Показати схожі тендери

Закупівля Мережеве сховище від Головне управління Національної поліції в Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-013645-a
Id Tender 01ea59560f3346ddbe0faf0a44165485
План UA-P-2025-03-19-015538-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 18:00
Остання зміна 11.04.2025 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
330 585 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 305.85 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 17:55 до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 17:55
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 17:55
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:07
до 03.04.2025 19:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 17:42
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2025 19:22
до 11.04.2025 17:17
Період уточнень
з 19.03.2025 17:55 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 17:55 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:07 до 03.04.2025 19:22
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:07 до 03.04.2025 19:22
Основні параметри
Мережеве сховище
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
330 585 грн.
Мережеве сховище
Назва предмета закупівлі
Мережеве сховище
Очікувана вартість
330 585 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3305,85
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2025 12:44
Закінчення аукціону
27.03.2025 13:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мережеве сховище у комплекті з 4 жорсткими дисками
Код ДК 021:2015
48823000-3 - Файлові сервери
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
15.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
328 968 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ "
Пропозиція:
324 664 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.03.2025 11:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.03.2025 11:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключник
Електронна пошта
Телефон
+380577308508
Сайт:
http://hk.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108599
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Мережеве сховище
Період вимог/скарг з 01.04.2025 17:42 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 13:07 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.04.2025 17:42
Повідомлення про рішення
27.03.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 17:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
за результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку № 1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі». Учасником у складі пропозиції надано Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів від 26.03.2025 вих. № 371/183, в якій не зазначено предмет договору вказаного аналогічного договору, як передбачено вимогами тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 6 Загальних вимог Інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі Додатку № 2 до тендерної документації «якщо Учасник не є виробником, а є представником/партнером, дилером або дистриб’ютором для підтвердження офіційної поставки обладнання він повинен надати листи від виробників товару (мережевого сховища та жорстких дисків, які входять до складу комплекту) або їх офіційних представників на території України, що підтверджують повноваження Учасника на розповсюдження на території України офіційних товарів, які є предметом закупівлі. Лист обов’язково має містити назву предмета закупівлі, її номер в електронній системі закупівель». Учасником у складі пропозиції не надано листи від виробників товару (мережевого сховища та жорстких дисків, які входять до складу комплекту) або їх офіційних представників на території України, що підтверджують повноваження Учасника на розповсюдження на території України офіційних товарів, які є предметом закупівлі. Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Оновлену інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. 2. Якщо Учасник не є виробником, а є представником/партнером, дилером або дистриб’ютором для підтвердження офіційної поставки обладнання Учасник повинен надати листи від виробників товару (мережевого сховища та жорстких дисків, які входять до складу комплекту) або їх офіційних представників на території України, що підтверджують повноваження Учасника на розповсюдження на території України офіційних товарів, які є предметом закупівлі. Лист обов’язково має містити назву предмета закупівлі, її номер в електронній системі закупівель.
Створено
31.03.2025 14:32
Надати до
01.04.2025 14:32
Період вимог/скарг з 03.04.2025 19:22 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 17:42 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 17:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку № 1 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з скан-копією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі». Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій виявлено невідповідності, а саме: в довідці зазначено інформацію щодо номеру та дати видаткової накладної за аналогічним договором від 27 квітня 2023 року № 10, укладеним з Департаментом фінансів Миколаївської військової адміністрації,- видаткова накладна № ІН 03569 від 05 травня 2023 року, для документального підтвердження зазначеної в довідці інформації надано видаткову накладну № ІН 03569 від 03 травня 2023 року, що є невідповідністю. Зазначена невідповідність в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оновлену інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Створено
02.04.2025 19:17
Надати до
03.04.2025 19:17
Договір
UA-2025-03-19-013645-a-b1
Підписаний і діє
Номер
266
328 968 грн.
274 140 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Мережеве сховище у комплекті з 4 жорсткими дисками
Номенклатура
Мережеве сховище у комплекті з 4 жорсткими дисками
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 15 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108599

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40733799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.04.2025 17:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 585 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 585 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності