Показати схожі тендери
Закупівля Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об"єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18") від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-014350-a
Id Tender 90da5874cf284c88a7be78b329ce9134
План UA-P-2025-03-14-013772-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 20:46
Остання зміна 18.04.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 843 540 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 217.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 20:44 до 04.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 20:44
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 20:44
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 01:00
до 09.04.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 16:34
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2025 16:34
до 18.04.2025 16:12
Період уточнень
з 20.03.2025 20:44 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 20:44 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 01:00 до 09.04.2025 16:34
Період кваліфікації
з 04.04.2025 01:00 до 09.04.2025 16:34
Основні параметри
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 843 540 грн.
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Назва предмета закупівлі
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Очікувана вартість
2 843 540 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14217,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
-
-
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
2 649 612 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2025 14:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Мучичка
Електронна пошта
Телефон
+380993395292
Замовник
ЄДРПОУ
08588688
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88006
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Верещагіна, буд. 18
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Період вимог/скарг з 09.04.2025 16:34 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 01:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2025 16:34
Довідка НАЗК
09.04.2025 16:34
Повідомлення про рішення
04.04.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 20:44
Дата архівування
29.03.2025 14:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 20:44
Дата архівування
29.03.2025 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 3 таблиці (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) пункту 1 додатку 1 Тендерної документації, а саме: • На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів) 2) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання пункт 3 таблиці (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) пункту 1 додатку 1 Тендерної документації, учасником було надано довідку №3/02/04/25 від 02.04.2025 року, проте учасником надано копію договору №10 від 29.11.2024 року, який не відповідає зазначеній даті в даній довідці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання пункт 3 таблиці (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) пункту 1 додатку 1 Тендерної документації, учаснику потрібно надати довідку котра буде відповідати копіям аналогічних договорів наданих Учасником у складі Тендерної пропозиції. З огляду на викладене, просимо виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог пункту 43 постанови КМ України від 12.10.2022 № 1178.
Створено
08.04.2025 15:59
Надати до
09.04.2025 15:59
Договір
UA-2025-03-20-014350-a-b1
Підписаний і діє
Номер
51
2 649 612 грн.
2 649 612 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.04.2025
Строк дії договору з
18.04.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Номенклатура
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588688

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2416204795

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.04.2025 16:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 843 540 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 01:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993395292
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 843 540 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 01:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993395292
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності