Показати схожі тендери

Закупівля Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-005526-a
Id Tender 86b072c4819c4faeb689828ba60aa217
План UA-P-2025-03-20-006697-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.03.2025 14:23
Остання зміна 21.05.2025 11:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
345 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 725 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 14:15 до 14.04.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 14:15
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 14:15
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2025 14:50
до 09.05.2025 11:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 14:19
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 11:08
до 21.05.2025 11:02
Період уточнень
з 20.03.2025 14:15 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 14:15 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2025 14:50 до 09.05.2025 11:08
Період кваліфікації
з 15.04.2025 14:50 до 09.05.2025 11:08
Основні параметри
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
345 000 грн.
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Назва предмета закупівлі
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
345 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1725,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2025 14:27
Закінчення аукціону
15.04.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
47004, Україна, Тернопільська область, місто Кременець, ВУЛ. ГОРБАЧА, буд. 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
249 999.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2025 14:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.04.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Янусь
Електронна пошта
Телефон
+380673642585
Замовник
ЄДРПОУ
43188153
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
47004
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Кременець
Адреса
вулиця ГОРБАЧА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Період вимог/скарг з 22.04.2025 14:19 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 14:50 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.04.2025 14:19
Повідомлення про рішення
15.04.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.04.2025 15:33 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 14:19 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 15:34
Довідка НАЗК
23.04.2025 15:33
Повідомлення про рішення
22.04.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 12:01
Дата архівування
09.04.2025 15:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 12:01
Дата архівування
09.04.2025 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.9 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації «Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), в обсязі менше 20%, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення та лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання)». На підтвердження учасником не надано лист-згоду на залучення від ДП Київоблстандартметрологія, що буде залучатися як співвиконавець. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1.Надати лист-згоду на залучення у якості субпідрядника/співвиконавця за підписом керівника субпідрядника/співвиконавця та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) від ДП Київоблстандартметрологія.
Створено
22.04.2025 14:26
Надати до
23.04.2025 14:26
Період вимог/скарг з 09.05.2025 11:08 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 17:47 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 11:10
Довідка НАЗК
09.05.2025 11:08
Повідомлення про рішення
07.05.2025 17:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 12:01
Дата архівування
09.04.2025 15:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 12:01
Дата архівування
09.04.2025 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій надати довідку в довільній формі про наявність такого обладнання та з зазначенням адресами місцезнаходження метрологічної лабораторії (бази) Виконавця в межах Тернопільської області.». На підтвердження учасником не надано відповідної довідки. 1.2.згідно додатку 2 технічної специфікації учасник повинен надати: -Надати копію розробленого та затвердженого Виконавцем СОУ про перевірку метрологічних характеристик ЗВТ. - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію Копію свідоцтва/сертифікату про технічну компетентність (/вимірювальні можливості) на відповідність ДСТУ ISO 10012 з галуззю ТК, яка підтверджує можливість проведення робіт по перевірці метрологічних характеристик. -Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні ліцензію на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів Учасником не надано вище перелічених документів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій надати довідку в довільній формі про наявність такого обладнання та з зазначенням адресами місцезнаходження метрологічної лабораторії (бази) Виконавця в межах Тернопільської області. 2.2. -Надати копію розробленого та затвердженого Виконавцем СОУ про перевірку метрологічних характеристик ЗВТ. - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію Копію свідоцтва/сертифікату про технічну компетентність (/вимірювальні можливості) на відповідність ДСТУ ISO 10012 з галуззю ТК, яка підтверджує можливість проведення робіт по перевірці метрологічних характеристик. -Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні ліцензію на право провадження діяльності з перевезення радіоактивних матеріалів
Створено
07.05.2025 17:50
Надати до
08.05.2025 17:50
Угоди
UA-2025-03-20-005526-a-b1
Очікує підписання
250 000 грн.
250 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Номенклатура
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43188153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Повна назва
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568176

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-03-20-005526-a-a2
Підписаний і діє
Номер
329
249 999.96 грн.
208 333.3 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Номенклатура
Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43188153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Повна назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38012384

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 11:02
-
21.05.2025 10:57
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
345 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 19:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673642585
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
345 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 19:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЕЦЬКА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380673642585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності