Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту) від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-007521-a
Id Tender 5fac0e9467184d45a46f8c5f67b43d29
План UA-P-2025-03-19-009427-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 13:44
Остання зміна 14.04.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
858 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 293 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 13:44 до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 13:44
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 13:44
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00
до 02.04.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2025 14:49
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2025 14:49
до 14.04.2025 10:56
Період уточнень
з 19.03.2025 13:44 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 13:44 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 02.04.2025 14:49
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 02.04.2025 14:49
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту)
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі проводиться з метою належного утримання та ремонту зупинок громадського транспорту, утримання їх у технічно справному та санітарному стані.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
858 600 грн.
ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту)
Очікувана вартість
858 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4293,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Львівської міської територіальної громади на яких здійснює свої повноваження Замовник (більш детальніше у Додатку №3 до Тендерної документації)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
Пропозиція:
749 925.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 13:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту)
Період вимог/скарг з 02.04.2025 14:49 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 00:00 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 14:49
Довідка НАЗК
02.04.2025 14:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 13:43
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 13:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту) (оголошення № UA-2025-03-19-007521-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 24.03.2025 вих. №17/24 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний досвід виконання аналогічного договору у 2024 році на замовлення Шевченківської районної адміністрації. Також, в складі тендерної пропозиції учасника міститься скан-копія договору №72/Т/24 від 12.04.2024 з додатками, та скан-копія додаткової угоди №1 від 18.12.2024 до договору №72/Т/24 від 12.04.2024. Однак, слід зазначити, що довідка від 24.03.2025 вих. №17/24 не містить відомостей про телефон Замовника, що суперечить встановленій у пункті 3 Частини 1 Додатку №1 до тендерної документації формі. Пунктом 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами, зокрема, скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці. Приміткою до пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись подання не менше одного договору за предметом закупівлі, а саме передбачало надання послуг з експлуатаційного утримання/технічного обслуговування павільйонів очікування громадського транспорту/зупинок громадського транспорту. Аналогічним вважається виконаний договір. Однак, слід зазначити, що відповідно до інформації що міститься у електронній системі закупівель Prozzoro оголошення № UA-2024-03-19-011607-a між Шевченківською районної адміністрацією та ТОВ «УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» було укладено, зокрема, додаткову угоду №2 від 30.12.2024 до договору №72/Т/24 від 12.04.2024, додаткову угоду №3 від 15.01.2025 до договору №72/Т/24 від 12.04.2024. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні вказані додаткові угоди, що суперечить вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Також, відповідно до додаткової угоди №2 від 30.12.2024 до договору №72/Т/24 від 12.04.2024 (що міститься у електронній системі закупівель) сторони продовжили строк дії договору №72/Т/24 від 12.04.2024 до 30.04.2025 року. А отже, наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір діє на законних підставах та не є виконаним, що суперечить вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати у відповідності до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), який є виконаним.
Створено
01.04.2025 13:58
Надати до
02.04.2025 13:58
Договір
UA-2025-03-19-007521-a-b1
Підписаний і діє
Номер
65/Т/25
749 925.11 грн.
749 925.11 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання павільйонів очікування громадського транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
Повна назва
ТОВ "УКРПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38099219

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2025 10:55
-
14.04.2025 10:55
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
858 600 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
858 600 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності