Показати схожі тендери

Закупівля ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали) від Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-009011-a
Id Tender 12c966c60b5740ed86b94c7ab271cd16
План UA-P-2025-03-20-010245-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 14:37
Остання зміна 16.07.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 056 546.55 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
44.85 грн. (0,00 %)
Вартість подання пропозиції:
6 752.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 14:36 до 22.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 14:36
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 14:36
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2025 14:53
до 10.06.2025 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 13:21
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2025 09:57
до 16.07.2025 15:09
Період уточнень
з 20.03.2025 14:36 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 14:36 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2025 14:53 до 10.06.2025 09:57
Період кваліфікації
з 23.04.2025 14:53 до 10.06.2025 09:57
Основні параметри
ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 179 990.5 грн.
Лот 1 - Ізолятор натяжний, підвісний
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Ізолятор натяжний, підвісний
Очікувана вартість
3 179 990.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15899,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 485 (штуки)
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-3,3-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-3,3-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
485
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 65 (штуки)
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-5
Опис предмета закупівлі
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-5
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 423 (штуки)
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-4
Опис предмета закупівлі
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-4
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
423
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 677 (штуки)
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
677
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 598 (штуки)
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-3,3-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-3,3-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
598
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 557 (штуки)
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-5
Опис предмета закупівлі
Ізолятор натяжний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-5
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
557
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Пропозиція:
2 875 845.4 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 005 126.05 грн.
Лот 2 - Ізолятор консольний, фіксаторний, підвісний
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Ізолятор консольний, фіксаторний, підвісний
Очікувана вартість
7 005 126.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35025,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 482 (штуки)
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-27,5-5
Опис предмета закупівлі
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-27,5-5
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
1 482
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 655 (штуки)
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-3,3-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-3,3-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
655
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 738 (штуки)
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-8-27,5-5
Опис предмета закупівлі
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-8-27,5-5
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
738
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-8-3,3-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-8-3,3-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 89 (штуки)
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 100-8-3,3-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор консольний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 100-8-3,3-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
89
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 350 (штуки)
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-7
Опис предмета закупівлі
Ізолятор підвісний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-27,5-7
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 80 (штуки)
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-27,5-4
Опис предмета закупівлі
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 120-6-27,5-4
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Пропозиція:
6 294 914.4 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
8 970 грн.
Лот 3 - Ізолятор фіксаторний
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Ізолятор фіксаторний
Очікувана вартість
8 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ізолятор фіксаторний стрижньовий з кремнійорганічної гуми цільнолитий 70-6-27,5-5
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Пропозиція:
7 920.5 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
862 460 грн.
Лот 4 - Ізолятор секційний
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Ізолятор секційний
Очікувана вартість
862 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4312,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.04.2025 14:30
Закінчення аукціону
23.04.2025 14:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ізолятор секційний СІ-160-27,5-1/100
Код ДК 021:2015
44111511-6 - Електроізолятори
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ?ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ"
Пропозиція:
862 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС"
Пропозиція:
761 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.04.2025 14:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Селедцова
Електронна пошта
Телефон
380444650811
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Ізолятор натяжний, підвісний
Період вимог/скарг з 21.05.2025 16:58 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:53 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відповідно до пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ" (надалі - Учасник), у складі своєї тендерної пропозиції надав Сертифікат відповідності, який зареєстровано за номером UA.OD.CI.0017-25 терміном дії з 21.03.2025 до 20.03.2027, що був виданий ООВ ДП «Одесастандартметрологія». Однак, Національне агентство з акредитації України своїм листом № ЦЗВ-14/429 від 20.05.2025 повідомило, що термін дії атестата про акредитацію №1О052 Органу з оцінки відповідності - органу сертифікації продукції, процесів та послуг ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» закінчився 04.03.2024. Станом на березень 2025 Орган з оцінки відповідності - органу сертифікації продукції, процесів та послуг ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ – не був вже акредитований та не мав право посилатись на акредитацію у своїх документах. Отже, враховуючи вказане вище, ООВ ДП «Одесастандартметрологія» не є органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, а тому наданий Учасником Сертифікат відповідності, який зареєстровано за номером UA.OD.CI.0017-25 терміном дії з 21.03.2025 до 20.03.2027, що був виданий ООВ ДП «Одесастандартметрологія», не відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Учасник не виконав вимоги пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, а тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
21.05.2025 16:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.04.2025 10:39
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 10:38
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Лот № 2 Лот 2 - Ізолятор консольний, фіксаторний, підвісний
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:02 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:53 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відповідно до пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ" (надалі - Учасник), у складі своєї тендерної пропозиції надав Сертифікат відповідності, який зареєстровано за номером UA.OD.CI.0017-25 терміном дії з 21.03.2025 до 20.03.2027, що був виданий ООВ ДП «Одесастандартметрологія». Однак, Національне агентство з акредитації України своїм листом № ЦЗВ-14/429 від 20.05.2025 повідомило, що термін дії атестата про акредитацію №1О052 Органу з оцінки відповідності - органу сертифікації продукції, процесів та послуг ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» закінчився 04.03.2024. Станом на березень 2025 Орган з оцінки відповідності - органу сертифікації продукції, процесів та послуг ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ – не був вже акредитований та не мав право посилатись на акредитацію у своїх документах. Отже, враховуючи вказане вище, ООВ ДП «Одесастандартметрологія» не є органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, а тому наданий Учасником Сертифікат відповідності, який зареєстровано за номером UA.OD.CI.0017-25 терміном дії з 21.03.2025 до 20.03.2027, що був виданий ООВ ДП «Одесастандартметрологія», не відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Учасник не виконав вимоги пп. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, а тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.04.2025 10:39
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 10:39
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Лот № 3 Лот 3 - Ізолятор фіксаторний
Період вимог/скарг з 13.05.2025 13:21 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:53 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
13.05.2025 13:21
Довідка НАЗК
13.05.2025 13:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 10:39
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.06.2025 14:39 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 14:39 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
13.05.2025 було визнано переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2025-03-20-009011-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ" за Лотом № 3, як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник-переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, що не відповідає умовам п. 6.7 Розділу 6 тендерної документації та Розділу ІІ Додатку 5 тендерної документації. У зв’язку з ненаданням забезпечення виконання договору про закупівлю пропозиція учасника підлягає відхиленню. Враховуючі вищевикладене переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ" не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) відповідно до абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Відповідно до абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Документи кваліфікації
04.06.2025 14:39
Повідомлення про рішення
04.06.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Лот № 4 Лот 4 - Ізолятор секційний
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:09 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 14:53 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
1. Відповідно до пп. 6.2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку з відомостями про учасника за формою, яка наведена у вказаному пункті. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" (надалі - Учасник), у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку з відомостями про учасника в якій зазначив свій статус як дистриб’ютор (представник). Замовник звернувся за підтвердженням інформації про те чи є Учасник дистриб’ютором (представником) виробника до підприємства-виробника запропонованої Учасником продукції - ARTHUR FLURY AG. Однак, підприємство-виробник запропонованої Учасником продукції - ARTHUR FLURY AG, своїм листом від 20.05.2025 повідомило, що ARTHUR FLURY AG не давало повноважень ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" бути офіційним представником ARTHUR FLURY AG в даній закупівлі а також про те, що поставка секційних ізоляторів в Україну ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" неможлива у 2025 році. Враховуючи вищевикладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі — Особливості), а тому тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.04.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
23.04.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 10:40
Дата кінця розгляду
22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 17:09 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Документи кваліфікації
23.05.2025 10:41
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 17:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 14:36
Дата архівування
04.04.2025 14:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:41
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.06.2025 09:57 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 17:01 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
10.06.2025 09:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 17:01
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-20-009011-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-07-03325-01
913 296 грн.
761 080 грн.
З ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Ізолятор секційний СІ-160-27,5-1/100
Номенклатура
Ізолятор секційний СІ-160-27,5-1/100
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081347

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37269467

Інформація про підписанта

IBAN
UA903226690000026006300148368
ПІБ підписанта
Ковальський Олександр Валентинович
Посада підписанта
Заступник директора виконавчого філії "ЦЗВ" АТ "Укрзалізниця"
Діє на підставі
довіреності в порядку передоручення від 17.04.2025 № 1246
Номер телефону
380444650870
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA063052990000026004026708910
ПІБ підписанта
Усатий В.М.
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380933190082
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
16.07.2025 15:09
-
16.07.2025 12:49
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000102
Дата створення проекту
08.05.2025 13:38
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 14:55
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 17:36
Дата завершення усунення порушень
31.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.05.2025 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-20-009011-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 14:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 12.03.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центру забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця»» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрізолторг» (далі – ТОВ «Укрізолторг») (лот №1, №2, №3) та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Вагон сервіс»» (лот №4); протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.04.2025 (лот №1, №2, №3, №4); протокол розгляду (відхилення) тендерних пропозицій 083_25_ВО від 21.05.2025 (по лоту №1 та №2); протокол розгляду тендерних пропозицій 083_25_ВО від 13.05.2025 (лот №3); повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025 (лот №3); протокол розгляду (відхилення) тендерних пропозицій 083_25_ВО від 21.05.2025 (лот №4); протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 23.05.2025 (лот №4); пояснення Замовника надані 16.05.2025 та 26.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. В ході проведення моніторингу по лоту №1 та №2 торги відмінено через відсутність пропозицій. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 17:36
Документи висновку
27.05.2025 17:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-009011-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.05.2025 17:55
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 17:56
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідь на запит 1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали)» (номер ЦБД: UA-2025-03-20-009011-a) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованих електронних майданчиках. Додатково надаємо розрахунок вартості закупівлі ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали). 2. На виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/ Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2025-03-20-009011-a).
Рішеня
16.05.2025 15:57
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ЦЗВ-25Т_083_ВО: Електроізолятори (Лот 1 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 2 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 3 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, Лот 4 - 44110000-4 Конструкційні матеріали) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-009011-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Прошу пояснити, чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРІЗОЛТОРГ» по лотам №1,№2, №3 та тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС" по лоту №4. При тому, що строк їх розгляду складає більше 5 робочих днів та відповідно перевищує строк розгляду тендерної пропозиції встановленого частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Рішеня
21.05.2025 17:11
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 17:12
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Стосовно продовження строків розгляду тендерних пропозицій учасників повідомляємо наступне: Відповідно до частини 10 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 23.04.2025 року, за результатами проведеного аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій, які були визначені найбільш економічно вигідними, а саме: по лотам 1, 2, 3 – ТОВ «УКРІЗОЛТОРГ», по лоту 4 – ТОВ «НВП «ВАГОН СЕРВІС». 24.04.2025 було прийнято рішення про продовження строків розгляду вказаних тендерних пропозиції та оприлюднено в електронній системі закупівель. Протоколи щодо продовження розгляду тендерних пропозиції за лотами 1, 2, 3, 4 додаються. Відповідно, замовником були виконані норми законодавства.
Рішеня
26.05.2025 12:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 056 546.55 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650811
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 056 546.55 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 10:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650811
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності