Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») від Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров"я України".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-013999-a
Id Tender 892cb63a94344981bcb08a3afa32a7a4
План UA-P-2025-03-19-002411-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 19:50
Остання зміна 01.07.2025 10:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
701 130 319 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 505 651.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 19:36 до 09.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 19:36
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 19:36
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:09
до 09.06.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 23:50
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 15:16
до 01.07.2025 10:13
Період уточнень
з 19.03.2025 19:36 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 19:36 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:09 до 09.06.2025 15:16
Період кваліфікації
з 09.04.2025 15:09 до 09.06.2025 15:16
Основні параметри
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
701 130 319 грн.
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Примітки
Дотримання вимог чинного законодавства щодо локалізації З метою виконання п.61 Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлю товару, зазначеного у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі робіт, ступінь локалізації виробництва якого повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків, та який повинен бути включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва* (далі – Перелік), за винятком, якщо учасником до закупівлі пропонується товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». *Перелік формує та веде Уповноважений орган. Перелік оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Враховуючи викладене, учасник повинен до участі у торгах у складі робіт запропонувати товар, зазначений у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва або товар, зазначений у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». На виконання вказаної вимоги Тендерної документації учасник відносно товару, зазначеного у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі тендерної пропозиції повинен надати: На підтвердження товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: 1. Довідку в довільній формі, яка повинна містити наступну інформацію щодо запропонованого учасником товару: - ступінь локалізації виробництва, який повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків; - ID номенклатурної позиції згідно Переліку. 2. На виконання вимог п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, учасник до участі у торгах повинен запропонувати товар, виробник якого має сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (копія надається у складі тендерної пропозиції). АБО На підтвердження поставки товару, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»: 1. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару).
Очікувана вартість
701 130 319 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3505651,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 505 651
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 14:28
Закінчення аукціону
09.04.2025 15:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01021, Україна, м. Київ, м.Київ, Кловський узвіз, 13-А
Дата постачання по
20.12.2026 19:41
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 19:36
Дата архівування
02.04.2025 20:56
Значення, яке очікується
мін. 20
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 19:36
Дата архівування
02.04.2025 20:56
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
Пропозиція:
594 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
Пропозиція:
599 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
591 479 994 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Пропозиція:
591 480 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
Пропозиція:
600 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 14:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 23:59
Оголошення про проведення закупівлі
04.04.2025 23:57
-
02.04.2025 20:56
-
02.04.2025 20:56
-
Проект договору
19.03.2025 19:37
-
19.03.2025 19:37
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442543212
Факс
+380442543212
Замовник
ЄДРПОУ
22863747
Назва (англійською мовою)
Ukrainian Scientific and Practical Center for Endocrine Surgery, Transplantation of Endocrine Organs and Tissues of MoH of Ukraine
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
Ukrainian Scientific and Practical Center for Endocrine Surgery, Transplantation of Endocrine Organs and Tissues of MoH of Ukraine
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Кловський узвіз, 13А
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 23:50 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 15:09 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно пп.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
07.05.2025 23:50
Повідомлення про рішення
07.05.2025 23:49
-
16.04.2025 23:11
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 16.04.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013999-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
16.04.2025 23:08
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовір-ність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 1.2. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб). 1.3. У порушення вимог п.6 Додатку 13 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції проект договору не відповідає за пунктами 3.11.2, 4.4, 4.6, 5.3.12, включаючи пп.5.3.12.1, 5.3.12.2, 13.10 проекту договору згідно Додатку 5 до Тендерної документації. 1.4. У порушення вимог п.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Те-ндерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка: - не містить назва учасника українською мовою і транслітерацією; - по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і транслітерацією вка-зано невірно. 1.5. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/992-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» квітня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, не міс-тить кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 1.6. У порушення вимог п. 1.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції договір надання послуг №1312 від 13.12.2024 з ФОП ШИНКАРЕНКО Н.М. не підтверджує по п.2 Довідки про наяв-ність обладнання, матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для вико-нання робіт, наявність вказаного у Довідці транспортного засобу «Спеціальний вантажний автокран 25 т КРАЗ 250» (у договорі передбачені позиції «Спеціальний вантажний автокран більше 20 тон КРАЗ 250, рік випуску 1989», «Спеціальний вантажний автокран більше 20 тон КРАЗ 250, рік випуску 1992»). 1.7. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8 за штатними працівниками не містить інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про зарахування в штат. 1.8. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР містить недостовірну інфо-рмацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки, а саме: в довідці - ін-женер-кошторисник, в наказі про призначення - інженер з проектно-кошторисної роботи. 1.9. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 6 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно на-даних у складі тендерної документації документів містять недостовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додат-ку 13 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) не підтверджують виконання наданого аналогічного договору. Так, відповідно до даних Відомостей про вико-нання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі та наданого договору предме-том закупівлі є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загаль-ного розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добудова спортивного залу, замі-на покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасадів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)». Згідно актів виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) предметом договору є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загального розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добу-дова спортивного залу, заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фаса-дів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області. КОРИГУВАННЯ (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», що вказує на наявність 2-х різних об’єктів будівництва. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на ста-туті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішен-ня загальних зборів учасників;». 2.2. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права упо-вноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб);». 2.3. П.6 Додатку 13 Тендерної документації: «6) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;». 2.4. П.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Тендерної документа-ції: «3.1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо учасника процедури закупівлі про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасника - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для учасника - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури заку-півлі українською мовою і транслітерацією.». 2.5. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної докуме-нтації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що нада-ються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 2.6. П.1.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документа-ції: «1.3.2. На залучене обладнання, вказане у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування обладнанням. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учаснику (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання/користування учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лі-зингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умова-ми зазначених договорів передбачено їх складання).». 2.7. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». 2.8. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені керівники або ІТР на підставі догово-ру/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат.». 2.9. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «Посада». 2.10. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних праців-ників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інжене-рно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книж-ки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або ін-ші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).». 2.11. Пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної до-кументації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними части-нами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (фо-рми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де за-значено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасни-ків-юридичних осіб). 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проект дого-вору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку, яка повинна також містити інформацію щодо: - назви учасника українською мовою і транслітерацією; - вірні дані по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і трансліте-рацією. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати ЗАЯВУ-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/992-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» кві-тня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, яка повинна містити кваліфі-кований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про на-дання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка повинна містити інформацію по п.2 вка-заної довідки, яка повинна підтверджуватися документами, передбаченими п. 1.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка за штатними працівниками повинна містити інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про за-рахування в штат. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна міс-тити достовірну інформацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, які згідно наданих у складі тендерної документації документів повинні містити достовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 3.10. По п.1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати аналогіч-ний договір, предмет закупівлі якого буде узгоджуватися з наданими актами виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) щодо предмету закупі-влі, або акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (фор-ми КБ-3), які будуть підтверджувати виконання аналогічного договору за предметом закупі-влі, вказаним у договорі.
Створено
19.04.2025 16:27
Надати до
20.04.2025 16:27
Період вимог/скарг з 29.05.2025 18:55 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 23:50 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», бу-ло встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить невідповідності, які не можуть бути виправлені у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, а саме: - у порушення вимог п.2.3 Додатку 12 Тендерної документації, пп.2.1 п.17 Додатку 13 Те-ндерної документації, відповідно до яких усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівлі робіт, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схва-лений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн, що підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа, учасником у складі тендерної пропозиції запропоновано товар «Повітряний гвинтовий компресор: Ekomak DMD 75 С», країною походження якого є Туреччина. Перелік прийнятних країн оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України за посиланням https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain, до яких Туреччина не включена.
Документи кваліфікації
29.05.2025 18:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 16:21
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 23:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 29.05.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013999-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 16:12
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.05.2025 10:08 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 18:55 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить невідповідності, які не можуть бути виправлені у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей (підтверджується рішенням Органу оскарження від 17.04.2023 № 4844/ UA-2023-02-23-008279-a), а саме: - у порушення вимог Додатку 4 Тендерної документації в частині дотримання вимог чинного законодавства щодо локалізації, вимог пп.4.2 п.4 Додатку 13 Тендерної документації на підтвердження товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва учасником було надано довідку з інформацією про ступінь локалізації виробництва, який повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків, та ID номенклатурної позиції згідно Переліку, яка містить інформацію про ступінь локалізації за позицією товару «Повітряний тепловий насос з охолодженням та з низькотемпературним комплектом в малошумному виконанні МАХА i-HPV5Н», що не відповідає ступеню локалізації, зазначеному на веб-порталі Уповноваженого органу, за ID e0710a74ef0c4f59b5cf943753a24fe1. Так, в довідці (файл «1.6. Довідка_Локалізація») ступінь локалізації складає 31,79%, на веб-порталі Уповноваженого органу ступінь локалізації складає 31,71%.
Документи кваліфікації
30.05.2025 10:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 18:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:16 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 10:08 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:13
-
06.06.2025 14:36
Електроний протокол про продовження строку
30.05.2025 10:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 19:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 06.06.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013999-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 14:29
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про вартість чистих активів товариства відповідно до останньої затвер-дженої фінансової звітності містить розрахований показник вартості чистих активів, що не узгоджується з вимогами наказу Міністерства фінансів України від 07.07.99 № 163 «Про за-твердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 19», та наказу Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного по-ложення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» в частині розрахунку вартості чистих активів. 1.2. У порушення вимог п.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Те-ндерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка не містить назви учасни-ка транслітерацією. 1.3. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ № 12423/15Г/0 від «08» вересня 2023 року не містить кваліфікований електронний підпис осо-би, яка підписала вказаний ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГА-РАНТІЙ, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 1.4. У порушення вимог п.1.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції лист про продовження стро-ку дії договорів на строк не менше строку виконання робіт містить недостовірну інформацію щодо дати Договору про надання послуг спеціальною будівельною технікою №24-03-04/18 від 04.03.2024 (в довідці вказано про дату договору від 04.02.2024). 1.5. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, Додатку 6 Тендерної доку-ментації, пп.3.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно До-датку 6 Тендерної документації не містять інформації щодо місцезнаходження замовника. 1.6. У порушення вимог п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.2 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації надані у складі тендерної пропозиції акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) не узгоджуються в частині вартості виконаних робіт з даними договору з додаткови-ми угодами та інформацією у Відомостях про виконання аналогічного(их) договору(ів) що-до предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації. Так, згідно даних договору та додаткових угод вартість аналогічних робіт склала 3 129 189,71. За даними форм КБ-2В вартість робіт склала 3 805 596,09 грн. з ПДВ, вартість устаткування (обладнання) – 1 872 789,17 грн. з ПДВ. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «Учасники, які за своєю організаційно-правовою формою належать до товариств з обмеже-ною відповідальністю, у складі тендерної пропозиції надають довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.». 2.2. П.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «3.1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо учасника процедури закупівлі про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасника - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для учасника - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією;». 2.3. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної докуме-нтації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що нада-ються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 2.4. П.1.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документа-ції (витяг): «1.3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: 1.3.2. На залучене обладнання, вказане у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування обладнанням. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;». 2.5. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва.». 2.6. Додаток 6 Тендерної документації (витяг): «Найменування замовника, для якого викону-валися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон». 2.7. П.3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації: «3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними части-нами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (фо-рми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку щодо вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітно-сті. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку, яка повинна містити інформацію щодо назви учасника транслітерацією. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати ГЕНЕРАЛЬ-НИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ № 12423/15Г/0 від «08» вересня 2023 року, який повинен містити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказаний ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ, та кваліфі-ковану електронну печатку банку-гаранта. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати лист про продовження строку дії договорів на строк не менше строку виконання робіт, який повинен містити достовірну інформацію щодо дати Договору про надання послуг спеціальною буді-вельною технікою №24-03-04/18 від 04.03.2024. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тен-дерної документації, які повинні містити інформацію щодо місцезнаходження замовника. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати акт(-ти) ви-конаних робіт (форми КБ-2В), що підтверджують факт виконання договору у повному обся-зі, та показники яких узгоджуються з даними договору з додатковими угодами та інформа-цією у Відомостях про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 Тендерної документації.
Створено
06.06.2025 14:41
Надати до
07.06.2025 14:41
Договір
UA-2025-03-19-013999-a-b1
Підписаний і діє
Номер
115/2025/ЕЦ
599 000 000 грн.
499 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Номенклатура
Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22863747

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34531842

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 10:13
Повідомлення про договір
01.07.2025 09:59
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000022
Дата створення проекту
11.07.2025 12:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:29
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-19-013999-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
701 130 319 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442543212
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
701 130 319 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442543212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності