Показати схожі тендери

Закупівля Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт від Військова частина А4053.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-003668-a
Id Tender fc8a4becb5604c0b96754000a1eddc56
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 21.03.2025 11:09
Остання зміна 17.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 11:08 до 29.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 11:08
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 11:08
до 26.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:18
-
Період уточнень
з 21.03.2025 11:08 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 11:08 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:18
Основні параметри
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 300 000 грн.
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
Назва предмета закупівлі
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 14:19
Закінчення аукціону
31.03.2025 15:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
Код ДК 021:2015
31121100-1 - Дизель-генераторні установки
Кількість
7
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Донецька область, Краматорськ
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЩЕРИЦЯ КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
847 695 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
1 131 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРМ ГРУП"
Пропозиція:
974 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"
Пропозиція:
844 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС
Пропозиція:
870 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕНЕРГІЯ
Пропозиція:
883 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ"
Пропозиція:
843 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАБЕЛЬПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 220 750.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 14:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 11:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
17.06.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - уповноваженою особою (що є відповідальною за вищезазначену закупівлю, та яка розпочала дану закупівлю), не була розглянута пропозиція Учасника протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів; - простроченні строки розгляду пропозиції/цій. Крім того, Уповноважена особа, що є відповідальною за вищезазначену закупівлю, та яка розпочала дану закупівлю – відсутня. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
06.06.2025 09:27
-
06.06.2025 08:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВІСТЯКА Сергій
Електронна пошта
Телефон
380954085699
Замовник
ЄДРПОУ
26630939
Повна назва
Військова частина А4053
Поштовий індекс
18001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
UA71080490010015879
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельний генератор потужністю 25-30 кВт у кількості 2 одиниць, та Дизельний генератор потужністю 5-6 кВт у кількості 5 одиниць, За кодом ДК 021:2015: 31121100-1 Дизель-генераторні установки
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 15:18 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 15:18
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000004
Дата створення проекту
14.05.2025 09:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 10:25
Дата публікації висновку про результати
03.06.2025 16:07
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.05.2025 № 62-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-21-003668-a, 21.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 10:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1178); надання роз’яснень щодо тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4053 (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.03.2025 № 338; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій. Згідно з інформацією, наявною в електронній системі закупівель, процедуру закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» Замовник здійснює у порядку проведення відкритих торгів, визначеному Особливостями № 1178. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 14.05.2025 тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ») не розглянута, чим порушено абзац сьомий пункту 37 Особливостей № 1178, пункт 41 Особливостей № 1178 та частину десяту статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей № 1178 відкриті торги не відмінено. Зокрема, відповідно до інформації, наявної в електронній системі закупівель, датою розкриття тендерних пропозицій є 31.03.2025. Проте, станом на 14.05.2025 рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ», або рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції не ухвалене, а також не прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за однією з підстав, визначених пунктом 50 Особливостей № 1178. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надані відповідні пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (15.05.2024) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ» встановлено порушення абзацу сьомого пункту 37 Особливостей № 1178, пункту 41 та пункту 50 Особливостей № 1178 та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом відміни відкритих торгів з особливостями, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей № 1178, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.06.2025 00:00
Дата публікації
03.06.2025 16:07
Документи висновку
03.06.2025 16:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата публікації
06.06.2025 11:35
Документи інформації про усунення порушення
06.06.2025 12:08
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни відкритих торгів з особливостями.
Результат
Усунуто
Дата публікації
16.06.2025 14:06
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
16.06.2025 14:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-21-003668-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. У разі якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на ці питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. 1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. З яких підстав тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖИ БУД КОМПАНІ» не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
15.05.2025 10:02
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 10:02
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А4053
Контактний телефон:
380954085699
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А4053
Контактний телефон:
380954085699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності