Показати схожі тендери

Закупівля Причіпна підмітально–прибиральна машина від КП "ЕЛУАШ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-014086-a
Id Tender a2865abd847f489cbf683f076976396b
План UA-P-2025-03-19-017458-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 19:59
Остання зміна 15.04.2025 11:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 054 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 270 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 19:59 до 27.03.2025 21:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 19:59
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 19:59
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.03.2025 13:42
до 04.04.2025 17:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.04.2025 19:38
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 17:45
до 15.04.2025 11:53
Період уточнень
з 19.03.2025 19:59 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 19:59 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2025 13:42 до 04.04.2025 17:45
Період кваліфікації
з 28.03.2025 13:42 до 04.04.2025 17:45
Основні параметри
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 054 000 грн.
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Назва предмета закупівлі
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Очікувана вартість
10 054 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50270,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
301 620
Аукціон
Cтарт аукціону
28.03.2025 13:19
Закінчення аукціону
28.03.2025 13:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Код ДК 021:2015
34144430-1 - Підмітально-прибиральні машини
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Володимира Грищенка, 23
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткової накладної, акту приймання-передавання, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 60 календарних днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УкрЄвроМАЗ"
Пропозиція:
9 948 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
6 240 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.03.2025 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 19:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лиска Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
061 2314455
Замовник
ЄДРПОУ
03345018
Повна назва
КП "ЕЛУАШ"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
м.Запоріжжя, вул. Володимира Грищенка, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Причіпна підмітально–прибиральна машина
Період вимог/скарг з 03.04.2025 19:38 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 13:42 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
03.04.2025 19:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:59
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.03.2025 13:42
Надати до
01.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.04.2025 17:45 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 19:38 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
04.04.2025 17:45
Довідка НАЗК
04.04.2025 17:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 19:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-19-014086-a-a1
Підписаний і діє
Номер
52/ЕЗ
9 948 000 грн.
8 290 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (Одиниця)
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Номенклатура
Причіпна підмітально–прибиральна машина
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
4 974 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ЕЛУАШ"
Повна назва
КП "ЕЛУАШ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345018

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УкрЄвроМАЗ"
Повна назва
ТОВ "УкрЄвроМАЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37474578

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.04.2025 11:53
-
15.04.2025 11:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-10-000003
Дата створення проекту
10.04.2025 09:32
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
10.04.2025 10:49
Дата публікації висновку про результати
02.05.2025 12:31
Дата завершення усунення порушень
08.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-19-014086-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2025 00:00
Документи рішення
10.04.2025 10:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.03.2025 № 35), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» (далі - ПАТ «КВБЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОМАЗ» (далі - ТОВ «УКРЄВРОМАЗ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.04.2025 № 54 та від 04.04.2025 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір про закупівлю товару від 14.04.2025 № 52/ЕЗ на суму 9 948 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 17.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «КВБЗ» та ТОВ «УКРЄВРОМАЗ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.04.2025 00:00
Дата публікації
02.05.2025 12:31
Документи висновку
02.05.2025 12:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Причіпна підмітально – прибиральна машина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-014086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.04.2025 11:40
Орган перевірки
18.04.2025 00:00
Документи повідомлення
14.04.2025 11:41
-
Відповідь
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ надаємо пояснення та витребувані документи
Рішеня
17.04.2025 16:50
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Причіпна підмітально–прибиральна машина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-014086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРЄВРОМАЗ» умов пункту 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.04.2025 16:53
Орган перевірки
23.04.2025 00:00
Документи повідомлення
17.04.2025 16:53
-
Відповідь
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ надаємо пояснення та витребувані документи
Рішеня
17.04.2025 18:08
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 054 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 21:00
Замовник:
КП "ЕЛУАШ"
Контактний телефон:
061 2314455
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 054 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 21:00
Замовник:
КП "ЕЛУАШ"
Контактний телефон:
061 2314455
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності