Показати схожі тендери

Закупівля Відбійні молотки в комплекті за кодом ДК 021:2015:43310000-9 - Машини для цивільного будівництва від Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-013291-a
Id Tender cbafbfb72f2247fe8d2ae76ccf974a11
План UA-P-2025-03-20-016179-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 17:01
Остання зміна 17.04.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 17:00 до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 17:00
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 17:00
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.03.2025 14:39
до 08.04.2025 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 12:12
до 14.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2025 17:12
до 17.04.2025 15:04
Період уточнень
з 20.03.2025 17:00 до 25.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 17:00 до 25.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2025 14:39 до 08.04.2025 17:12
Період кваліфікації
з 28.03.2025 14:39 до 08.04.2025 17:12
Основні параметри
Відбійні молотки в комплекті за кодом ДК 021:2015:43310000-9 - Машини для цивільного будівництва
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
190 000 грн.
Відбійні молотки в комплекті
Назва предмета закупівлі
Відбійні молотки в комплекті
Очікувана вартість
190 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.03.2025 14:16
Закінчення аукціону
28.03.2025 14:39
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3 (штуки)
Відбійний молоток в комплекті з 1 піковим зубилом
Опис предмета закупівлі
Відбійний молоток в комплекті з 1 піковим зубилом
Код ДК 021:2015
43312200-5 - Відбійні молотки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Зубило плоске 400 мм х 35 мм
Опис предмета закупівлі
Зубило плоске 400 мм х 35 мм
Код ДК 021:2015
43312200-5 - Відбійні молотки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Зубило пікове 400 мм
Опис предмета закупівлі
Зубило пікове 400 мм
Код ДК 021:2015
43312200-5 - Відбійні молотки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
100% вартості партії товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки Товару (партії Товару) на склад Покупця, підписання Сторонами видаткової накладної та за умови відсутності зауважень щодо відповідності та якості Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Пропозиція:
175 456.26 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ""
Пропозиція:
168 876.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.03.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Даниловський Вадим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380503731867,380342759261
Замовник
ЄДРПОУ
32360815
Назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskvodoekotekhprom Utility
Повна назва
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Повна назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskvodoekotekhprom Utility
Поштовий індекс
76011
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Ботанічна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Відбійні молотки в комплекті
Період вимог/скарг з 04.04.2025 12:12 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 14:39 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Одним із критеріїв згідно зі статтею 16 Закону є наявність документально підтвердженого ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Пунктом 1.1. Додатку ІІ Розділу 1 Тендерної документації Замовником визначено, що «аналогічним за предметом закупівлі вважається «договір поставки у період 2022-2025 рр. відбійного молотка за характеристиками, зазначеними в Технічному завданні до закупівлі та згідно коду ДК 021:2015: 43312200-5 - Відбійні молотки». Цим же пунктом встановлено вимогу щодо необхідності надання довідки про наявність документально підтвердженого ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ аналогічного за предметом закупівлі договору за зразком. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було сформовано Вимогу про усунення невідповідностей на підставі пункту 43 Особливостей, що затверджена протоколом УО № 87-т від 01.04.2025 року. Згідно виправлених учасником невідповідностей встановлено наступне. Учасник на виконання вищезазначеного кваліфікаційного критерію завантажив Договір поставки № 0303/25 від 03 березня 2025 року з ТОВ «ВСА Трейд» (далі – договір), а також надав довідку щодо підтвердження наявності у нього досвіду виконання такого договору Вих. № 0104/25-03 від 01.04.2025 року. У колонці 6 даної довідки «відсоток виконання договору» Учасником зазначено «0%», тобто виконання цього договору не відбувалось, отже і досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у Учасника немає. Відповідно до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації - «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Для всебічного та прозорого розгляду Закупівлі, Замовник звернувся до ТОВ «ВСА Трейд» (далі – покупець) із запитом (вих. № 75.3.2/512 від 02.04.2025 р.) з метою підтвердження стану виконання зобов'язань за «аналогічним договором» з проханням надати наступні документи: - скан-копію договору № 0303/25 від 03 березня 2025 року; - видаткову/ві накладну/ні, що підтверджують постачання товару відповідно до зазначеного договору; - податкові накладні в рамках виконання цього договору (у разі реєстрації їх у ЄРПН постачальником). 03.04.2025 року на електронну адресу Уповноваженої особи отримано повідомлення від контрагента ТОВ «ВСА Трейд», що «такий договір станом на 03.04.2025 р. не виконувався». Тобто Покупець, зазначений в аналогічному договору, підтвердив інформацію Учасника про «0%» виконання аналогічного договору в довідці Учасника і це свідчить про відсутність у Учасника такого досвіду. На підставі вищенаведеного встановлено, що договір № 0303/25 від 03 березня 2025 року, наданий Учасником в якості аналогічного, не виконувався. Це свідчить про невідповідність встановленому замовником кваліфікаційному критерію і не відповідає вимогам тендерної документації щодо наявності ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ аналогічного за предметом закупівлі договору. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
04.04.2025 12:10
Повідомлення про рішення
28.03.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 16:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 1 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації (сторінка 16) Замовником зазначено наступну вмогу: «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Документи, підготовлені учасником, повинні містити вихідний номер, дату (не раніше дати оголошення закупівлі) і адресата. Копії документів, завантажені учасником у складі своєї пропозиції, мають бути належним чином завірені». Учасник у складі своєї тендерної пропозиції завантажив документи, які містять дату та вихідний номер, проте не зазначено адресата, а саме: - Довідка «Відомості про учасника» Вих.№ 2603/25-02 від 26.03.2025 року; - Довідка «Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих. № 2103/25-11 від 26.03.2025 року та інші Документи, підготовлені і завантажені Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, які вимагались замовником в тендерній документації. 2. У Розділі І Додатку 1 Тендерної документації Замовником сформована довідка «Відомості про учасника», яка заповнюється та надається Учасником Закупівлі за зразком. Учасник надав вищезазначену довідку Вих. № 2603/25-02 від 26.03.2025 року, проте з невідповідністю інформації, що вимагалась, а саме: - не заповнено інформацію у пункт 1.8.: «Контактна особа (посадова особа відмінна від керівника) (ПІБ, посада, номер телефону, Е-mail)». 3. Пунктом 1.1. Додатку 1 Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій про необхідність надання Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору* за зразком, а також копію такого договору. Так, згідно вимог ТД, *аналогічним вважається договір поставки у період 2022-2025 рр. відбійного молотка за характеристиками, зазначеними в Технічному завданні до закупівлі та згідно коду ДК 021:2015: 43312200-5 - Відбійні молотки. Учасник на виконання вищезазначеного кваліфікаційного критерію завантажив договір № 352-НХ-23 від 01.09.2023 року з КП «Київський метрополітен», проте він не відповідає вимогам Тендерної документації. Предмет закупівлі у наданому Учасником аналогічному договорі має інший код Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015:42650000-7 - Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані), ніж визначений даною Закупівлею, а відтак не може бути врахований як підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Крім того, тим же пунктом 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено наступну вимогу: «Якщо договір укладено з замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами процедури/спрощеної закупівлі, через Прозорро-Маркет або без використання електронної системи закупівель з публікацією звіту про такий договір, надати в Інформаційній довідці посилання на номер такого договору /Закупівлі з ЕСЗ» Визначений Учасником в якості аналогічного договір укладений із замовником в розумінні Закону, проте посилання на такий договір/Закупівлю в ЕСЗ відсутнє. Таким чином, Учасник не відтвердив визначену Замовником вимогу. 4. Пунктом 2 Розділу IV Додатку 1 Тендерної документації Замовником сформована наступна вимога: «Учасник повинен надати Цінову пропозицію в формі, визначеній Замовником Додатком 5 Тендерної документації із зазначенням ціни кожної номенклатурної позиції товару, її марки і виробника, включаючи ПДВ, доставку, інші обов’язкові платежі». Учасник надав документ «Цінова пропозиція» Вих. № 2603/25-02 від 26.03.2025 року, проте без зазначення всієї необхідної інформації, а саме: - не зазначено кількість товарів і їх підсумкова вартість. 5. Пунктом 5 Розділу IV Додатку 1 Тендерної документації Замовником сформована наступна вимога: «Учасник повинен документально підтвердити наявність сервісного центру (скан-копія документу про власність/оренду приміщення або посилання на офіційний сайт, тощо) та зазначити термін гарантійного обслуговування товару – не менше 36 місяців». Згідно аналізу завантажених Учасником документів, наявність сервісного центру не підтверджено. У складі тендерної пропозиції завантажено Сертифікат від ТОВ «Роберт Бош ЛТД» про те, що Учасник є партнером з надання сервісних послуг з ремонту та обслуговування електроінструменту торгівельних марок корпорації «Robert Bosh», проте жодним іншим документом не визначено ні наявність такого сервісного центру, ні його місцерозташування, а також не надано жодного документу, що підтверджував би право власності чи оренди такого приміщення. В Довідці № 2603/25-03 від 26.03.2025 року є посилання на інтернет-сайт з переліком дилерів виробника, проте для перевірки інформації необхідно ввести адресу такого дилера. Про сервісні центри та місце їх розташування інформації немає. Крім того, у Порядку виконання гарантійних умов у складі тендерної пропозиції завантажений Документ від 01.03.2021 року від ТОВ «Роберт БОШ ЛТД» з переліком гарантійних умов, в якому зазначено, що гарантійний строк в 36 місяців можливий при дотриманні певних умов (вірно оформлені видаткові накладні, заповнені гарантійні талони, реєстрація на сайті виробника). Тобто Учасник ставить перед Замовником певні умови, які повинні бути дотримані для встановлення тривалості гарантійного терміну, визначеного тендерною документацією. Проте вимогою тендерної документації передбачена безумовна гарантія від Продавця строком на 36 місяців. Учасник зобов'язаний гарантувати дотримання ним усіх необхідних умов для того, щоб замовник мав право скористатись гарантійним обслуговуванням придбаного обладнання протягом 36 місяців. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Зазначити адресата на вихідних документах, підготовлених і завантажених Учасником у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог Тендерної документації, 2. Заповнити пункт 1.8. Довідки «Відомості про учасника» та зазначити інформацію про контактну особу відповідно до вимог Тендерної документації (відмінну від керівника). 3. Надати аналогічний договір, що відповідає умовам тендерної документації. У відповідності до нього заповнити таблицю (за зразком) в Інформаційній довідці, визначеній пунктом 1.1. Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Дотриматись при цьому вимог ТД щодо необхідності зазначення номера ID такої закупівлі. 4. Надати Довідку «Цінова пропозиція» у відповідності до встановленого зразка, зазначивши кількість товарів і їх підсумкова вартість. 5. Підтвердити наявність сервісного центру відповідно до вимог Тендерної документації (скан копія документу про власність/оренду приміщення або посилання на офіційний сайт, тощо) і гарантувати замовнику безумовне гарантійне обслуговування обладнання протягом 36 місяців на виконання умов договору про закупівлю (п.2.5.; 2.6.; 2.7.). Вимога затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 87-т від 01.04.2025 р.
Створено
01.04.2025 12:55
Надати до
02.04.2025 12:55
Період вимог/скарг з 08.04.2025 17:12 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 12:12 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 17:12
Довідка НАЗК
08.04.2025 17:12
Повідомлення про рішення
04.04.2025 12:13
Витяг з ЄДР
04.04.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-20-013291-a-c1
Підписаний і діє
Номер
247
175 456.26 грн.
146 213.55 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Відбійний молоток в комплекті з 1 піковим зубилом
Номенклатура
Відбійний молоток в комплекті з 1 піковим зубилом
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
45 682.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Зубило плоске 400 мм х 35 мм
Номенклатура
Зубило плоске 400 мм х 35 мм
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 041.35
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Зубило пікове 400 мм
Номенклатура
Зубило пікове 400 мм
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
972.65
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Повна назва
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32360815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32327296

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 15:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Контактний телефон:
380503731867,380342759261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Контактний телефон:
380503731867,380342759261
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності