Показати схожі тендери

Закупівля Гумові соти для десантних парашутів від Військова частина А0310.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-006965-a
Id Tender a9d7fd85491f47e4b563560a179e76f3
План UA-P-2025-03-20-007143-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 20.03.2025 13:09
Остання зміна 06.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 427 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 138 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 13:08 до 03.04.2025 13:10
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 13:08
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 13:08
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 13:10
до 04.04.2025 14:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 14:44
до 10.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.04.2025 14:44
-
Період уточнень
з 20.03.2025 13:08 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 13:08 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 13:10 до 04.04.2025 14:44
Період кваліфікації
з 03.04.2025 13:10 до 04.04.2025 14:44
Основні параметри
Гумові соти для десантних парашутів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 427 600 грн.
Змінні соти для парашутів
Назва предмета закупівлі
Змінні соти для парашутів
Очікувана вартість
1 427 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7138,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 635 (штуки)
Великі змінні гумові соти для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4
Опис предмета закупівлі
Великі змінні гумові соти для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4
Код ДК 021:2015
19510000-4 - Гумові вироби
Кількість
635
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23700, Україна, Вінницька область, Рахни, військове містечко №99
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 012 (штуки)
Малі змінні гумові соти до ДПС, Д-6 с.4
Опис предмета закупівлі
Малі змінні гумові соти до ДПС, Д-6 с.4
Код ДК 021:2015
19510000-4 - Гумові вироби
Кількість
2 012
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23700, Україна, Вінницька область, Рахни, військове містечко №99
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 3 522 (штуки)
Малі змінні гумові соти до Д-5 с.2
Опис предмета закупівлі
Малі змінні гумові соти до Д-5 с.2
Код ДК 021:2015
19510000-4 - Гумові вироби
Кількість
3 522
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23700, Україна, Вінницька область, Рахни, військове містечко №99
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
20.03.2025 13:08
Проект договору
20.03.2025 13:08
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сороковий Валентин Володимирович
Пропозиція:
1 189 659.94 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2025 13:09
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
06.05.2025 00:00
Помилково вказано кількісний показник предмету закупівлі, постачальником не надані необхідний пакет документів згідно умов тендерної документації
25.04.2025 15:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Крутенюк
Електронна пошта
Телефон
+380976181292, +380935838658
Замовник
ЄДРПОУ
26621403
Повна назва
Військова частина А0310
Поштовий індекс
23700
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Гайсинський р-н.
Адреса
с. Рахни
Кваліфікація
Лот № 1 Змінні соти для парашутів
Період вимог/скарг з 04.04.2025 14:44 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 13:10 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 14:44
Довідка НАЗК
04.04.2025 14:44
Повідомлення про рішення
04.04.2025 14:43
-
03.04.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000049
Дата створення проекту
21.04.2025 14:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 15:49
Дата публікації висновку про результати
06.05.2025 16:15
Дата завершення усунення порушень
21.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 №53-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.04.2025 №53-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2025-03-20-006965-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А0310 (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Сороковий Валентин Володимирович» (далі – ФОП «Сороковий Валентин Володимирович»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2025 № 29, повідомлення про намір укласти договір, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 40 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АКВАВІКА-Т» установлено наступне. Так, у пункті 14 Додатку 7 тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів за визначеною формою. Проте, учасник ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» не надав в складі тендерної пропозиції зазначеної анкети, чим не дотримався вимог пункту 14 Додатку 7 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливість учаснику ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» її усунути. Згідно з абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» у зв’язку з невідповідністю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що у підпункті 5.2. пункті 5 розділу ІІІ та у Додатку 8 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178. Однак, переможець торгів ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178, чим не дотримався вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ та Додатку 8 тендерної документації Замовника. Поряд з цим, Замовником в оприлюдненому оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кількість великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4, яку він має намір придбати, 635 штук, що не відповідає тендерній документації, а саме Додатку 4, в якому кількість таких великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4 – 365 штук. В ході моніторингу, згідно з протоколом уповноваженої особи від 24.04.2025 № 40, торги відмінені в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанова № 1178 – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.05.2025 00:00
Дата публікації
06.05.2025 16:15
Документи висновку
06.05.2025 16:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь Державній аудиторській службі України ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ по висновкам
Дата публікації
07.05.2025 16:09
Документи інформації про усунення порушення
07.05.2025 16:09
-
07.05.2025 16:13
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.05.2025 16:02
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
08.05.2025 16:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі гумових сот для десантних парашутів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-20-006965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів кількість великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4, зазначено 635 штук тоді, як в інформації про технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, яка є додатком 4 до тендерної документації, зазначено кількість великих змінних гумових сот для Д-5 с.2, AD-95, ДПС, Д-6 с.4 – 365 штук? 3. Яким чином учасником ФОП «Сороковий Валентин Володимирович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації стосовно надання: - довідки в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином російської федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації; юридичною особою, утвореною відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації, — у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті (пункт 13 додатку 7 тендерної документації); - анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в додатку 6 тендерної документації) (пункт 14 додатку 7 тендерної документації)? 4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Сороковий Валентин Володимирович» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповіді на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 10:11
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 10:11
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту Держаудитслужби
Відповідь на запит Аудиту
Рішеня
25.04.2025 15:08
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2025 15:23
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 427 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 13:10
Замовник:
Військова частина А0310
Контактний телефон:
+380976181292, +380935838658
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 427 600 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 13:10
Замовник:
Військова частина А0310
Контактний телефон:
+380976181292, +380935838658
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності