Показати схожі тендери

Закупівля Спортивна вогнепальна зброя для забезпечення навчального процесу від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-013111-a
Id Tender c605a30291704b3f9e75e92a06cf390a
План UA-P-2025-03-19-015560-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 16:57
Остання зміна 11.04.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
372 933 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 864.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 16:56 до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 16:56
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 16:56
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00
до 01.04.2025 12:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 12:34
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2025 12:34
до 11.04.2025 14:49
Період уточнень
з 19.03.2025 16:56 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 16:56 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 01.04.2025 12:34
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 01.04.2025 12:34
Основні параметри
Спортивна вогнепальна зброя для забезпечення навчального процесу
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
372 933 грн.
Спортивна вогнепальна зброя для забезпечення навчального процесу
Назва предмета закупівлі
Спортивна вогнепальна зброя для забезпечення навчального процесу
Очікувана вартість
372 933 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1864,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спортивна вогнепальна зброя (карабін, калібр .22 LR)
Код ДК 021:2015
35321000-0 - Легка вогнепальна зброя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380950211400
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Спортивна вогнепальна зброя для забезпечення навчального процесу
Період вимог/скарг з 01.04.2025 12:34 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 00:00 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 12:35
Довідка НАЗК
01.04.2025 12:34
Повідомлення про рішення
27.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 16:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції Учасника ТОВ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ" (пропозиція 300 000 грн з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 10 Додатку №8 «Інші документи, що вимагаються Замовником», з метою попередження поставки неякісного товару, якщо Учасник: - не є виробником продукції, у складі пропозиції необхідно надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), який підтверджує, що Учасник уповноважений на реалізацію його продукції, яка є предметом закупівлі; - є виробником – надати довідку в довільній формі, що він є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі; Зазначені документи НЕ надані Учасником. Відповідно до п. 8 Додатку № 4 Учасник повинен врахувати умови та надати гарантійний лист про те, що Постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) орієнтовно після підписання договору) у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження об’єму, дати та часу поставки, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної). У своїй ТП Учасник на виконання вимог п. 8 Додатку № 4 до ТД надав Гарантійний лист щодо заявки на поставку товару протягом 3 (трьох) робочих днів.pdf. Однак, у Гарантійному листі щодо заявки на поставку товару протягом 3 (трьох) робочих днів зазначено, що постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (ТРЬОХ) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) після підписання договору у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей, Учасник повинен надати Документ на вимогу п. 10 Додатку №8 до ТД та надати гарантійний лист про те, що Постачання продукції (у тому числі з послугою обклеювання) здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки (протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання заявки (усної або письмової) орієнтовно після підписання договору) у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження об’єму, дати та часу поставки, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної) та якщо Учасник: - не є виробником продукції, у складі пропозиції необхідно надати документ виробника чи його офіційного представника (дилера, дистриб'ютора тощо), який підтверджує, що Учасник уповноважений на реалізацію його продукції, яка є предметом закупівлі; - є виробником – надати довідку в довільній формі, що він є виробником товару, який є предметом цієї закупівлі.
Створено
31.03.2025 12:11
Надати до
01.04.2025 12:11
Договір
UA-2025-03-19-013111-a-c1
Підписаний і діє
Номер
84/25
300 000 грн.
250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Спортивна вогнепальна зброя (карабін, калібр .22 LR)
Номенклатура
Спортивна вогнепальна зброя (карабін, калібр .22 LR)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА АРМ СПОРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30307697

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.04.2025 14:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
372 933 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380950211400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
372 933 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380950211400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності