Показати схожі тендери

Закупівля SSD-накопичувач зовнішній від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-002293-a
Id Tender dc119882c9d84efa9623f450c0fcbc99
План UA-P-2025-03-21-002678-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 10:15
Остання зміна 15.04.2025 10:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 10:15 до 31.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 10:15
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 10:15
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:44
до 07.04.2025 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.04.2025 11:07
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2025 11:04
до 15.04.2025 10:12
Період уточнень
з 21.03.2025 10:15 до 28.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 10:15 до 28.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:44 до 07.04.2025 11:04
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:44 до 07.04.2025 11:04
Основні параметри
SSD-накопичувач зовнішній
SSD-накопичувач зовнішній
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 500 грн.
SSD-накопичувач зовнішній
Назва предмета закупівлі
SSD-накопичувач зовнішній
Примітки
SSD-накопичувач зовнішній
Очікувана вартість
12 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.04.2025 11:57
Закінчення аукціону
01.04.2025 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
SSD-накопичувач зовнішній
Код ДК 021:2015
30233180-6 - Флеш-накопичувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73003, Україна, Херсонська область, місто Херсон, просп. Незалежності, 37
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за доставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після оформлення (підписання) Сторонами рахунку та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СтандарД-7"
Пропозиція:
11 190 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІКРОТРОН"
Пропозиція:
10 542 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Андросович Сергій Адамович
Пропозиція:
10 543 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НК СЕКЬЮРАЙТІ"
Пропозиція:
12 498 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
11 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "САНТАРЕКС"
Пропозиція:
10 541.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.04.2025 11:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 10:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Огарко
Електронна пошта
Телефон
+380955918167
Замовник
ЄДРПОУ
04059958
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Незалежності (Ушакова),37
Кваліфікація
Лот № 1 SSD-накопичувач зовнішній
Період вимог/скарг з 03.04.2025 11:07 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 12:44 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію, подану як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи кваліфікації
03.04.2025 11:07
Повідомлення про рішення
01.04.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.04.2025 11:09 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 11:07 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію, подану як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи кваліфікації
03.04.2025 11:09
Повідомлення про рішення
03.04.2025 11:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 03.04.2025 11:10 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 11:09 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію, подану Фізичною особою-підприємцем Андросовичем Сергієм Адамовичем (Індивідуальний податковий номер: 2371213034, місце проживання: 07553, Київська обл., Баришівський р-н, село Леляки, вулиця Корнійчука, будинок 34) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи кваліфікації
03.04.2025 11:09
Повідомлення про рішення
03.04.2025 11:09
Витяг з ЄДР
03.04.2025 11:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 07.04.2025 11:04 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 11:10 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.04.2025 11:04
Довідка НАЗК
07.04.2025 11:04
Повідомлення про рішення
03.04.2025 11:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (SSD-накопичувач зовнішній), уповноваженою особою встановлено наступну невідповідність умовам тендерної документації: - відповідно до умов тендерної документації пункту 1.4 частини «1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу тендерної документації. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на них свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). За результатами перевірки електронного підпису Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис директора Сьомкіна Юрія Михайловича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.  - в порушення вимог додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: - лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань; - гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника торгів (у разі її використання) про те, що доставка товару здійснюватиметься за рахунок Постачальника. Також, довідка, передбачена додатком 1 до тендерної документації, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», надана не в повному обсязі. - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надана не за формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. З метою усунення виявленої невідповідності, керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо виправити вищезазначені невідповідності. З огляду на вищезазначене, Замовник висуває вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Створено
03.04.2025 13:44
Надати до
04.04.2025 13:44
Договір
UA-2025-03-21-002293-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 23
11 180 грн.
9 316.67 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2025
Строк дії договору з
15.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
SSD-накопичувач зовнішній
Номенклатура
SSD-накопичувач зовнішній
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04059958

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.04.2025 10:11
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 12:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380955918167
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 500 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 12:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380955918167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності