Закупівля Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Одеська область, Болградський район, місто Арциз, вул.. Соборна 44 Л
Код ЄДРПОУ: 44054694
IBAN № UA728201720355109013022113598 в ГУДКСУ м. Київ
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Значення, яке очікується
0
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Банківська гарантія
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Форма забезпечення
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Значення, яке очікується
Гарантія фінансової установи
Іншій формі
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Одеська область, Болградський район, місто Арциз, вул.. Соборна 44 Л
Код ЄДРПОУ: 44054694
IBAN № UA728201720355109013022113598 в ГУДКСУ м. Київ
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Банківська гарантія
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Одеська область, Болградський район, місто Арциз, вул.. Соборна 44 Л
Код ЄДРПОУ: 44054694
IBAN № UA728201720355109013022113598 в ГУДКСУ м. Київ
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.06.2025 17:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2025 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2025 № 108
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2025-03-19-010739-a 19.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-03-19-010739-a.
Пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-03-19-010739-a.
Розглянувши запит на пояснення від 09.06.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р), код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-010739-a (далі – Закупівля).
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Кошти на здійснення Закупівлі, були згідно кошторисних призначень на 2025 рік.
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2444040,00 грн., КЕКВ 2275.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом Закупівлі Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, затвердженого Рішенням Арцизької міської ради від 19 листопада 2021 року № 930-VІІІ. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів, введенню в дію нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, підручниками. Організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період. Погоджує проекти будівництва закладів освіти.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару: «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)» викликана необхідністю забезпечення опалювання в закладах освіти Арцизької територіальної громади.
Технічні та якісні характеристики вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначенні відповідно до діючих державних стандартів та технічних умов, що звичайно застосовуються до твердого палива даних видів. Детальні технічні та якісні характеристики визначено у тендерній документації по Закупівлі. Кількість вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника, з урахуванням споживання в попередніх роках.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Арцизької міської ради, згідно цієї закупівлі, інформація знаходиться в розробці. Уповноважена особа не відповідає за розміщення на сайті інформації.
Щодо надання інформації про виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
Інформація про відміну закупівлі та про підстави такого рішення оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель.
Додатки:
1. Положення про Відділ освіти
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Тендер:
UA-2025-03-19-010739-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-03-19-010739-a.a1
Дата:
24.03.2025 20:53
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
19 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
19 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розглянувши запит на пояснення від 09.06.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р), код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-010739-a (далі – Закупівля).
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Кошти на здійснення Закупівлі, були згідно кошторисних призначень на 2025 рік.
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2444040,00 грн., КЕКВ 2275.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом Закупівлі Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, затвердженого Рішенням Арцизької міської ради від 19 листопада 2021 року № 930-VІІІ. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів, введенню в дію нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, підручниками. Організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період. Погоджує проекти будівництва закладів освіти.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару: «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)» викликана необхідністю забезпечення опалювання в закладах освіти Арцизької територіальної громади.
Технічні та якісні характеристики вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначенні відповідно до діючих державних стандартів та технічних умов, що звичайно застосовуються до твердого палива даних видів. Детальні технічні та якісні характеристики визначено у тендерній документації по Закупівлі. Кількість вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника, з урахуванням споживання в попередніх роках.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Арцизької міської ради, згідно цієї закупівлі, інформація знаходиться в розробці. Уповноважена особа не відповідає за розміщення на сайті інформації.
Щодо надання інформації про виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
Інформація про відміну закупівлі та про підстави такого рішення оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Тендер:
UA-2025-03-19-010739-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
12.06.2025 17:15
Кінець періоду оскарження з часом
23.06.2025 00:00
Стан
період оскарження
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель