Показати схожі тендери

Закупівля Ролети зовнішні захисні з електроприводом від Апарат Ради національної безпеки і оборони України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-21-001367-a
Id Tender 15be6366de98409db1a248352bf98f8d
План UA-P-2025-03-20-001167-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.03.2025 09:41
Остання зміна 13.05.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
385 425 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 854.25 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2025 09:37 до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2025 09:37
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2025 09:37
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 11:55
до 24.04.2025 09:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2025 09:17
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 09:25
до 13.05.2025 17:22
Період уточнень
з 21.03.2025 09:37 до 28.03.2025 00:00
Період оскарження
з 21.03.2025 09:37 до 28.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 11:55 до 24.04.2025 09:25
Період кваліфікації
з 31.03.2025 11:55 до 24.04.2025 09:25
Основні параметри
Ролети зовнішні захисні з електроприводом
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
385 425 грн.
Ролети зовнішні захисні з електроприводом
Назва предмета закупівлі
Ролети зовнішні захисні з електроприводом
Очікувана вартість
385 425 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3854,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 11:08
Закінчення аукціону
31.03.2025 11:55
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 17 (штуки)
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (2000х1450)
Опис предмета закупівлі
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (2000х1450)
Код ДК 021:2015
44115310-5 - Ролети
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (1800 х 1740)
Опис предмета закупівлі
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (1800 х 1740)
Код ДК 021:2015
44115310-5 - Ролети
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Петра Болбочана, 8
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату за фактично поставлений якісний Товар на підставі рахунку, надісланого Постачальником на адресу Замовника, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Подольний Євген Петрович
Пропозиція:
216 134 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
258 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЮКК "АККОРД КОНСАЛТ"
Пропозиція:
218 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"
Пропозиція:
385 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГНІТА"
Пропозиція:
303 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство с обмеженою відповідальністю "Комфортлайн"
Пропозиція:
195 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 11:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
21.03.2025 09:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Кушнарьова
Електронна пошта
Телефон
+380442550820
Сайт:
http://www.rnbo.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21656169
Повна назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Петра Болбочана, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Ролети зовнішні захисні з електроприводом
Період вимог/скарг з 02.04.2025 09:17 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 11:55 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 09:17
Довідка НАЗК
02.04.2025 09:17
Повідомлення про рішення
31.03.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником в пункті 3 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору» розділу І «Для учасників – резидентів» (далі – Розділ І) Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 1) встановлено вимогу подання наступних документів для юридичних осіб: - копія протоколу загальних зборів/ засновників; - наказ про призначення керівника/ посадової особи або представника Учасника; - довіреність (доручення) або будь який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів (у разі коли підписантом тендерної пропозиції/ договору є інша особа – не керівник); - рішення (протокольне) про надання згоди на вчинення значного правочину (з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). У разі відсутності такого рішення: - Або надати пояснення в довільній формі з додаванням останньої затвердженої фінансової звітності (з відміткою про прийняття уповноваженим органом), з якої вбачатиметься можливим перевірити розмір чистих активів. - Або надати довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, який укладається за результатами цієї процедури закупівлі, не є значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту. В тендерній пропозиції Учасника відсутні документи щодо вчинення значного правочину: - або протокольне рішення про надання згоди на вчинення значного правочину; - або фінансова звітність, з якої вбачатиметься можливим перевірити розмір чистих активів; - або довідка про те, що договір про закупівлю, який укладається за результатами цієї процедури закупівлі, не є значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту. Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. В наданій Учасником копії статуту відсутня інформація щодо порядку вчинення правочину, який перевищує 50% вартості чистих активів. Крім того, пунктом 13 розділу І Додатку 1 встановлено вимогу подання Учасником документів, що підтверджують відповідність запропонованих послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 5. В Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» визначена технічна специфікація товару із описом технічних вимог Замовника, що має бути підтверджена учасником в Таблиці 1, а також Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. Товар має бути новим (що раніше не використовувався), всі складові частини Товару мають бути новими, не відновленими і не містити відновлених елементів. Товар повинен мати оригінальну упаковку виробника, яка не може бути пошкодженою або заміненою на іншу (надається гарантійний лист). 2. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати характеристикам, встановленим у Таблиці 1 цього додатку до тендерної документації (надається заповнена Учасником таблиця). 3. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ) та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товарів, що встановлені до нього та є загальнообов’язковими на території України (надається гарантійний лист та/ або підтвердні документи). 4. Учасник гарантує, що Товар не обтяжений жодними зобов’язаннями перед третіми особами (у тому числі не є об’єктом застави) і по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання та використання Замовником (надається гарантійний лист). 5. Постачальник здійснює організацію доставки та розвантаження Товару в склад Замовника за адресою: вул. Петра Болбочана, 8. Всі витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням Товару, постачальник несе за власний рахунок (надається гарантійний лист). Порівняльна таблиця та документи, що зазначені в пунктах 1-4 надані Учасником в складі тендерної пропозиції. Проте гарантійний лист про те, що Постачальник здійснює організацію доставки та розвантаження Товару в склад Замовника за адресою: вул. Петра Болбочана, 8. Всі витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням Товару, постачальник несе за власний рахунок (пункт 5) в тендерній пропозиції відсутній. У зв’язку з тим, що гарантійний лист, що вимагався в Додатку 5, не є інформацією та документами саме про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, то Замовник відповідно до пункту 43 Особливостей розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З метою усунення невідповідностей Учаснику протягом 24 годин необхідно виправити виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель: 1. Рішення (протокольне) про надання згоди на вчинення значного правочину (з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). У разі відсутності такого рішення: - Або надати пояснення в довільній формі з додаванням останньої затвердженої фінансової звітності (з відміткою про прийняття уповноваженим органом), з якої вбачатиметься можливим перевірити розмір чистих активів. - Або надати довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, який укладається за результатами цієї процедури закупівлі, не є значним правочином та/або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту. 2. Гарантійний лист про те, що Постачальник здійснює організацію доставки та розвантаження Товару в склад Замовника за адресою: вул. Петра Болбочана, 8. Всі витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням Товару, постачальник несе за власний рахунок.
Створено
01.04.2025 09:12
Надати до
02.04.2025 09:12
Період вимог/скарг з 16.04.2025 13:57 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 12:36 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.04.2025 13:57
Повідомлення про рішення
16.04.2025 12:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
Період вимог/скарг з 17.04.2025 11:52 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 13:57 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.04.2025 11:52
Повідомлення про рішення
16.04.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
Період вимог/скарг з 22.04.2025 11:16 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 11:52 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.04.2025 11:16
Повідомлення про рішення
17.04.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2025 09:37
Період вимог/скарг з 24.04.2025 09:25 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 11:16 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 09:25
Довідка НАЗК
24.04.2025 09:25
Повідомлення про рішення
22.04.2025 11:16
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-21-001367-a-a2
Підписаний і діє
Номер
33
258 000 грн.
215 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
17 (штуки)
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (2000х1450)
Номенклатура
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (2000х1450)
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (1800 х 1740)
Номенклатура
Ролети зовнішні захисні з електроприводом (1800 х 1740)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Повна назва
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21656169

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВП Геліос"
Повна назва
ТОВ "ВП Геліос"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34902426

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
13.05.2025 17:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
385 425 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
385 425 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 00:00
Замовник:
Апарат Ради національної безпеки і оборони України
Контактний телефон:
+380442550820
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності