Показати схожі тендери
Закупівля Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-013791-a
Id Tender a68eb6c0440842b0ad662cf41f6d21b3
План UA-P-2025-03-19-017329-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 18:37
Остання зміна 24.04.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 583 330 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 916.65 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 18:34 до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 18:34
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 18:34
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:26
до 09.04.2025 18:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 18:40
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2025 18:40
до 24.04.2025 15:50
Період уточнень
з 19.03.2025 18:34 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 18:34 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:26 до 09.04.2025 18:40
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:26 до 09.04.2025 18:40
Основні параметри
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 583 330 грн.
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
1 583 330 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7916,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2025 11:33
Закінчення аукціону
03.04.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вулиця Преображенська, 69-А
Дата постачання по
31.03.2026 18:39
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
3.5. Оплата здійснюється поетапно, відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного кодексу України) на підставі акту приймання – передачі робіт, підписаного в двосторонньому порядку, та рахунку за виконані роботи. 3.6. Розрахунки здійснюються у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Акту приймання-передачі робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОВАЛЬОВ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 092 497.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
1 472 496.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
399 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "УКР&ГЕО СУПЕРВІЖН"
Пропозиція:
1 092 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"
Пропозиція:
1 503 744 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2025 11:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 18:36
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фоменко Владислав Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680638085
Замовник
ЄДРПОУ
41846800
Повна назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Поштовий індекс
67654
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Маяки
Адреса
вул. Європейська
Кваліфікація
Лот № 1 Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період вимог/скарг з 09.04.2025 18:40 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 12:26 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2025 18:40
Довідка НАЗК
09.04.2025 18:39
Повідомлення про рішення
09.04.2025 18:38
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:34
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.04.2025 12:26
Надати до
05.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з абзацом 14 розділу Вимоги відповідно до рамкової Угод між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY (надалі – рамкова Угода) Додатку № 2 до тендерної документації, Поставки й матеріали, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, повинні походити з прийнятних країн, крім випадків, коли поставки й матеріали не можуть бути отримані у жодній із таких країн або можуть підпадати під дію обмежувальних заходів ЄС (перебувати у санкційному списку ЄС). Детальна інформація щодо усіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС (https://www.sanctionsmap.eu/#/main). Учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об?єднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об?єднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Учаснику необхідно дана лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об?єднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС.
Створено
07.04.2025 15:57
Надати до
08.04.2025 15:57
Договір
UA-2025-03-19-013791-a-c1
Підписаний і діє
Номер
9
399 999 грн.
399 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Номенклатура
Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Повна назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41846800

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Повна назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36047326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.04.2025 15:41
Підписаний договір
24.04.2025 15:50
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000034
Дата створення проекту
14.04.2025 16:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 17:34
Дата публікації висновку про результати
28.04.2025 15:03
Дата завершення усунення порушень
02.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 9 UA-2025-03-19-013791-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 17:34
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системи закупівель 19.03.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.03.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 01.04.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025, договір від 22.04.2025 № 9, пояснення та документи Замовника, отримані 24.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.04.2025 00:00
Дата публікації
28.04.2025 15:03
Документи висновку
28.04.2025 15:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням назви субвенції та коду програмної класифікації видатків). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2025 12:53
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 12:53
-
Відповідь
Пояснення
І. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі: Робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:3877-0328-3495-8882. Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3433875531576116342/optype=4 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Експертного звіту (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504. Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3470527702128133653/optype=6 Відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за результатами проведеної процедури закупівлі: Вікриті торги з особливостями, між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Везенков Петро Іванович, Код ІПН: 3182921171 (надалі ФОП Везенков Петро Іванович) який є автором проекту, укладено договір № 11 від 25.04.2024 року на коригування проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504 Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 125670,769 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 94964,569 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 6490,052 тис. грн.; інші витрати – 24216,148 тис. грн. До складу проектної документації, підготовленої ФОП Везенков Петро Іванович, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість технічного нагляду за будівництвом, що складала 1 583 330.00 Гривень в т. ч. ПДВ. Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 14.10.2024 року №22/6-2024 затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» загальною кошторисною вартістю 125 670 769 грн. (Сто двадцять п'ять мільйонів шістсот сімдесят тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок). Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду. Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість робіт з технічного нагляду за будівельними роботами у розмірі – 1 583 330.00 Гривень в т. ч. ПДВ. На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформація щодо розміщеного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті Маяківської сільської ради за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1742465742/ та https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1742466154/ ІІ. Фінансування закупівлі: Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013791-a, здійснюється лише за рахунок місцевого бюджету. Дана закупівля не підпадає під дію будь-якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Додатково зазначаю, що роботи по об’єкт: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-013707-a, співфінансується відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 419 від 28.04.2023 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту» зі змінами, а також Розпорядження Кабінету Міністрів України № 221-р від 14.03.2025 року на реалізацію публічного інвестиційного проекту з облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році відповідно до Рамкової угоди між Європейським Союзом та Україною, фінансування Європейським Союзом - Ukraine Facility, та співфінансується місцевим бюджетом, коди КПКВК 1511261; 1511262. Оскільки на даний момент законодавством не визначено чіткого порядку проведення процедури закупівлі з урахуванням Рамкової угоди між Європейським Союзом та Україною (закупівель що фінансуються / співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility), та не зазначено чи необхідно дотримуватись вимог зазначеної Рамкової угоди, при здійсненні пов’язаних робіт по одному об’єкту але які не фінансуються / співфінансуються Європейським Союзом, процедура закупівлі Технічного нагляду по зазначеному об’єкту враховує вимоги цієї Рамкової угоди в цілому, з огляду на необхідність дотримання принципів прозорості, відкритості, та недискримінації учасників. Врахування цих вимог дозволяє забезпечити належне виконання процедур закупівлі та використання коштів відповідно до міжнародних зобов'язань, що виникають у межах співпраці України з Європейським Союзом. З огляду на вищезазначене, усі етапи проведення закупівлі здійснюються в межах чинного законодавства України, з урахуванням міжнародних зобов'язань та вимог фінансування, що визначені Рамковою угодою та відповідними актами Кабінету Міністрів України, зокрема з урахуванням вимог щодо фінансування проектів за рахунок коштів Європейського Союзу в рамках програми Ukraine Facility.
Рішеня
24.04.2025 16:06
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2025 16:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 583 330 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 583 330 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності