Показати схожі тендери

Закупівля Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328 від Військова частина А4440.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-19-002777-a
Id Tender 102f1172c4be4a94a0d804dfb99917b6
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 10:33
Остання зміна 07.04.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
677 105.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 385.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2025 00:00 до 27.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 10:31
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 09:00
до 02.04.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2025 16:13
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2025 16:13
до 07.04.2025 12:28
Період уточнень
з 19.03.2025 10:31 до 25.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 09:00 до 02.04.2025 16:13
Період кваліфікації
з 27.03.2025 09:00 до 02.04.2025 16:13
Основні параметри
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
677 105.1 грн.
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки
Назва предмета закупівлі
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки
Очікувана вартість
677 105.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3385,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
27
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Пропозиція:
668 404.8 грн.
Документи закупівлі
19.03.2025 10:33
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Марчук
Електронна пошта
Телефон
+380958178449
Замовник
ЄДРПОУ
26629646
Повна назва
Військова частина А4440
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки
Період вимог/скарг з 02.04.2025 16:13 по 05.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 09:00 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
02.04.2025 16:13
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «КУРАТОР.ЮА» невідповідностей Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно ч.8 ст.14 Закону, у разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (у разі його проведення). За результатами проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-002777-a) єдиною та найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) на суму 668 404,80 грн. (шістсот шістдесят вісім тисяч чотириста чотири грн. 80 коп.). У ході розгляду пропозиції єдиного учасника закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, зазначених в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, а саме: 1) Відповідно до пункту 12.6 Оголошення, учасники у складі пропозиції повинні були надати листи-згоди на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», на всіх осіб, чиї персональні дані містяться у складі пропозиції учасника У складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) подано лише лист-згоду на керівника товариства. Потрібно надати у складі пропозиції листи-згоди на всіх осіб, чиї персональні дані зазначені у документах пропозиції. 2) Згідно довідки №03.12 від 12.03.2025, наданої у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", електромеханік Дем’яник Сергій Вікторович має рівень освіти/кваліфікацію середньо-спеціальну. Проте, відповідно до копії диплома Дем’яника Сергія Вікторовича, який міститься серед документів пропозиції, він має рівень освіти/кваліфікації магістр. Потрібно виправити невідповідність, зазначену у довідці. 3) Стаж роботи на посаді працівників учасника, зазначений у довідці №03.12 від 12.03.2025, що міститься у складі пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА", не відповідає стажу, що зазначений у копіях трудових книжок працівників учасника, які ТОВ "КУРАТОР.ЮА" надало у складі пропозиції. Потрібно виправити недоліки у довідці №03.12 від 12.03.2025 та привести у відповідність до реально стажу працівників. Завантажити нову довідку з правильною інформацією. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від “11” листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На виконання зазначеної вище норми Особливостей, Замовник повинен оприлюднити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у його складі його пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) невідповідностей в інформації та/або документах. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "КУРАТОР.ЮА" (код 43438815) у строк, який не може перевищувати 24 години з моменту розміщення Замовником такого повідомлення в електронній системі закупівель.
Створено
01.04.2025 15:02
Надати до
02.04.2025 15:02
Договір
UA-2025-03-19-002777-a-b1
Підписаний і діє
Номер
92
668 404.8 грн.
668 404.8 грн.
З ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (послуга)
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
Номенклатура
Проведення ремонту та технічного обслуговування спеціальної автомобільної техніки Setra Coach S328
Кількість
27
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4440
Повна назва
Військова частина А4440
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26629646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Повна назва
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43438815

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.04.2025 12:28
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
677 105.1 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 09:00
Замовник:
Військова частина А4440
Контактний телефон:
+380958178449
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
677 105.1 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 09:00
Замовник:
Військова частина А4440
Контактний телефон:
+380958178449
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності