Показати схожі тендери

Закупівля Бронежилет 6 класу захисту від Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-010941-a
Id Tender 1f57e28c20524977a4546f573426dcb9
План UA-P-2025-03-20-012034-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 15:35
Остання зміна 05.05.2025 14:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
114 504 180 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
572 520.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 15:34 до 28.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 15:34
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 15:34
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 12:44
до 24.04.2025 17:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2025 18:26
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 17:47
до 05.05.2025 14:30
Період уточнень
з 20.03.2025 15:34 до 25.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 15:34 до 25.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 12:44 до 24.04.2025 17:47
Період кваліфікації
з 31.03.2025 12:44 до 24.04.2025 17:47
Основні параметри
Бронежилет 6 класу захисту
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
114 504 180 грн.
Бронежилет 6 класу захисту
Назва предмета закупівлі
Бронежилет 6 класу захисту
Очікувана вартість
114 504 180 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
572520,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 435 125.4
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 12:15
Закінчення аукціону
31.03.2025 12:44
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 291 (комплект)
Бронежилет 6 класу захисту
Опис предмета закупівлі
Бронежилет 6 класу захисту
Код ДК 021:2015
35815100-1 - Бронежилети
Кількість
2 291
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 2 291 (комплект)
Бронежилет 6 класу захисту
Опис предмета закупівлі
Бронежилет 6 класу захисту
Код ДК 021:2015
35815100-1 - Бронежилети
Кількість
2 291
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04082, Україна, Київ, Бережанська, 7
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
114 275 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Темп-3000"
Пропозиція:
105 784 634 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Пропозиція:
103 507 380 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2025 15:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Таїсія Євдокімова
Електронна пошта
Телефон
+380977899273
Сайт:
https://uz.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33945469
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Поштовий індекс
04082
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Бережанська, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Бронежилет 6 класу захисту
Період вимог/скарг з 02.04.2025 18:26 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 12:44 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 18:26
Довідка НАЗК
02.04.2025 18:26
Повідомлення про рішення
31.03.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 15:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до розділу 12 “Переліку підтверджувальних документів” Додатку 1.4. до тендерної документації, технічний опис Виробу, повинен містити фактичні показники за результатами проведених випробувань, та відповідно до розділу 7,8,9 вимоги щодо маркування, пакування та комплектності Товару. Просимо надати уточнення в технічному описі щодо зазначення фактичних параметрів за результатами лабораторних випробувань (вимірювань) на відповідність таблиць 3,4,5,6 Додатку 1.4 до тендерної документації. 2.Просимо внести уточнення в довідку на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до розділу 1 “Переліку кваліфікаційних документів” Додатку 1 до тендерної документації, а саме зазначити дати та номери договорів оренди приміщень.
Створено
01.04.2025 18:25
Надати до
02.04.2025 18:25
Період вимог/скарг з 24.04.2025 17:47 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 15:11 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 17:47
Довідка НАЗК
24.04.2025 17:47
Повідомлення про рішення
23.04.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 15:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Аналізуючи інформацію про реєстрацію транспортного засобу на сайті Головного сервісного центру МВС України, просимо привести у відповідність наданий договір суборенди транспортного засобу від 01.01.2025 №01/01-2025.
Створено
23.04.2025 17:42
Надати до
24.04.2025 17:42
Угоди
UA-2025-03-20-010941-a-a2
Підписаний і діє
Номер
122
103 507 380 грн.
103 507 380 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
2 291 (комплект)
Бронежилет 6 класу захисту
Номенклатура
Бронежилет 6 класу захисту
Кількість
2 291
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
22 590
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
2 291 (комплект)
Бронежилет 6 класу захисту
Номенклатура
Бронежилет 6 класу захисту
Кількість
2 291
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
22 590
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Повна назва
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33945469

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Повна назва
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44769530

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 14:30
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000029
Дата створення проекту
26.05.2025 10:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:25
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:17
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-20-010941-a 20.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 20.03.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.03.2025 № 78; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укртак.ЮА» (далі – ТОВ «Укртак.ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Тепм – 3000» (далі – ТОВ «НВП «Темп – 3000»), товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод індивідуального захисту» (далі – ТОВ ««Харківський завод індивідуального захисту»); звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025; рішення комісії АМКУ № 6113-р/пк-пз від 17.04.2025; протокольні рішення уповноваженої особи № 90 від 02.04.2025, № 106 від 24.04.2025; вимоги про усунення невідповідностей до 02.04.2025 і до 24.04.2025; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір № 122 від 05.05.2025, укладений із ТОВ «Укртак.ЮА» на суму 103 507 380,00 грн без ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 02.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Абзацом 2 пункту 54 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відповідно до даних електронної системи закупівель 04.04.2025, оприлюднено вимогу до Замовника про усунення порушення під час проведення тендеру. Однак, Замовник надав відповідь на зазначену вимогу на п’ятий день з дня її оприлюднення (09.04.2025), чим порушив вимогу абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання надання відповідь на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру встановлено порушення Замовником вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укртак.ЮА», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:17
Документи висновку
13.06.2025 14:17
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Бронежилет 6 класу захисту» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 рок № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.05.2025 16:23
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 16:23
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Бронежилет 6 класу захисту» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та її документального підтвердження стосовно виконання переможцем вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 13.1 договору від 05.05.2025 № 122, а саме надання банківської гарантії для забезпечення виконання договору. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.05.2025 14:54
Орган перевірки
05.06.2025 00:00
Документи повідомлення
30.05.2025 14:55
-
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 28.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a)
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 28.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a) повідомляємо наступне. Відповідно до наказу ДСНС від 30.01.2025 № НГ-50 “Про здійснення централізованих закупівель”, Управлінню доручено здійснити централізовані закупівлі форменого одягу та речового майна відповідно до додатку (додаток до наказу додається), в якому зазначена потреба в бронежилетах 6 класу захисту у кількості 4 582 комплекти. Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (зі змінами) (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125), а саме “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)” визначено наступне: “Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.” Технічні вимоги до бронежилета 6 класу захисту були розроблені робочою групою ДСНС, затверджені наказом ДСНС від 21.02.2025 № НС-224 "Про затвердження Технічних вимог на бронежилет 6 класу захисту" та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/upload/2/3/2/4/5/8/9/texnicni-vimogi-bronezilet-6-klasu-zaxistu.pdf (додається). З метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було проведено маркетингове дослідження від 29.01.2025 № 96-ДЗ/76 (додається). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилась на підставі розділу 3 пункту 2 примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.” За результатами попередньо проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю бронежилет 6 класу захисту (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-24-005478-a), з переможцем закупівлі ТОВ "ТЕМП-3000" укладено договір від 20.06.2024 № 158. Ціна за одиницю становить 24 990,00 грн. без ПДВ. З метою дотримання принципів ефективності та максимальної економії державних коштів, для визначення очікуваної ціни за одиницю предмета закупівлі бронежилету, було взято в розрахунок ціну за одиницю, запропоновану переможцем відкритих торгів вище вказаної закупівлі, а саме 24 990,00 грн. без ПДВ. 20.03.2025 року протокольним рішенням № 78 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю бронежилетів 6 класу захисту згідно ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети, в кількості — 4 582 комплекти, очікуваною вартістю закупівлі — 114 504 180, 00 грн. без ПДВ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблена на підставі наказу ДСНС України від 21.02.2025 № НС-224 "Про затвердження Технічних вимог на Бронежилет 6 класу захисту". На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Управлінням оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості бронежилетів 6 класу захисту. Посилання на сторінку веб-сайту https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025.
Рішеня
02.06.2025 16:43
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 30.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a)
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 30.05.2025 року щодо закупівлі бронежилетів 6 класу захисту (UA-2025-03-20-010941-a) повідомляємо наступне. Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Протокольним рішенням від 20.03.2025 № 78 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “УКРТАК.ЮА” перед підписанням договору про закупівлю надано: - банківська гарантія від 01.05.2025 № 46663 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (АТ «КБ «ГЛОБУС БАНК») на суму 5 175 369,00 грн.; - довідка від 01.05.2025 № 46663/Д1; - платіжна інструкція від 01.05.2025 № 1; - виписка по особовому рахунку за 01.05.2025; - банківська ліцензія від 21.01.2019 № 240; - витяг з держ.реєстру банків; - довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» (АТ «КБ «ГЛОБУС БАНК»). Вищезазначені документи додаються.
Рішеня
02.06.2025 16:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 504 180 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380977899273
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 504 180 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 09:00
Замовник:
Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Контактний телефон:
+380977899273
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності