Показати схожі тендери

Закупівля 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-008722-a
Id Tender 92595f92a51948f0b4f5ffbd96cb8194
План UA-P-2025-03-19-005989-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.03.2025 14:25
Остання зміна 10.04.2025 18:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 211 831 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
131 059.16 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 14:24 до 31.03.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 14:24
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 14:24
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 01:00
до 10.04.2025 15:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 15:32
до 16.04.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.04.2025 15:32
-
Період уточнень
з 19.03.2025 14:24 до 28.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 14:24 до 28.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 01:00 до 10.04.2025 15:32
Період кваліфікації
з 31.03.2025 01:00 до 10.04.2025 15:32
Основні параметри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
26 211 831 грн.
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)
Назва предмета закупівлі
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)
Очікувана вартість
26 211 831 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
131059,16
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
131 059.16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Пропозиція:
26 206 862.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.03.2025 17:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста)
Період вимог/скарг з 10.04.2025 15:32 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 01:00 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 15:32
Довідка НАЗК
10.04.2025 15:32
Повідомлення про рішення
07.04.2025 16:04
Електроний протокол про продовження строку
31.03.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:24
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 14:24
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.04.2025 16:04
Дата кінця розгляду
29.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надав Довідку №201 від 28 березня 2025 року (файл «Довідка про залучення лабораторії.pdf»), що містить невідповідність щодо підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі. 1.2. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №202 від 28 березня 2025 року за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»), що містить невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначених посадах. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 1 та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном), зокрема, з врахуванням вимог п.1.3 в повному обсязі, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії та переліку спроможності виконання необхідних вимірювань в Учасника. 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі, шляхом надання довідки в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії у учасника із переліком спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі (Додаток № 2). 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді (за професією), років) шляхом повторного заповнення Таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням вірної інформації у відповідності до наданого документального підтвердження.
Створено
09.04.2025 15:05
Надати до
10.04.2025 15:05
Договір
UA-2025-03-19-008722-a-a1
Очікує підписання
26 206 862.34 грн.
26 206 862.34 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста
Номенклатура
Утримання та технічне обслуговування мереж зовнішнього освітлення міста
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03333699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
26 211 831 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
26 211 831 грн.
Період подання пропозицій
до 31.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності