Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-010739-a
Id Tender ee4b65167b764400b2a170f0b1a0ae8c
План UA-P-2025-03-19-013039-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 19.03.2025 15:40
Остання зміна 12.06.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 444 040 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 220.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 18 год. 40 хв. )
з 19.03.2025 15:39 до 17.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 15:39
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 15:39
до 14.06.2025 00:00
Період уточнень
з 19.03.2025 15:39 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 15:39 до 14.06.2025 00:00
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 444 040 грн.
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12220,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.06.2025 13:56
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 150 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 5 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (25-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (25-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №3 20 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф’яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №4 5 (метри кубічні)
Дрова
Опис предмета закупівлі
Дрова
Код ДК 021:2015
09111400-4 - Деревне паливо
Кількість
5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №5 2 (тонни)
Пелети з лушпиння соняшника
Опис предмета закупівлі
Пелети з лушпиння соняшника
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.06.2025 17:01
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Скасування
12.06.2025 17:14
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
12.06.2025 17:15
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Кєлєш
Електронна пошта
Телефон
+380977513053
Замовник
ЄДРПОУ
44054694
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
68400
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Арцизький р-н, місто Арциз
Адреса
вул.Соборна, будинок 44Л
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000048
Дата створення проекту
04.06.2025 11:20
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:57
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-03-19-010739-a 19.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.06.2025 12:06
Орган перевірки
13.06.2025 00:00
Документи повідомлення
09.06.2025 12:07
-
Відповідь
Пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-03-19-010739-a.
Пояснення ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2025-03-19-010739-a. Розглянувши запит на пояснення від 09.06.2025 року, надаємо наступну інформацію. Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону. З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р), код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-010739-a (далі – Закупівля). При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі. Кошти на здійснення Закупівлі, були згідно кошторисних призначень на 2025 рік. Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2444040,00 грн., КЕКВ 2275. Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін. Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом Закупівлі Замовником визначено очікувану вартість закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі. ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, затвердженого Рішенням Арцизької міської ради від 19 листопада 2021 року № 930-VІІІ. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів, введенню в дію нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, підручниками. Організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період. Погоджує проекти будівництва закладів освіти. Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо. Таким чином, потреба в закупівлі товару: «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)» викликана необхідністю забезпечення опалювання в закладах освіти Арцизької територіальної громади. Технічні та якісні характеристики вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначенні відповідно до діючих державних стандартів та технічних умов, що звичайно застосовуються до твердого палива даних видів. Детальні технічні та якісні характеристики визначено у тендерній документації по Закупівлі. Кількість вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника, з урахуванням споживання в попередніх роках. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Арцизької міської ради, згідно цієї закупівлі, інформація знаходиться в розробці. Уповноважена особа не відповідає за розміщення на сайті інформації. Щодо надання інформації про виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. Інформація про відміну закупівлі та про підстави такого рішення оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель. Додатки: 1. Положення про Відділ освіти
Рішеня
12.06.2025 16:48
Замовник
Документи повідомлення
12.06.2025 16:49
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977513053
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977513053
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності