Показати схожі тендери
Закупівля «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель від Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-009420-a
Id Tender 9db50b2d4c2c4469ba9b654e7f013336
План UA-P-2025-03-20-010778-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 14:58
Остання зміна 26.05.2025 18:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
65 588 214 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
327 941.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 14:49 до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 14:49
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 14:49
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00
до 02.05.2025 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 13:15
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 13:15
до 26.05.2025 18:12
Період уточнень
з 20.03.2025 14:49 до 01.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 14:49 до 01.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00 до 02.05.2025 13:15
Період кваліфікації
з 04.04.2025 00:00 до 02.05.2025 13:15
Основні параметри
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
65 588 214 грн.
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Очікувана вартість
65 588 214 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
327941,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67731, Україна, Одеська область, с. Удобне, вул. Кочубинського, 59
Дата постачання по
31.12.2025 14:54
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі на основі підписаних сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2 в і КБ-3 в 7-денний термін після надання їх йому Підрядником. У разі виявлення невідповідності робіт, перерахованих в акті прийму-здачі виконаних робіт, фактично виконаним, Замовник направляє свої зауваження Підряднику протягом трьох робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУД-МАРКА"
Пропозиція:
65 562 457.38 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фоменко Владислав Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680638085
Замовник
ЄДРПОУ
41846800
Повна назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Поштовий індекс
67654
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Маяки
Адреса
вул. Європейська
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Період вимог/скарг з 02.05.2025 13:15 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 00:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:54
Довідка НАЗК
02.05.2025 13:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 13:54
-
10.04.2025 18:19
Електроний протокол про продовження строку
04.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 14:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2025 14:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п. 41 Постанови № 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУД-МАРКА", Код в ЄДРПОУ / ІПН 43101397, в відкритих торгах з особливостями на закупівлю за кодом «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-20-009420-a, У зв’язку з тим, що уповноважена особа Владислав ФОМЕНКО є єдиною уповноваженою особою в управлінні та відповідальною за проведення одночасно декількох процедур відкритих торгів з особливостями, а саме: 1. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі, UA-2025-03-20-009420-a. 2. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013707-a. 3. Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013791-a. Враховуючи великий обсяг документів які перебувають одночасно на розгляді та додаткове навантаження уповноваженої особи у зв’язку з виконанням інших службових обов’язків, виникла об’єктивна необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції з метою забезпечення її всебічного та неупередженого аналізу. Продовження строку розгляду дозволить уникнути помилок та забезпечить належну якість розгляду тендерної пропозиції відповідно до принципів доброчесності, прозорості та ефективності використання бюджетних коштів. Ці обставини об'єктивно перешкоджають своєчасному завершенню розгляду пропозиції у встановлений строк, що може негативно вплинути на якість прийняття рішення та виконання інших важливих обов'язків. Продовження строку розгляду дозволить уповноваженій особі належним чином виконати свої завдання та забезпечити максимально якісний розгляд пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
10.04.2025 18:18
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "БУД-МАРКА", Код в ЄДРПОУ / ІПН 43101397, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пунктів 2.1., 2.2. частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Учасником в складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію (Файл - Гарантія № 2464 -25) в якій в пункті «Інформація щодо тендерної документації» вказано: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ за процедурою: «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Затверджена протоколом уповноваженої особи від 2025 р. Уповноважена особа Владислав ФОМЕНКО. Остання редакція тендерної документації затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.03.2024 року. В банківській гарантії що надана замовником зазначено: «Затверджена протоколом уповноваженої особи від 2025 р.», що не надає можливість дізнатись на яку саме редакцію тендерної документації посилається банківська гарантія. Тобто надана банківська гарантія не відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. Учаснику необхідно внести зміни до банківської гарантії, та привести її у відповідність до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року.
Створено
25.04.2025 12:28
Надати до
26.04.2025 12:28
Договір
UA-2025-03-20-009420-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10
65 562 457.38 грн.
54 635 381.15 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Номенклатура
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
65 562 457.38
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Повна назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41846800

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУД-МАРКА"
Повна назва
ТОВ "БУД-МАРКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43101397

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
26.05.2025 18:11
Повідомлення про договір
30.05.2025 14:11
Повідомлення про договір
04.06.2025 16:58
Повідомлення про договір
Зміни до договору
29.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору № 10 від 22.05.2025 року: - п. 1.1. викласти його в наступній редакції: «Замовник доручає, а Підрядник у відповідності до умов Договору, зобов’язується своїми та залученими силами і засобами на власний ризик виконати роботи: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область. Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель».
Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку \"на добу наперед\", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Документи зміни договору
Зміни до договору
02.06.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Виправлення технічної помилки допущеної при укладанні договору
Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку \"на добу наперед\", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Документи зміни договору
Заходи для припинення договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000005
Дата створення проекту
02.05.2025 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 15:47
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 15:52
Дата завершення усунення порушень
17.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.05.2025 Одеса № 86 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 № 86 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-03-20-009420-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, ТД зі змінами, перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.03.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-МАРКА» (далі – ТОВ «БУД-МАРКА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «БУД-МАРКА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «БУД-МАРКА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.05.2025, пояснення Замовника, отримане 07.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 15:52
Документи висновку
13.05.2025 15:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
05.05.2025 15:45
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 15:45
-
Відповідь
Выдповыдь на запит
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі: Робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:3908-7213-3854-9456. Електронний ресурс https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3433907448602166458/optype=4 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59». Експертного звіту (позитивного) №16-0253/01-24 від 11.10.2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:4339-7786-8451-9546. Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3474338763528733765/optype=6 Відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за результатами проведеної процедури закупівлі: Вікриті торги з особливостями, між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Везенков Петро Іванович, Код ІПН: 3182921171 (надалі ФОП Везенков Петро Іванович) який є автором проекту, укладено договір № 10 від 25.04.2024 року на розробку проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59». Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) №16-0253/01-24 від 11.10.2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:4339-7786-8451-9546. Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 67472,099 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 49355,331 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 4971,0899 тис. грн.; інші витрати – 13144,869 тис. грн. До складу проектної документації, підготовленої ФОП Везенков Петро Іванович, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість робіт з будівництва, що складала 67472,099 тис. грн. в т. ч. ПДВ. Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» загальною кошторисною вартістю 67472,099 тис. грн. Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду. Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість робіт з будівництва у розмірі – 65`588`214.00 гривень в т. ч. ПДВ. На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Маяківська сільська рада Одеського району Одеської області за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1742476797/
Рішеня
07.05.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 588 214 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
65 588 214 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності