Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:453100000-3 Електромонтажні роботи (Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області) від ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ, РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-011032-a
Id Tender 0946a8255e224492bdff8ef5e1cfa721
План UA-P-2025-03-20-011720-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 20.03.2025 15:38
Остання зміна 13.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 944 116 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 441.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 15:37 до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 15:37
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 15:37
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00
до 08.04.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 11:31
до 14.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.04.2025 11:31
-
Період уточнень
з 20.03.2025 15:37 до 02.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 15:37 до 02.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 08.04.2025 11:31
Період кваліфікації
з 05.04.2025 00:00 до 08.04.2025 11:31
Основні параметри
ДК 021:2015:453100000-3 Електромонтажні роботи (Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 944 116 грн.
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
3 944 116 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39441,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
05.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВАРОГ-К"
Пропозиція:
3 813 504.15 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 09:46
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
documentType.tender.clarifications
documentType.tender.clarifications
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Скасування
13.05.2025 00:00
відповідно до частини 2 статті 22 Закону України № 922, пункту 26 Особливостей №1178, а саме порушення вимог законодавства щодо змісту тендерної документації та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
02.05.2025 15:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Бобилєва
Електронна пошта
Телефон
+380994848387
Замовник
ЄДРПОУ
43954752
Повна назва
ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ, РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
56401
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Доманівський р-н, селище міського типу Доманівка
Адреса
вул.Центральна, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення населених пунктах Доманівської селищної територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області
Період вимог/скарг з 08.04.2025 11:31 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.04.2025 00:00 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 11:32
Довідка НАЗК
08.04.2025 11:31
Повідомлення про рішення
05.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000062
Дата створення проекту
28.04.2025 15:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 16:09
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 11:12
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 48-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.04.2025 № 48-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-03-20-011032-a 20.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 16:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу економіки, розвитку сільських територій та земельних відносин Доманівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 12.03.2024 №3), зі змінами, що оприлюднені в електронній системі закупівель 26.03.2025; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СВАРОГ-К» (далі – ТОВ «СВАРОГ-К»); протокол уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 5; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що очікувана вартість закупівлі не відповідає вартості робіт згідно проектної документації. Відповідно до пункту 4 розділу 3 «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика визначення очікуваної вартості), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів очікувана вартість цієї закупівлі складає 3 944 116,00 грн з ПДВ. Разом з цим, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєктної документації, що оприлюднений разом із тендерною документацією, загальна кошторисна вартість будівництва також складає 3 944 116,00 грн з ПДВ, з яких: 45 290,00 грн – кошти на здійснення технічного нагляду, 86 508,00 грн – вартість проектних робіт, 9 723,00 грн – вартість експертизи проектної документації, 14 240,00 грн – кошти на здійснення авторського нагляду, що разом складають 155 761,00 грн без урахування ПДВ. Зважаючи на вищенаведене, Замовник до очікуваної вартість робіт з будівництва місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення включив витрати на послуги та роботи, які не є предметом даної закупівлі, а саме: кошти на здійснення технічного нагляду, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації та кошти на здійснення авторського нагляду, що призвело до завищення очікуваної вартості закупівлі робіт на відповідну суму. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що до тендерної документації вносились зміни, зокрема, 26.04.2025 в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації. Проте, на порушення абзацу другого частини другої статті 24, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін. Також встановлено, що Замовник на порушення пункту 54 Особливостей не надав протягом трьох днів відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, зокрема, на оприлюднені в електронній системі закупівель 20.03.2025 та 21.03.2025 звернення Замовник оприлюднив відповіді 26.03.2025 або відповідно на шостий та п’ятий дні. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень встановлено наступне. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, абзацом десятим пункту 28 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Також, моніторингом тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає надати забезпечення виконання договору про закупівлю. Проте, на порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить умов неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Згідно з вимогами пункту 54 Особливостей Замовник мав можливість усунути вказані порушення щодо тендерної документації в термін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, після чого усунення порушень є неможливим. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СВАРОГ-К» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до додатку 1 до тендерної документації в розділі «Обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті» міститься наступна вимога: «На керівника робіт та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії: - посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); - посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки». Учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників від 02.04.2025 № 77 (файл «Довідка про працівників.pdf»), відповідно до якої керівник робіт – Білошапка О.А., виконавець робіт – Язловецький А.В. Проте, на порушення вищезазначеної вимоги додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції не надав посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки на керівника робіт Білошапку О.А. та виконавця робіт Язловецького А.В. Також, в додатку 1 до тендерної документації в розділі «Обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті» міститься наступна вимога: «Учасник надає скановану з оригіналу кольорову копію: - ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, якщо таке передбачено чиним законодавством України». Проте, на порушення вищезазначеної вимоги додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції не надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Враховуючи вищевикладене, в документах пропозиції учасника ТОВ «СВАРОГ-К» наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей. Також, моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВАРОГ-К» встановлено наступне. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції» міститься наступна вимога щодо надання документів, зокрема: «скановану з оригіналу кольорову копію гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій оповіщення або інші документи, які підтверджують стосунки із виробником (нотаріально завірені або завірені учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з учасником), що буде монтуватися учасником, або представництва чи філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України». Проте, на порушення вищезазначеної вимоги додатку 3 до тендерної документації учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції не надав копію гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій оповіщення або інші документи, які підтверджують стосунки із виробником обладнання, що буде монтуватися учасником. Також, відповідно до додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції» міститься вимога щодо надання документів, зокрема, плану фінансування робіт. Проте, на порушення вищезазначеної вимоги додатку 3 до тендерної документації учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції не надав план фінансування робіт. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВАРОГ-К», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема: - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ТОВ «СВАРОГ-К» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 08.04.2025. При цьому, ТОВ «СВАРОГ-К», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 08.04.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в тендерній документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СВАРОГ-К», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі на підставі частини п’ятої статті 8 Закону органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 29.04.2025 та 01.05.2025 надано Замовнику запити про надання пояснень щодо виявлених порушень. Замовник на вказані запити надав відповіді, відповідно до яких не спростовує виявлені порушення. Разом з цим, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник згідно протоколу уповноваженої особи Замовника від 02.05.2025 № 6 прийняв рішення про відміну процедури закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, Замовник в ході проведення моніторингу процедури закупівлі усунув виявлені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 24, абзацу першого пункту 3 частини першої статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей та пункту 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СВАРОГ-К» встановлено порушення пункту 43, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено недотримання Замовником пункту 4 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
09.05.2025 11:12
Документи висновку
09.05.2025 11:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Закупівлю відмінено у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень,що виникли через виявлені порушення законодавтсва у сфері публічних закупівель
Дата публікації
09.05.2025 13:55
Документи інформації про усунення порушення
09.05.2025 13:56
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.05.2025 09:41
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
13.05.2025 09:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.04.2025 09:58
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 09:59
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Чи було укладено договір про закупівлю за результатами цих відкритих торгів? 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасника ТОВ «СВАРОГ-К» визнано переможцем процедури закупівлі та 08.04.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. При цьому, ТОВ «СВАРОГ-К», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 08.04.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. У зв’язку із зазначеним пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «СВАРОГ-К» не була відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.04.2025 10:00
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 10:01
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У зв’язку із зазначеним пояснити: - який саме додаток до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції? - який саме додаток до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі? 2. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів очікувана вартість предмета закупівлі складає 3944116,00 гривень. Разом з цим, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, оприлюдненого разом із тендерною документацією, загальна кошторисна вартість будівництва також складає 3944116,00 грн, з яких: 45290,00 грн – кошти на здійснення технічного нагляду, 86508,00 грн – вартість проектних робіт, 9723,00 грн – вартість експертизи проектної документації, 14240,00 грн – кошти на здійснення авторського нагляду. Зважаючи на вищенаведене, пояснити, з яких підстав до очікуваної вартість предмета закупівлі включено витрати на послуги (роботи), що не є предметом даної закупівлі? 3. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації в розділі «Обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті» міститься наступна вимога: «На керівника робіт та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії: - посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); - посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки». Учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників від 02.04.2025 № 77 (файл «Довідка про працівників.pdf»), відповідно до якої керівник робіт – Білошапка О.А., виконавець робіт – Язловецький А.В. У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ТОВ «СВАРОГ-К» виконано вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки на керівника робіт Білошапку О.А. та виконавця робіт Язловецького А.В.? У відповіді зазначити назви файлі, в яких розміщенні ці документи. 4. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації в розділі «Обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті» міститься наступна вимога: «Учасник надає скановану з оригіналу кольорову копію: - ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, якщо таке передбачено чиним законодавством України». Учасник ТОВ «СВАРОГ-К» в складі тендерної пропозиції розмістив ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (файл «Ліцензія.pdf»). Статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, зокрема, згідно пунктом 9 – будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», та згідно пункту 13 – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ТОВ «СВАРОГ-К» виконано вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками? 5. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції» міститься наступна вимога щодо надання документів: «скановану з оригіналу кольорову копію гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій оповіщення або інші документи, які підтверджують стосунки із виробником (нотаріально завірені або завірені учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з учасником), що буде монтуватися учасником, або представництва чи філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України». У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ТОВ «СВАРОГ-К» виконано вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника основного обладнання базових станцій оповіщення? У відповіді зазначити назву файлу, в якому розміщенні ці документи. 6. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні міститися у пропозиції» міститься наступна вимога щодо надання документів, зокрема, плану фінансування робіт. У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ТОВ «СВАРОГ-К» виконано вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції плану фінансування робіт? У відповіді зазначити назву файлу, в якому розміщено цей документ. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.05.2025 17:25
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 17:25
-
Відповідь
надання пояснень
1. За результатами відкритих торгів не укладено договір. 2.Не провела моніторинг оприлюднення в електронній системі закупівель документів учасника закупівель.
Рішеня
02.05.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 17:24
-
Відповідь
надання пояснень
До відповідних документів моніторинг не проводився . Кошторисний розрахунок та проектна документація пройшла експертизу . Отримала позитивний висновок державної експертизи.
Рішеня
02.05.2025 16:59
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 17:25
-
Відповідь
надання пояснень
1. Зазначені переліки документів не були оформлені як окремі додатки , але інструкція з підготовки тендерної пропозиції була зазначена в самі тендерній документації , додаток №3 - учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та додаток №5 - переможцем процедури закупівлі. 2. Очікувана вартість предмета закупівлі була вказана відповідно зведеного кошторисного розрахунку об'єкта будівництва. При визнанні переможцем торгів під час заключення договора були б виключені витрати на послуги (роботи), що не є предметом даної закупівлі. 3-5.Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. 6.В додатку 3 до тендерної документації в розділі «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації , зокрема план фінасування робіт був вказаний помилково ,він є не обов'язковою вимогою вже при заключеня договору.
Рішеня
05.05.2025 14:16
Замовник
Документи повідомлення
05.05.2025 14:19
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 944 116 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ, РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994848387
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 944 116 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЕКОНОМІКИ, РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380994848387
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності