Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області від Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-009546-a
Id Tender d5da16ea6e7d4f1186aa6f81b531318b
План UA-P-2025-03-19-011153-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 15:07
Остання зміна 02.05.2025 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 191 231.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 956.16 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 14:52 до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 14:52
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 14:52
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:59
до 24.04.2025 16:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 15:56
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 16:42
до 02.05.2025 16:17
Період уточнень
з 19.03.2025 14:52 до 17.04.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 14:52 до 17.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:59 до 24.04.2025 16:42
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:59 до 24.04.2025 16:42
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 191 231.2 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
5 191 231.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25956,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 14:30
Закінчення аукціону
21.04.2025 14:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
31533, Україна, Хмельницька область, с. Головчинці, по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140
Дата постачання по
31.12.2026 14:57
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Асфальт Плюс"
Пропозиція:
4 970 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІНТЕРКО­МПЛЕКТ"
Пропозиція:
4 980 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
Пропозиція:
4 359 670.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 14:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 12:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
15.04.2025 12:10
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білоус Олеся Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969100545
Замовник
ЄДРПОУ
04404556
Повна назва
Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Поштовий індекс
31530
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
селище Меджибіж
Адреса
вулиця Святотроїцька, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Період вимог/скарг з 23.04.2025 15:56 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 14:59 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
23.04.2025 15:55
Повідомлення про рішення
21.04.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", яка визначена найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Згідно п. 1 1. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” в підтвердження наявності в Учасника орендованого асфальтобетонного заводу та/або виробництва асфальтобетону, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасником в складі тендерної пропозиції не надано: - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); 2.Згідно п. 1.2. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” учасником в складі тендерної пропозицію не надано: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада/спеціальність Стаж роботи Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*. Мінімальна кількість працівників, яка має бути в учасника - машиніст котка дорожнього – не менше 1 ос. - водій – не менше 2 ос. - дорожній робітний – не менше 5 ос. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Згідно п. 1.3. Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” учасником в складі тендерної пропозицію не надано: Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 4) На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копію аналогічного(-их) договору(ів) підряду* (без додатків та додаткових угод) та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт – остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника. 4. Згідно п. 1.4. Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності» Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше 50% розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - АБО Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікаційний критерій, передбачений п.1.4 Додатку 1. 5. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав сертифікати ISO стосовно перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами. 6. Учасником не надано атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками та звіти з перевірки системи енергетичного менеджменту на відповідність вимогам стосовно будівництва доріг і автострад. 7. Учасником процедури закупівлі не надано у складі пропозицій наступні документи: оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - технологічні транспортні засоби - викиди асфальто-бетонного заводу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); 2.Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Мінімальна кількість працівників, яка має бути в учасника - машиніст котка дорожнього – не менше 1 ос. - водій – не менше 2 ос. - дорожній робітний – не менше 5 ос. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Надати Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 4) На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копію аналогічного(-их) договору(ів) підряду* (без додатків та додаткових угод) та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт – остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника. 4. Надати документи, які підтверджують кваліфікаційний критерій, згідно п..1.4. Додатку 1. Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше 50% розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - АБО Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. 5. Надати сертифікати ISO стосовно перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами. 6. Надати атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками та звіти з перевірки системи енергетичного менеджменту на відповідність вимогам стосовно будівництва доріг і автострад. 7. надатиу складі пропозицій наступні документи: оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - технологічні транспортні засоби - викиди асфальто-бетонного заводу. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
22.04.2025 13:41
Надати до
23.04.2025 13:41
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:42 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 15:56 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:42
Довідка НАЗК
24.04.2025 16:42
Повідомлення про рішення
24.04.2025 16:39
-
23.04.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто наступну тендерну пропозицію – ПП Асфальт Плюс", яка визначена найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Асфальт Плюс" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «(ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Згідно п. 1 1. Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Якщо техніка не є власністю Учасника, то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, Учасник додатково надає: - дійсні та чинні, договори: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування, що мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Учасником надано договір оренди спецтехніки №15 від 03.03.2025 року, строком дії до 31.12.2025 року. 2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить інформацію про працівника Липака Вадима Олександровича за посадою водія, також надано цивільно-правову угоду, що передбачає надати послуги, виконати роботи дорожнього робітника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати на техніку, яка не є власністю Учасника, (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, дійсні та чинні, договори: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування, що мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). 2. Надати підтвердження інформації наявності правовідносин Учасника з працівником Липак Вадим Олександрович на посаді, яка зазначена в довідці або ж виправити займану посаду працівника в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Створено
23.04.2025 15:58
Надати до
24.04.2025 15:58
Договір
UA-2025-03-19-009546-a-c1
Підписаний і діє
Номер
166
4 970 000 грн.
4 970 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.05.2025
Строк дії договору з
02.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка від адреси будинку № 3 до адреси будинку № 140 с. Головчинці Хмельницького району Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Повна назва
Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04404556

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Асфальт Плюс"
Повна назва
ПП Асфальт Плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39805613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.05.2025 16:17
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 191 231.2 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:00
Замовник:
Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380969100545
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 191 231.2 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:00
Замовник:
Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
Контактний телефон:
+380969100545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності