Показати схожі тендери

Закупівля Бони загороджувальні постійної плавучості від Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-010809-a
Id Tender e6a0510355ae43dda0071f7a6de63818
План UA-P-2024-12-17-022271-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 15:31
Остання зміна 19.06.2025 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
813 750 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 137.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 15:31 до 31.03.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 15:31
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 15:31
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:38
до 28.05.2025 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 09:41
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 14:54
до 19.06.2025 12:09
Період уточнень
з 19.03.2025 15:31 до 28.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 15:31 до 28.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:38 до 28.05.2025 14:54
Період кваліфікації
з 01.04.2025 12:38 до 28.05.2025 14:54
Основні параметри
Бони загороджувальні постійної плавучості
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
813 750 грн.
Бони загороджувальні постійної плавучості
Назва предмета закупівлі
Бони загороджувальні постійної плавучості
Очікувана вартість
813 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8137,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 137.5
Аукціон
Cтарт аукціону
01.04.2025 12:09
Закінчення аукціону
01.04.2025 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бони загороджувальні постійної плавучості
Код ДК 021:2015
34515000-0 - Плавучі конструкції
Кількість
300
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату фактично отриманого Товару протягом 30 робочих днів з моменту постачання Товару на склад Покупця.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки Покупця, поставляє Покупцеві Товар у повній відповідності до наданої заявки.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " Е К О Т Е Х Н І К А "
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ»
Пропозиція:
752 370 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПАРТПОСТАЧ"
Пропозиція:
812 370 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.04.2025 12:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 12:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роговльова Юлія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380484125578
Сайт:
https://www.izmport.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01125815
Повна назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Кваліфікація
Лот № 1 Бони загороджувальні постійної плавучості
Період вимог/скарг з 07.04.2025 09:41 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 12:38 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначено переможцем
Документи кваліфікації
07.04.2025 09:41
Довідка НАЗК
07.04.2025 09:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.04.2025 12:38
Витяг з ЄДР
01.04.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОТЕХНІКА" міститься, зокрема: файл - паспорт бони загороджувальні постійної плавучості. В пункті 3.3 паспорта вказано, що оболонка бонів виготовлена з спеціалізованої сінтетичної тканини з двостороннім покриттям з ПВХ «PAN 14» щільністю 1450 гр/кв.м.. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОТЕХНІКА" міститься файл під назвою PAN 14330001, в якому надана інформація про технічні характеристики матеріалу оболонки –PAN-1433. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОТЕХНІКА" міститься файл з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі від 27.03.2025 №05/03-25, де учасник надав детальний опис технічних характеристик запропонованого ним товару. А саме матеріал оболонки – спеціалізована тканина з ПВХ покриттям PAN-1433. Тобто виникли розбіжності в матеріалі ПВХ між паспортом (ПВХ PAN 14) та іншими документами (ПВХ PAN 1433). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно Таблиці 1 Додатку № 3 до тендерної документації зазначені технічні характеристики, зокрема: матеріал оболонки – спеціалізована тканина з ПВХ покриттям PAN-14 або PAN-1433, щільністю 1450 гр/м2. Також в Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що при заповненні колонки «Детальний опис технічних характеристик Товару, запропонованого учасником», не допускається застосування сполучника «або», прописати тільки конкретні технічні характеристики який пропонує Учасник (учасник в пропозиції прописав спеціалізована тканина з ПВХ покриттям PAN-1433). Відповідно до пункту 8 Додатку № 1 до тендерної документації пропозиція Учасника повинна включати: паспорт якості та/або сертифікат відповідності бонових загороджень з конструктивною схемою секції та траверси з вказанням розмірів, інформацію про марку тканини оболонки бонів або інший документ, що підтверджує відповідність технічним вимогам. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Розмістити в електронній системі у складі тендерної пропозиції паспорт на бони загороджувальні постійної плавучості з інформацією про марку тканини ПВХ «PAN 1433».
Створено
03.04.2025 15:59
Надати до
04.04.2025 15:59
Період вимог/скарг з 05.05.2025 11:21 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 10:28 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОВ "ЕКОТЕХНІКА" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 10:28
Витяг з ЄДР
05.05.2025 10:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:31
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:22 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 11:21 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРСОФТ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 11:21
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 15:22 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.05.2025 14:54 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:06 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначено переможцем
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:54
Довідка НАЗК
28.05.2025 14:54
Повідомлення про рішення
28.05.2025 11:07
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-19-010809-a-a2
Підписаний і діє
Номер
94-Р
902 844 грн.
752 370 грн.
З ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (Погонний метр)
Бони загороджувальні постійної плавучості
Номенклатура
Бони загороджувальні постійної плавучості
Кількість
300
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
3 009.48
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Повна назва
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРСОФТ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44312728

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 12:08
-
19.06.2025 12:07
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000029
Дата створення проекту
23.06.2025 16:32
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:26
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 17:19
Дата завершення усунення порушень
04.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 722-38-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2025 Одеса № 125 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.06.2025. Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.06.2025 № 125 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1 UA-2025-03-19-010809-a 19.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.03.2025, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 25.03.2025, перелік змін до тендерної документації, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-03-19-010809-a.a1, UA-2025-03-19-010809-a.c2, UA-2025-03-19-010809-a.c3, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.04.2025, 13.05.2025, 02.06.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 23.04.2025 № 6486-р/пк-пз, від 22.05.2025 № 8194-р/пк-пз, від 12.06.2025 № 9407-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНІКА», товариства з обмеженою відповідальністю «МАРСОФТ», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025, від 05.05.2025, від 08.05.2025, від 28.05.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025, договір від 19.06.2025 № 94-р, пояснення та документи, надані Замовником 24.06.2025 та 27.06.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 17:19
Документи висновку
30.06.2025 17:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 15:09
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 15:09
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Положенням про порядок підготовки, укладання, виконання договорів ДП «ІЗМ МТП» та з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій та обґрунтування очікуваної вартості, виробничої потреби, обсягів, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо у сканованому вигляді). Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.izmport.com.ua/2025/03/20/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-418/
Рішеня
24.06.2025 16:56
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «МАРСОФТ» вимогам пункту 2 Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано чинну редакцію Статуту (або іншого установчого документу) зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), або лист учасника чи інший документ, в якому зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, або відповідне рішення уповноваженого органу суб’єкта господарювання (якщо учасник діє на підставі модельного Статуту). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.06.2025 10:58
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 10:59
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Відповідно до умов тендерної документації п.13 Додатка 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи які підтверджують повноваження директора. Відповідно пункту 1 «Вимоги до учасників та переможця процедури закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» визначені вимоги до переможця, які були вчасно надані переможцем ТОВ «МАРСОФТ». Згідно вимог замовника пункту 2 Додатка № 2 до тендерної документації ТОВ «МАРСОФТ» як переможцем було надано в електронній системі закупівель файл «Інші документи Переможця».7z 30 травня 2025 14:37. В даному файлі розміщені документи, в тому числі: код доступу до статуту, статут ТОВ «МАРСОФТ» (додаються).
Рішеня
27.06.2025 13:29
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
813 750 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 17:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380484125578
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
813 750 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 17:00
Замовник:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Контактний телефон:
380484125578
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності