вигляді документа із назвою Договір оренди-ФОП Аветісян С.А.pdf; Договір №01-01/21 оренди транспортних засобів/обладнання від 25 січня 2021 року, який наданий Учасником у вигляді документа із назвою Договір оренди ТЗ-ШРБУ №88.pdf.
07.04.2025 14:36
Повідомлення про рішення
07.04.2025 14:32
-
29.05.2025 09:09
Під час проведення процедури Замовником було прийнято протокольне рішення №48 від 07.04.2025 року про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та 11.04.2025 року оголошено нову закупівлю за вищезазначеним предметом закупівлі, результатом якої укладено договір на надання послуг “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. Враховуючи викладене, подальша потреба в зазначеній Закупівлі відсутня.
30.05.2025 13:42
Під час проведення процедури Замовником було прийнято протокольне рішення №48 від 07.04.2025 року про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та 11.04.2025 року оголошено нову закупівлю за вищезазначеним предметом закупівлі, результатом якої укладено договір на надання послуг “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. Враховуючи викладене, подальша потреба в зазначеній Закупівлі відсутня.
30.05.2025 13:42
-
13.06.2025 00:00
Під час проведення процедури Замовником було прийнято протокольне рішення №48 від 07.04.2025 року про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, та 11.04.2025 року оголошено нову закупівлю за вищезазначеним предметом закупівлі, результатом якої укладено договір на надання послуг “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. Враховуючи викладене, подальша потреба в зазначеній Закупівлі відсутня.
02.06.2025 15:22
Повідомлення про рішення
02.06.2025 15:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гойник Тетяна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380365632219
Факс
+380365632219
Замовник
ЄДРПОУ
25675957
Повна назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Поштовий індекс
35600
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубно
Адреса
вул.Замкова
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 10:09 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 12:33 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
07.05.2025 10:09
Повідомлення про рішення
07.05.2025 10:05
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 12:14
Електроний протокол про продовження строку
31.03.2025 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 12:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2025-03-21-006672-а» на закупівлю: “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)“ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: а) в тендерній пропозиції Учасника не надано завірені: - Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, збережених у форматі pdf; витяг з реєстру платників податку на додану вартість, збережений у форматі pdf; ліцензія, збережена у форматі pdf; документ Свідоцтва ТЗ, збережений у форматі pdf; Статут, збережений у форматі pdf; б) не надано свідоцтво про реєстрацію машини на коток дорожний, масою 16т, як передбачено вимогами тендерної документації та враховано в відомості ресурсів до локального кошторису Учасника; в) Учасником не надано інформації, що Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для виконання робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”; б) у тендерній документації в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та в п.1 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою 1. Документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спецілізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копія/ї документу/ів, що підтверджує/ють право користування транспортним/и засобом/ми). У разі якщо автотранспортний/і засіб/и використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…), такий Учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів; в) в Додатку 3 до тендерної документації в примітках зазначено, що Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для виконання робіт і в п.8 Додатку 4 до тендерної документації зазначено надати Інформацію та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,– згідно із додатком 3 до тендерної документації, а саме: 1.1. розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); 1.2. зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 1.3. пояснювальна записка; 1.4. локальний кошторис (складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); 1.5. відомість ресурсів до локального кошторису; 1.6. розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: а саме: а)оновити/внести зміни/доповнити Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, ліцензію, документ Свідоцтва ТЗ; Статут (враховуючи вимоги тендерної документації), завірені відповідно до тендерної документації. б) залишити без змін/оновити/внести зміни/доповнити Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою 1 та надати на автотранспортний/і засіб/и, які використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…) копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів, які будуть задіяні при наданні послуг з врахуванням об'єму робіт, або документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копія/ї документу/ів, що підтверджує/ють право користування транспортним/и засобом/ми) на коток дорожний, масою 16т; в) оновити/внести зміни/доповнити Документ зазначатиметься інформація, що Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання, необхідного для виконання робіт.
Створено
03.04.2025 16:40
Надати до
04.04.2025 16:40
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 №6674-р/пк-пз зобов’язано Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради (Код ЄДРПОУ:25675957) скасувати Рішення Замовника від 07.04.2025 №48. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 15 травня 2025 року.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 12:12
Дата кінця розгляду
29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 10:09 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:12
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 12:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 12:47
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що було під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 07.05.2025 №59 (далі – Рішення), згідно з яким віхилено Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" у закупівлі “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт проїзду) від вул. Залізнична,2 до вул. Грушевського,117/А в м. Дубно (ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” та із поданням вищевказаним Учасником, якого відхилено, скарги в АМКУ про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, яка перебуває в статусі очікує розгляду та що сьогодні 5 день для розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника Мале підприємство "Прометей", є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04 червня 2025 року.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 16:10
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 08:43 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 08:43
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 343 704 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 343 704 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності