Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо від Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-20-004919-a
Id Tender 40b1445f4c554b408316782206ee7bca
План UA-P-2025-03-20-004925-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.03.2025 11:44
Остання зміна 25.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2025 11:41 до 13.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2025 11:41
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2025 11:41
до 10.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2025 12:30
до 19.06.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 11:43
до 25.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.06.2025 11:49
-
Період уточнень
з 20.03.2025 11:41 до 10.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.03.2025 11:41 до 10.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2025 12:30 до 19.06.2025 11:49
Період кваліфікації
з 14.05.2025 12:30 до 19.06.2025 11:49
Основні параметри
Тверде паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 400 000 грн.
Тверде паливо
Назва предмета закупівлі
Тверде паливо
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.05.2025 11:55
Закінчення аукціону
14.05.2025 12:30
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 120 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
120
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Набережна, 15
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №2 88 (тонни)
Брикети паливні з деревини
Опис предмета закупівлі
Брикети паливні з деревини
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
88
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Набережна, 15
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Позиція : №3 90 (тонни)
Торфобрикети
Опис предмета закупівлі
Торфобрикети
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
90
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Набережна, 15
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД"
Пропозиція:
2 398 176 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
Пропозиція:
2 316 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Пропозиція:
1 920 999.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016"
Пропозиція:
1 994 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.05.2025 11:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
-
-
-
20.03.2025 11:42
-
20.03.2025 11:42
-
20.03.2025 11:42
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Черниш
Електронна пошта
Телефон
+380684128708
Замовник
ЄДРПОУ
40525915
Повна назва
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
10019
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Комерційна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Тверде паливо
Період вимог/скарг з 20.05.2025 11:43 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 12:30 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
20.05.2025 11:43
Повідомлення про рішення
14.05.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:35 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 11:43 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:35
Повідомлення про рішення
20.05.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника по процедурі відкритих торгів з особливостями ТОВ «Антрацит групп 2016», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-004919-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - замовником вимагається довідка за формою Таблиці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - замовником вимагається звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*; - замовником вимагаються документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, зазначеним у довідці; - замовником вимагається копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок) (для фізичних осіб), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи; - замовником вимагається лист-згода з істотними умовами договору про закупівлю, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 1 розділу 2 «Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 2 розділу 4 «Інші документи» Додатку №3 до тендерної документації; - пункт 8 розділу 5 «Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією» Додатку №3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку за формою Таблиці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу*, - документи, що підтверджують отримання вугільної продукції за договором, зазначеним у довідці; - копію довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копію паспорту (всіх сторінок) (для фізичних осіб), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи; - лист- згоду з істотними умовами договору про закупівлю, що обов’язково включаються до договору про закупівлю.
Створено
22.05.2025 10:55
Надати до
23.05.2025 10:55
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:18 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:35 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:18
Повідомлення про рішення
23.05.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
Період вимог/скарг з 29.05.2025 12:39 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 11:18 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 12:40
Довідка НАЗК
29.05.2025 12:39
Повідомлення про рішення
27.05.2025 11:18
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.06.2025 11:49 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 11:32 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.06.2025 11:49
Повідомлення про рішення
19.06.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 10:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
20.03.2025 11:41
Дата архівування
16.04.2025 10:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380684128708
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380684128708
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності