Показати схожі тендери
Закупівля «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель від Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-013707-a
Id Tender dc178f92e1e2406a8a91ba38893cbc96
План UA-P-2025-03-19-016849-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.03.2025 18:36
Остання зміна 23.05.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
122 553 721.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
612 768.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 18:08 до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 18:08
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 18:08
до 31.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:16
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 12:25
до 11.05.2025 00:00
Період уточнень
з 19.03.2025 18:08 до 31.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 18:08 до 31.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 12:16
Основні параметри
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
122 553 721.2 грн.
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Очікувана вартість
122 553 721.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
612768,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2025 11:41
Закінчення аукціону
03.04.2025 12:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А
Дата постачання по
31.03.2026 18:13
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі на основі підписаних сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2 в і КБ-3 в 7-денний термін після надання їх йому Підрядником. У разі виявлення невідповідності робіт, перерахованих в акті прийму-здачі виконаних робіт, фактично виконаним, Замовник направляє свої зауваження Підряднику протягом трьох робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД"
Пропозиція:
119 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП"
Пропозиція:
112 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СТАНІ МАГНУМ
Пропозиція:
118 377 231 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕРГ ГРУПП"
Пропозиція:
118 237 230 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 19:50
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фоменко Владислав Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680638085
Замовник
ЄДРПОУ
41846800
Повна назва
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Поштовий індекс
67654
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Маяки
Адреса
вул. Європейська
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Період вимог/скарг з 07.04.2025 12:25 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 12:16 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
07.04.2025 12:25
Повідомлення про рішення
07.04.2025 12:17
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
Період вимог/скарг з 05.05.2025 17:05 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 12:25 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ "БЕРГ ГРУПП", код в ЄДРПОУ / ІПН 44980668 (надалі – Учасник), визначена наступною найбільш економічно вигідною пропозицією після розгляду пропозиції ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП", яку було відхилено протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 р. 1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БЕРГ ГРУПП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації виходячи з наступного. Тендерна документація містить вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведена в додатку 1.1 до тендерної документації. Так в технічній специфікації (додаток 1.1), що розміщена Замовником на майданчику, міститься відомість обсягів робіт з переліком (найменуванням) робіт, необхідних до виконання, та їх обсягами, а також затверджена проектна документація в якій міститься перелік (найменування) матеріальних ресурсів, необхідних для використання під час виконання відповідних робіт, та їх кількістю. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції встановленим Замовником технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі Учасник ТОВ "БЕРГ ГРУПП" надав: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів згідно об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Проте, надані документи не відповідають вимогам технічної специфікації Замовника. А саме, у наданій у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "БЕРГ ГРУПП" Підсумковій відомості ресурсів (далі ПВР) за розділом IV «Устаткування» у ціну устаткування, що повинно постачатися підрядником, не врахована вартість обладнання, а саме: у пунктах 886, 889, 902, 906, 924. Та, всупереч технічному завданню Замовника, така вартість віднесена до витрат Замовника. Тобто, за наданими таким Учасником документами, що віднесені Замовником до документації технічного характеру, яка підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним показникам, дану поставку обладнання повинен забезпечити Замовник, що суперечить технічному завданню по оголошеній процедурі закупівлі, так як усі роботи та матеріальні ресурси, що вказані у додатку 1.1 Тендерної документації, віднесено Замовником до витрат підрядника. Також, вказана Учасником у зведеному кошторисному розрахунку вартість виконання робіт за предметом закупівлі складає 119 992 000,00 грн., в той час як надана Учасником у складі пропозиції сума Договірної ціни складає - 119 950 121,05 грн. Учасник не врахував у вартість своєї договірної ціни наступні позиції: № п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 Локальний кошторис 02-01-05 на електромонтажні роботи Роздiл 9. Підключення вентиляторів 443 Пускач електромагнітний нереверсивний, з тепловим реле з кнопками керування ПМЛ-1220 шт 4 Роздiл 10. Дзвінкова сигналізація 454 Дзвінок 220В МЗМ-1 шт 6 Локальний кошторис 02-01-010 на устаткування Роздiл 1. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакацією людей спостерігання 556 Блок керування інформацією БКІ-02 М шт 1 Роздiл 3. Автоматизація протидимного захисту. Автоматизація внутрвшнього протипожежного водопроводу. 574 Кнопка ручного управління "Пуск пожежних насосів" КА01-13с шт 8 578 Сигналізатор рівня рідини трьохканальний ОВЕН САУ- М6 шт 1 Таким чином, оскільки зазначені вище позиції не включено до витрат підрядника, а всупереч технічному завданню по оголошеній процедурі закупівлі віднесено до витрат замовника, вбачається, що розрахунки Договірної ціни зроблені з порушеннями КНУ НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва та Технічної специфікації, що надана Замовником. Окрім того, в Учасника у складі пропозиції відсутня підписана з його сторони проектна документація, що вимагалася Замовником в складі документів технічного завдання (специфікації) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. Що, в свою чергу, є фактом відсутності у складі пропозиції документа, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Окрім того, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі а саме: 2. На виконання вимоги Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 2.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією та надати довідку за формою 1. **Аналогічний договір - договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва будь-якої будівлі* (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник у складі пропозиції, повинен надати: Копію (-ії) аналогічного (-них) договору (-ів)** (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. **Надані (-ий) аналогічні (-ий) договори (-ір) сумарно мають бути виконані не менше ніж на 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано Копію аналогічного договору № 64/23-п від 18.08.2023 р. в повному обсязі , а саме: відсутні сторінки 2,4. 2.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.* Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - договір оренди офісного та складського приміщення; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати. - З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) офіційного ліцензійного програмного комплексу для проектування робіт (АВК-5 або аналогічного ПО) – надати у складі пропозиції відповідну ліцензію на право використання програмного комплексу. *Учасник повинен документально підтвердити наявність у нього у власності (або використанні) не менше трьох екскаваторів та не менше одного вантажного самоскида. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договори на підтвердження наявності у нього у використанні не менше трьох екскаваторів та не менше одного вантажного самоскида, що не відповідають вимогам тендерної документації та іншим нормативно-правовим актам: - в Договорі № 14\07- 2023 від 14.07.2023 року відсутній предмет договору, відсутні додатки (специфікація) до договору, окрім того не визначено перелік техніки, яка буде надаватися для надання послуг, що суперечить п.1.3 зазначеного Договору та вимозі п. 1.2 Додатку 1 ТД, в якій вказано, що в договорах оренди та надання послуг повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається. - договір № 18/10/23 від 18.10.2023 року не чинний, діяв до 31.12.2023 р. Учасником не надано жодного підтвердження щодо пролонгації договору ні від Замовника, ні від Виконавця. - Договір 01/11/23-АО щодо оренди офісного приміщення від 01.11.2023 року не чинний, діяв до 01.11.2024. Не надано жодного підтвердження щодо пролонгації договору ні від Замовника, ні від Виконавця. - В складі пропозиції відсутній договір оренди складу та відкритого майданчику № 01/04/24-О від 01.04.2024 р., що зазначений в довідці за формою 2. 2.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати - копії документів, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди. ** У складі пропозиції учасник повинен підтвердити наявність наступних працівників: кошторисник (або) / інженер (або) / інженер проектувальник в частині кошторисної документації, головний інженер, верхолаз (монтажник-висотник), виконавець робіт, сантехнік, електромонтажник будівельний. - Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують кваліфікацію або освіту даних працівників. - На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язаний подати: гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту буде неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Також учасник повинен надати довідку щодо наявності служби охорони праці на підприємстві, або виконання цих обов’язків особою, що має відповідну підготовку в порядку сумісництва, або виконання функцій служби охорони праці стороннім спеціалістом на договірних засадах (ст.15 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992р.№ 2694-ХІІ (із змінами), пп. 1.1, 1.4 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 р. № 255 (НПАОП 0.00-4.21-04). - надати документи, які підтверджують наявність такої служби або відповідальної особи (з наданням копій наступних документів: наказу (-ів) про призначення на відповідну посаду або покладення відповідних обов’язків або наказ про створення такої служби; - Надати копію протоколу (-ів) (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, не менше ніж на 3-ьох працівників Учасника/субпідрядника, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці з ЗУ «Про охорону праці» (№ 2696-ХІІ від 14.10.1992 р. ), ЗУ «Про загальнообов’якове державне соціальне страхування», Порядок розслідування нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», (Постанова КМУ № 337 від 17.04.2019 р.), НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення і перевірку знань з питань охорони праці»; «Порядок надання домедичної допомоги, особам при невідкладних станах. Гігієна праці.» - Надати копію протоколу (-ів) (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, не менше ніж на 3-ьох працівників Учасника/субпідрядника, що пройшли навчання Правила охорони праці під час зварювання металів, Правила охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт, Правила безпеки систем газопостачання, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці та промислова безпека у будівництві . - Надати копію протоколу (-ів) (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, не менше ніж на 2-ох працівників Учасника/субпідрядника, що пройшли навчання з питань пожежної безпеки та правил техногенної безпеки. - Надати копію протоколу (-ів) (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, не менше ніж на 2-ох працівників Учасника/субпідрядника, щодо перевірки знань з питань охорони праці з допущенням до роботи в електроустановках напругою до 1000 В. - Учасник також надає у складі пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі якщо наступив строк) інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. У складі пропозиції учасником не підтверджено освіту, що підтверджувала би кваліфікацію головного інженера на підприємстві - Берташ. Надано лише диплом такої особи, який підтверджує його кваліфікацію як енергетика сільськогосподарських виробництв. Також учасником у довідці за формою 3 про працівників вказані не співставні відомості про працівників, що вказані в наданих у складі пропозиції Учасника наказах. На підприємстві в Учасника відсутні такі посади як сантехнік, електромонтажник будівельний. Уповноважений з реалізації антикорупційної програми (Абрамов) не зазначений в довідці Учасника про наявність працівників (за формою 3). Також, у складі пропозиції Учасником не надано копії протоколу (-ів) (або витягів/виписок з них) засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, та виданих на їх підставі посвідчень, не менше ніж на 3-ьох працівників Учасника/субпідрядника, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо знань ЗУ «Про загальнообов’якове державне соціальне страхування». 3. Щодо наявних у складі пропозиції ТОВ "БЕРГ ГРУПП" документів, що підтверджують відповідність Учасника іншим критеріям, виявлено наступні невідповідності: 3.1. На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Учасник – юридична особа, фізична особа-підприємець, фізична особа, - повинен надати довідку про кінцевого бенефіціарного власника, а саме: інформацію щодо його імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (у разі перемоги у торгах), підрядника або субпідрядника. У довідці про кінцевого бенефіціарного власника, що надана учасником у складі пропозиції, відсутня дата народження кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "БЕРГ ГРУПП" Садової С.Г. 3.2. Відповідно до п. 9 Додатку 1, замовником вимагалося: Роботи повинні виконуватись з дотриманням безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження данної вимоги Учасник надає у складі пропозиції сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який підтверджує, що система екологічного управління стосовно предмета закупівлі відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Для забезпечення відповідності якості будівельно-монтажних робіт і відповідності об'єкта будівництва вимогам нормативних документів і проектної документації, Учасник надає сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Окрім того Учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ISO 45001:2019. Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). У складі своєї пропозиції Учасник не надав сферу акредитації ОС (ООВ), що містить будівництво, ТОВ «НПП Міжнародні стандарти та системи», - орган, який видав Учаснику сертифікати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), та ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 3.3. У відповідності до Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 361 від 20.12.20211 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт» Замовником у Додатку 1 встановлена вимога щодо надання Учасником календарного графіку виконання робіт у роздрукованому вигляді. Учасник надав календарний графік виконання робіт з невідповідностями у колонці 3 «Одиниця виміру», що не відповідає Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 361 від 20.12.20211 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт», а також не у роздрукованому та підписаному виді, як вимагалось документацією. 3.4. Відповідно п.2.2. ТД Забезпечення тендерної пропозиції: Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. В наданій Учасником банківській гарантії в пункті «Інформація щодо тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі» вказано: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ за процедурою: «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (ДК 021:2015: 45216129-4 Будівництво сховищ) від 19.03.2025 р., затверджено протоколом уповноваженої особи. Остання документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 року. Тобто ТД, що вказана в Банківській гарантії Учасника суперечить тендерній документації в її остаточній редакції. А тому Банком зазначено неправильний реквізит документа, з якого виникають базові правовідносини. Надана гарантія не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Враховуючи викладене, під час кваліфікації Учасника встановлено, що пропозиція Учасника містить не тільки невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а й не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови 1178. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИВ 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "БЕРГ ГРУПП", Код в ЄДРПОУ / ІПН 44980668.
Документи кваліфікації
05.05.2025 17:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.04.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 17:05 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - ТД). Перелік виявлених невідповідностей. 1. У відповідності до вимог п.1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати: - копії документів, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб або цивільно-правові угоди. ** У складі пропозиції учасник повинен підтвердити наявність наступних працівників: кошторисник (або) / інженер (або) / інженер проектувальник в частині кошторисної документації, головний інженер, верхолаз (монтажник-висотник), виконавець робіт, сантехнік, електромонтажник будівельний. - Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують кваліфікацію або освіту даних працівників. У складі тендерної пропозиції Учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 01-04-ф.3 від 01.04.2025 р. (далі – Довідка працівники) та супутні документи відповідно до вимог ТД. Під час вивчення документів щодо працівників зазначених у Довідці встановлено, що надана у довідці інформація разом із наданими супутніми документами працівників не відповідає вимогам п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме у тендерній пропозиції Учасника всупереч вимог абз. 5 п.1.3 Додатка № 1 ТД - відсутні документи що підтверджують освіту або кваліфікацію на наступних працівників: Ганєва Т.А (економіст з матеріально-технічного забезпечення); Спіян С.О. (налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (працівник субпідрядника)); Рисухін Ю.А. (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (працівник субпідрядника)). Також встановлено, що на наказі про прийняття на роботу Спіян С.О. відсутня печатка підприємства (роботодавця), тоді як на інших наказах такого роботодавця наявні печатки. 2. У відповідності до вимог п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією та надати довідку за формою 1. **Аналогічний договір - договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва будь-якої будівлі* (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник у складі пропозиції, повинен надати: Копію (-ії) аналогічного (-них) договору (-ів)** (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. **Надані (-ий) аналогічні (-ий) договори (-ір) сумарно мають бути виконані не менше ніж на 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником під час вивчення документів щодо аналогічного досвіду Учасника встановлено, що сторінки Договору № 371 від 06.10.2023 року, файл «1.1.4 кв. Аналогічний договір ВПО коригування» є частково не розбірливими для читання, що суперечить абз. 8 пункту 1, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. Крім того, встановлено, що сторінки 106-115 Договору № 245 від 16.12.2022 року, файл «1.1.3 кв. Аналогічний договір Трояндово 245_c» є частково не розбірливими для читання, що суперечить абз. 8 пункту 1, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за формою 3 Додатку 1 до Тендерної документації, та копії документів, що підтверджують наявність трудових/договірних відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також документи, що підтверджують кваліфікацію або освіту працівників, зазначених в довідці, в тому числі щодо наступних категорій працівників: кошторисник (або) / інженер (або) / інженер проектувальник в частині кошторисної документації, головний інженер, верхолаз (монтажник-висотник), виконавець робіт, сантехнік, електромонтажник будівельний, відповідно до вимог абз. 5 п.1.3 Додатка № 1 ТД. 2. Надати копію аналогічного договору (договори №371 від 06.10.2023 року, № 245 від 16.12.2022 року та/або інші), що відповідають вимогам тендерної документації щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду Учасника у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, сторінки якого (яких) повинні бути чіткими та розбірливими для читання, відповідно до вимог ТД.
Створено
07.05.2025 17:00
Надати до
08.05.2025 17:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000143
Дата створення проекту
21.04.2025 16:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 18:20
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2025-03-19-013707-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 18:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду пропозицій, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП»), протокол від 07.04.2025, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (далі – ТОВ «БЕРГ ГРУПП»), протокол від 05.05.2025, пояснення та документи Замовника, надані 25.04.2025 та 09.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП». Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель.» Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» порушено частину 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому та притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 17:31
Документи висновку
14.05.2025 17:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «БЕРГ ГРУПП» встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне. Частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель 07.04.2025 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП». Частиною 11 статі 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. З огляду на викладене, строк розгляду наступної у списку тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» почався з наступного робочого дня - 08.04.2025. Однак протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП» підписано та оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2025, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На запит Держаудитслужби щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки в електронній системі закупівель відсутнє відповідне аргументоване рішення щодо продовження строків Замовник зазначив, що: «Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель». Отже Замовник в супереч вимог частини 10 статті 29 Закону порушив строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «БЕРГ ГРУПП». Беруі до уваги вищенаведене, Замовник надав пояснення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції через значне навантаження уповноваженої особи - Фоменко Владислава, ґкий працював на умовах умісництва в Управлінні МЗЖКГ Маяківської сільської ради. У зв'язку з тим, що Фоменко В. звільнився з займаної посади на початку травня 2025 року, а нова уповноважена особа, Касьяненко Юрій, тільки приступив до виконання обов'язків уповноваженої особи, рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель 5 травня 2025 року. У зв'язку зі звільненням Фоменко В. з посади, притягнути до відповыдальності не вбачається за можливим. Для подальшого усунення порушень діючого законодавства України та роботі в електронній системі закупівель було звернуто увагу Касьяненка Ю. на неухильному додержанню законодавства та запобіганню будь-яких порушень.
Дата публікації
19.05.2025 14:55
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Станом на 07.04.2025 пропозиція ТОВ «БЕРГ ГРУПП» за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Надати пояснення щодо перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.04.2025 14:38
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 14:39
-
Відповідь
Пояснення
І. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі: Робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:3877-0328-3495-8882. Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3433875531576116342/optype=4 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Експертного звіту (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504. Електронний ресурс: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3470527702128133653/optype=6 Відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», за результатами проведеної процедури закупівлі: Вікриті торги з особливостями, між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Везенков Петро Іванович, Код ІПН: 3182921171 (надалі ФОП Везенков Петро Іванович) який є автором проекту, укладено договір № 11 від 25.04.2024 року на коригування проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) № 16-0245/01-24 від 04 жовтня 2024 року, виконаного Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107). Реєстраційний номер: EX01:0529-3261-8780-8504 Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 125670,769 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 94964,569 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 6490,052 тис. грн.; інші витрати – 24216,148 тис. грн. До складу проектної документації, підготовленої ФОП Везенков Петро Іванович, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість робіт з будівництва, що складала 122 553 721.20 Гривень в т. ч. ПДВ. Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 14.10.2024 року №22/5-2024 затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» загальною кошторисною вартістю 125 670 769 грн. (Сто двадцять п'ять мільйонів шістсот сімдесят тисяч сімсот шістдесят дев'ять гривень 00 копійок). Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду. Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість робіт з будівництва у розмірі – 122 553 721.20 Гривень в т. ч. ПДВ. На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі. Окремими файлами надаю запитувані документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ІІ. Перевищення строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції зумовлено тим, що уповноважена особа — Владислав Фоменко, працює в Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради за сумісництвом, 11.04.2025 складено протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Проте, через значне навантаження, це рішення не було своєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель. Відповідно до п. 41 Постанови № 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Причиною продовження строку стало значне одночасне навантаження на уповноважену особу, яка паралельно забезпечує проведення трьох процедур закупівель: 1. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Удобненського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Удобне, вул. Кочубинського, 59» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі, UA-2025-03-20-009420-a. 2. «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013707-a. 3. Технічний нагляд по об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» (КОД ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-013791-a. Крім того, уповноважена особа виконує інші обов’язки, зокрема підготовку договорів, аналіз і підписання супровідної документації, участь у засіданнях, підготовку звітів та забезпечення правового супроводу діяльності Управління. У сукупності ці обставини значно збільшують загальне навантаження та обсяг роботи, що унеможливлює оперативне виконання всіх дій у межах передбачених законодавством строків.
Рішеня
25.04.2025 15:45
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з нового будівництва споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-013707-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати пояснення щодо правомірності прийнятого рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», позаяк в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 б/н зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владиславом. 2. Надати пояснення щодо правомірності прийнятого рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП», позаяк в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2025 б/н зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненко Юрієм. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 16:51
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 16:52
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Публічні закупівлі в Україні проводяться відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Ані в Законі, ані в Особливостях чіткого порядку ведення протоколів уповноваженої особи з публічних закупівель не передбачено. Це означає, що це питання віддано на розсуд замовника, оскільки саме він організовує внутрішню роботу підприємства / організації / установи. Постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», якою затверджено Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, встановлює загальні вимоги до формування протоколу (пункти 106–122). Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 визначено, що розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється уповноваженою особою. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Разом із цим, кваліфікований електронний підпис: 1. Засвідчує особу, яка підписала документ; 2. Підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації. В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владиславом. Відповідно до наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 18.05.2023 року №12, станом на 07.04.2025 року, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради визначено начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Фоменко Владислава Олексадровича. Разом з тим в протоколі від 07.04.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП» допущено технічну помилку, оскільки уповноваженою особою зазначено Гончарова Валерії. Правомірність прийнятого рішення підтверджується кваліфікованим електронним підписом, оскільки він засвідчує особу, яка підписала документ та підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації. Згідно інформації за накладеним кваліфікованим електронним підписом, підписувач: начальник юридичного відділу ФОМЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, що відповідає наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 18.05.2023 року №12. В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП», уповноваженою особою зазначено уповноважену особу Гончаров Валерії, однак протокол підписано кваліфікованим електронним підписом начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненко Юрієм. Відповідно до наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 02.05.2025 року №21, станом на 05.05.2025 року, уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради визначено начальника юридичного відділу Управління МЗЖКГ Маяківської сільської ради Касьяненка Юрія Яковлевича. Разом з тим в протоколі від 05.05.2025 б/н про відхилення пропозиції учасника ТОВ «БЕРГ ГРУПП» допущено технічну помилку, оскільки уповноваженою особою зазначено Гончарова Валерії. Правомірність прийнятого рішення підтверджується кваліфікованим електронним підписом, оскільки він засвідчує особу, яка підписала документ та підтверджує її відповідальність за достовірність внесеної інформації. Згідно інформації за накладеним кваліфікованим електронним підписом, підписувач: НАЧАЛЬНИК ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ КАСЬЯНЕНКО ЮРІЙ ЯКОВЛЕВИЧ, що відповідає наказу начальника Управління містобудування, архітектури, землекористування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради від 02.05.2025 року №21.
Рішеня
09.05.2025 15:49
Замовник
Документи повідомлення
09.05.2025 15:51
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
122 553 721.2 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
122 553 721.2 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Контактний телефон:
+380680638085
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності