Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») від Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров"я України".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-014106-a
Id Tender ffda5c5d214c434fa424cdc8544b575f
План UA-P-2025-03-19-002486-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.03.2025 20:14
Остання зміна 10.07.2025 18:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 031 401 566 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 157 007.83 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 20:03 до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 20:03
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 20:03
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 15:49
до 10.07.2025 18:11
Залишилось 3 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 20:12
до 16.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.07.2025 18:11
-
Період уточнень
з 19.03.2025 20:03 до 07.04.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 20:03 до 07.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 15:49 до 10.07.2025 18:11
Період кваліфікації
з 10.04.2025 15:49 до 10.07.2025 18:11
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 031 401 566 грн.
Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Примітки
Дотримання вимог чинного законодавства щодо локалізації З метою виконання п.61 Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлю товару, зазначеного у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі робіт, ступінь локалізації виробництва якого повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків, та який повинен бути включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва* (далі – Перелік), за винятком, якщо учасником до закупівлі пропонується товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». *Перелік формує та веде Уповноважений орган. Перелік оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Враховуючи викладене, учасник повинен до участі у торгах у складі робіт запропонувати товар, зазначений у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва або товар, зазначений у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». На виконання вказаної вимоги Тендерної документації учасник відносно товару, зазначеного у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі тендерної пропозиції повинен надати: На підтвердження товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: 1. Довідку в довільній формі, яка повинна містити наступну інформацію щодо запропонованого учасником товару: - ступінь локалізації виробництва, який повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків; - ID номенклатурної позиції згідно Переліку. 2. На виконання вимог п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, учасник до участі у торгах повинен запропонувати товар, виробник якого має сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (копія надається у складі тендерної пропозиції). АБО На підтвердження поставки товару, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»: 1. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару).
Очікувана вартість
1 031 401 566 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5157007,83
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 157 007
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 15:14
Закінчення аукціону
10.04.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01021, Україна, м. Київ, м.Київ, Кловський узвіз, 13-А
Дата постачання по
20.12.2026 20:08
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 20:03
Дата архівування
02.04.2025 21:04
Значення, яке очікується
мін. 20
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 20:03
Дата архівування
02.04.2025 21:04
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
Пропозиція:
650 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
649 999 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Пропозиція:
800 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
Пропозиція:
649 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 15:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.04.2025 00:18
Оголошення про проведення закупівлі
05.04.2025 00:14
-
05.04.2025 00:14
-
02.04.2025 21:04
-
02.04.2025 21:04
-
Проект договору
19.03.2025 20:04
-
19.03.2025 20:04
-
19.03.2025 20:04
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442543212
Факс
+380442543212
Замовник
ЄДРПОУ
22863747
Назва (англійською мовою)
Ukrainian Scientific and Practical Center for Endocrine Surgery, Transplantation of Endocrine Organs and Tissues of MoH of Ukraine
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
Ukrainian Scientific and Practical Center for Endocrine Surgery, Transplantation of Endocrine Organs and Tissues of MoH of Ukraine
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Кловський узвіз, 13А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Період вимог/скарг з 08.05.2025 20:12 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 15:49 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до пп.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
08.05.2025 20:12
Повідомлення про рішення
08.05.2025 20:10
-
17.04.2025 20:26
Електроний протокол про продовження строку
10.04.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 17.04.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
17.04.2025 20:19
Дата кінця розгляду
09.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовір-ність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 1.2. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб). 1.3. У порушення вимог п.6 Додатку 13 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції проект договору не відповідає за пунктами 3.11.2, 4.4, 4.6, 5.3.12, включаючи пп.5.3.12.1, 5.3.12.2, 13.10 проекту договору згідно Додатку 5 до Тендерної документації. 1.4. У порушення вимог п.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Те-ндерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка: - не містить назва учасника українською мовою і транслітерацією; - по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і транслітерацією вка-зано невірно. 1.5. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/993-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» квітня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, не міс-тить кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 1.6. У порушення вимог пп.1.1, 1.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.1, 1.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації, Додатку 7 Тендерної документації надана у складі тендерної про-позиції Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використову-вати для виконання робіт не містить інформацію в стовпчику «Назва/найменування облад-нання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей згідно Тендерної докуме-нтації» щодо позиції «2. Автокран вантажопідйомністю від 16 т – не менше 1 од.». 1.7. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8 за штатними працівниками не містить інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про зарахування в штат. 1.8. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР містить недостовірну інфо-рмацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки, а саме: в довідці - ін-женер-кошторисник, в наказі про призначення - інженер з проектно-кошторисної роботи. 1.9. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 6 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно на-даних у складі тендерної документації документів містять недостовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додат-ку 13 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) не підтверджують виконання наданого аналогічного договору. Так, відповідно до даних Відомостей про вико-нання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі та наданого договору предме-том закупівлі є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загаль-ного розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добудова спортивного залу, замі-на покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасадів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)». Згідно актів виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) предметом договору є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загального розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добу-дова спортивного залу, заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фаса-дів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області. КОРИГУВАННЯ (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», що вказує на наявність 2-х різних об’єктів будівництва. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на ста-туті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішен-ня загальних зборів учасників;». 2.2. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права упо-вноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб);». 2.3. П.6 Додатку 13 Тендерної документації: «6) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;». 2.4. П.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Тендерної документа-ції: «3.1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо учасника процедури закупівлі про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасника - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для учасника - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури заку-півлі українською мовою і транслітерацією.». 2.5. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної докуме-нтації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що нада-ються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 2.6.1. Пп.1.1, 1.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.1, 1.2 п.2 Додатку 13 Тендерної до-кументації: «1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів (далі – обладнання): 1. Автокран вантажопідйомністю від 10 т – не менше 1 од. 2. Автокран вантажопідйомністю від 25 т – не менше 1 од. 3. Кран баштовий вантажопідйомністю від 8 т - не менше 1 од. 4. Самоскид вантажопідйомністю від 7 т - не менше 1 од.» 2.6.2. Додаток 7 Тендерної документації (витяг): «Назва/найменування обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужнос-тей згідно Тендерної документації». 2.7. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». 2.8. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені керівники або ІТР на підставі догово-ру/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат.». 2.9. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «Посада». 2.10. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних праців-ників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інжене-рно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книж-ки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або ін-ші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).». 2.11. Пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної до-кументації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними части-нами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (фо-рми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де за-значено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасни-ків-юридичних осіб). 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проект дого-вору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку, яка повинна також містити інформацію щодо: - назви учасника українською мовою і транслітерацією; - вірні дані по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і трансліте-рацією. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати ЗАЯВУ-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/993-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» кві-тня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, яка повинна містити кваліфі-кований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна містити інформацію в стовпчику «Назва/найменування обладнання, будівельних машин та механіз-мів, виробничих потужностей згідно Тендерної документації» щодо позиції «2. Автокран вантажопідйомністю від 16 т – не менше 1 од.». 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка за штатними працівниками повинна містити інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про за-рахування в штат. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна міс-тити достовірну інформацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, які згідно наданих у складі тендерної документації документів повинні містити достовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 3.10. По п.1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати аналогіч-ний договір, предмет закупівлі якого буде узгоджуватися з наданими актами виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) щодо предмету закупі-влі, або акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (фор-ми КБ-3), які будуть підтверджувати виконання аналогічного договору за предметом закупі-влі, вказаним у договорі.
Створено
19.04.2025 16:29
Надати до
20.04.2025 16:29
Період вимог/скарг з 05.06.2025 21:58 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 20:12 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить невідповідності, які не можуть бути виправлені у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, а саме: 1. За позицією 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв «1)Насос циркуляційний H=3 м, N=0,19 кВт, n=4400 об/хв Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO» учасником було запропоновано «Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 циркуляційний насос WIL0 з електрон.упр/ ID: 4509d0a6764d4b2f87024a6cc687bdbd/ Ступінь локалізації: 25%/Виробник: ТОВ «КИЇВСЬКА НАСОСНА КОМПАНІЯ», код ЄДРПОУ 36628110». При цьому, відповідно до листа офіційного дилера ТОВ «ВІЛО УКРАЇНА» від 05.06.2025 згідно характеристик заводу-виробника зазначені насоси не є еквівалентними з огляду на низку параметрів: - насос циркуляційний Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO з електронним управлінням (запропонований), споживана потужність 0,12кВт (120Вт); - насос циркуляційний Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO, споживана потужність 0,19 кВт (190 Вт) Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO. Водночас, слід зазначити, що запропонований насос Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO має дещо інші гідравлічні параметри, ніж запроектований Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO, і може не відповідати гідравлічним характеристикам проектованої системи, зокрема: - монтажний діаметр підключення запроектованого Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO складає G1 1/2, тоді як запропонований Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO має підключення G2; - показник максимальних обертів насосу суттєво відрізняється на користь запроектованого насосу Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO (4450 об/хв) відносно запропонованого альтернативного варіанту Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO (3700 об/хв), що, при певних вхідних параметрах гідравлічної системи, може виявити значну недостатність робочого тиску у альтернативному Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO при однаковій витраті теплоносія. Так, наприклад, якщо розрахункова проектна гідравлічна характеристика запроектованого Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO в умовній мережі при вихідних витраті 2,4м3/год. продукуватиме тиск 8 м.вод.ст., то альтернативний Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO при тотожній витраті теплоносія даватиме тиск лише 5,8 м.вод.ст. Розрахункова проектна гідравлічна характеристика запроектованого насосу Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO знаходиться поза межами діапазону запропонованого Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO. Враховуючи вищенаведене, можна дійти висновку, що запропонований насос циркуляційний Yonos МАХО 30/0,5-7 PN10 WILO з електронним управлінням не є альтернативою запроектованого насосу Yonos MAXO 25/0,5-10 PN 10 WILO.
Документи кваліфікації
05.06.2025 21:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 20:31
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 20:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 15.05.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
15.05.2025 20:15
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.07.2025 11:34 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 21:58 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
03.07.2025 11:34
Повідомлення про рішення
03.07.2025 11:30
-
03.07.2025 09:23
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 21:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 03.07.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106- a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
03.07.2025 09:22
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.07.2025 18:11 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 11:34 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився;
Зміст
Строк дії тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» закінчився.
Документи кваліфікації
10.07.2025 18:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.07.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 20:03
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 031 401 566 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442543212
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 031 401 566 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2025 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442543212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності