Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ від Державна установа "Урядовий контактний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-006211-a
Id Tender ff3f14f41e934335acb9176d5a6f26f2
План UA-P-2025-03-19-006628-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 12:30
Остання зміна 17.04.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 122 883.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 700 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 12:27 до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 12:27
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 12:27
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00
до 07.04.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 10:35
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2025 10:35
до 17.04.2025 15:41
Період уточнень
з 19.03.2025 12:27 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 12:27 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 07.04.2025 10:35
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:00 до 07.04.2025 10:35
Основні параметри
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 122 883.2 грн.
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Очікувана вартість
1 122 883.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5700,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3
Дата постачання з
22.04.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
975 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2025 08:50
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Баранова
Електронна пошта
Телефон
+380442878181
Сайт:
https://ukc.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
36521731
Повна назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, буд. 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Період вимог/скарг з 07.04.2025 10:35 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 00:00 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.04.2025 10:35
Довідка НАЗК
07.04.2025 10:35
Повідомлення про рішення
31.03.2025 10:20
Електроний протокол про продовження строку
27.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 12:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 12:28
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану ТОВ «КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ» (ЄДРПОУ 39960456) (далі — Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі закупівлі: Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ (ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги).є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 16.04.2025.
Дата продовження строку розгляду
31.03.2025 10:20
Дата кінця розгляду
25.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник повинен надати документ, що підтверджує укладання трудового договору персоналом охорони з Учасником/субпідрядником, а саме: наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та довідку, видану Пенсійним фондом України по формі ОК-7 або наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та повідомлення про прийняття працівника з квитанцією про отримання ДПС. На виконання даної вимоги Учасник надав Накази про призначення П'янкова Є.Ю., Різака Ю.В., Фрідріха В.І., Волковинського В.Ю., Мохненко С.В., Фрідріха Б.І. Кутного М.О., Бауера І.Е. на посади охоронниками. Проте вказані накази не завірені належним чином. Також Учасник надав довідки, видані Пенсійним фондом України по формі ОК-7 на працівників П'янкова Є.Ю., Різака Ю.В., Фрідріха В.І., Волковинського В.Ю., Мохненко С.В., Фрідріха Б.І. Кутного М.О., Бауера І.Е., в яких відсутній 2025 рік, як звітній. Просимо надати Накази про призначення П'янкова Є.Ю., Різака Ю.В., Фрідріха В.І., Волковинського В.Ю., Мохненко С.В., Фрідріха Б.І. Кутного М.О., Бауера І.Е. на посади охоронниками звірити належним чином. Також просимо надати довідки, видані Пенсійним фондом України по формі ОК-7 на працівників П'янкова Є.Ю., Різака Ю.В., Фрідріха В.І., Волковинського В.Ю., Мохненко С.В., Фрідріха Б.І. Кутного М.О., Бауера І.Е., в яких наявний 2025 рік, як звітній. Відповідно до пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник повинен надати документ, що підтверджує стаж роботи за професією охоронника - не менше 2 років або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років (копія трудової книжки в паперовому або електронному вигляді / виписка з трудової книжки / трудовий договір / документ, виданий Пенсійним фондом України, яким можна підтвердити стаж роботи на посаді охоронника) завірений належним чином. На виконання даної вимоги Учасник надав Витяги з трудових книжок на працівників П'янкова Є.Ю., Різака Ю.В., Фрідріха В.І., Волковинського В.Ю., Мохненко С.В., Фрідріха Б.І. Кутного М.О., Бауера І.Е. Просимо надати виписки з трудових книжок завірені належним чином.
Створено
01.04.2025 15:48
Надати до
02.04.2025 15:48
Договір
UA-2025-03-19-006211-a-b1
Підписаний і діє
Номер
30
975 360 грн.
975 360 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Номенклатура
Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Повна назва
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36521731

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ"
Повна назва
ТОВ "КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39960456

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 122 883.2 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Контактний телефон:
+380442878181
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 122 883.2 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Урядовий контактний центр"
Контактний телефон:
+380442878181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності