Показати схожі тендери
Закупівля Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників з проведенням попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, з видачою Довідки форми 100-2/о для працівників, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”. від 27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-013696-a
Id Tender 55347cd477ea4e6c879617377ae16908
План UA-P-2025-03-20-016598-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.03.2025 17:35
Остання зміна 28.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 444.23 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
347.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 17:33 до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 17:33
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 17:33
до 25.03.2025 00:00
Період уточнень
з 20.03.2025 17:33 до 25.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 17:33 до 25.03.2025 00:00
Основні параметри
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників з проведенням попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, з видачою Довідки форми 100-2/о для працівників, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
69 444.23 грн.
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників з проведенням попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, з видачою Довідки форми 100-2/о для працівників, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”.
Назва предмета закупівлі
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників з проведенням попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, з видачою Довідки форми 100-2/о для працівників, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”.
Очікувана вартість
69 444.23 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
347,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 5 (послуга)
Начальник загону (1 чоловік) Заступник начальника загону (1 чоловік) Начальник частини (1 чоловік) Начальник служби (охорони праці) (1 чоловік) Заступник начальника частини (1 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Начальник загону (1 чоловік) Заступник начальника загону (1 чоловік) Начальник частини (1 чоловік) Начальник служби (охорони праці) (1 чоловік) Заступник начальника частини (1 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 2 (послуга)
Начальник групи персоналу (1 чоловік) Фахівець 1 категорії (з електронних комунікацій та інформаційних технологій) (1 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Начальник групи персоналу (1 чоловік) Фахівець 1 категорії (з електронних комунікацій та інформаційних технологій) (1 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №3 10 (послуга)
Старший водій, Водій, Водій автотранспортних засобів (10 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Старший водій, Водій, Водій автотранспортних засобів (10 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №4 29 (послуга)
Старший пожежний-рятувальник, Пожежний-рятувальник (29 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Старший пожежний-рятувальник, Пожежний-рятувальник (29 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
29
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №5 13 (послуга)
Начальник караулу (4 чоловік) Командир відділення (9 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Начальник караулу (4 чоловік) Командир відділення (9 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №6 2 (послуга)
Начальник відділу запобігання НС ВРУ (1 чоловік) Головний інспектор відділу запобігання НС ВРУ (1 чоловік)
Опис предмета закупівлі
Начальник відділу запобігання НС ВРУ (1 чоловік) Головний інспектор відділу запобігання НС ВРУ (1 чоловік)
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, надання послуг згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії оцінки
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
20.03.2025 17:33
Тендерна документація
20.03.2025 17:33
Тендерна документація
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2025 17:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Козинець
Електронна пошта
Телефон
+380676213926
Замовник
ЄДРПОУ
38101793
Повна назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
смт Велика Новосілка
Адреса
провулок Аграрний, будинок 23-А
Торги не відбулися
Очікувана вартість
69 444.23 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
69 444.23 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності