Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-19-002349-a
Id Tender 3ce585b7e4574ee99326f5d6fdd13a01
План UA-P-2025-03-19-002201-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.03.2025 10:21
Остання зміна 16.06.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 510 313 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
652 551.57 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2025 10:18 до 13.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2025 10:18
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2025 10:18
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 14:57
до 06.06.2025 12:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 09:52
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 12:47
до 16.06.2025 16:38
Період уточнень
з 19.03.2025 10:18 до 10.04.2025 00:00
Період оскарження
з 19.03.2025 10:18 до 10.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 14:57 до 06.06.2025 12:47
Період кваліфікації
з 14.04.2025 14:57 до 06.06.2025 12:47
Основні параметри
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
130 510 313 грн.
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель
Очікувана вартість
130 510 313 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
652551,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.04.2025 14:28
Закінчення аукціону
14.04.2025 14:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування )
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 10:18
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2025 10:18
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
07.04.2025 16:31
Проект договору
-
-
Тендерна документація
19.03.2025 10:18
-
19.03.2025 10:18
-
19.03.2025 10:18
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
105 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП БК "АРХІМЕД"
Пропозиція:
130 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Пропозиція:
117 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.04.2025 14:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.04.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Тендерна документація
19.03.2025 10:18
-
19.03.2025 10:18
-
19.03.2025 10:18
-
19.03.2025 10:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Крук
Електронна пошта
Телефон
+380633765838
Замовник
ЄДРПОУ
43906316
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Боярка
Адреса
вул. Грушевського М., буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель
Період вимог/скарг з 21.04.2025 09:52 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 14:57 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорі від 07.04.2025 за № 1473т/04-25 де відсутня контактна особа із зазначенням номеру телефону. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлений документ. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.04.2025 за № 1470т/04-25 де зазначив в орендованій техніці не вірно модель автомобілю Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлений документ. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 07.04.2025 Вих.№1489т/04-25 Замовник не погоджується з даною Довідкою і просить надати підтвердження ступеню локалізації виробництва товару (обладнання), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження ступеню локалізації виробництва товару (обладнання), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі
Створено
17.04.2025 14:23
Надати до
18.04.2025 14:23
Період вимог/скарг з 28.04.2025 15:50 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 09:52 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:50
Повідомлення про рішення
21.04.2025 09:52
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 15:50 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав наказ (розпорядження)№7 від 27.03.2025 в якому відсутній підпис працівника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлений документ.
Створено
01.05.2025 15:38
Надати до
02.05.2025 15:38
Період вимог/скарг з 06.06.2025 12:47 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 10:28 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 12:47
Довідка НАЗК
06.06.2025 12:47
Повідомлення про рішення
04.06.2025 10:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
19.03.2025 10:18
Дата архівування
07.04.2025 16:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками— юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками— юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав файл «2.2.Кошторис. pdf», «6.1. Проект договору.pdf» та « 2.1. Технічне завдання.pdf» без підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Розділ 3 Тендерної документації де зазначається, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлені документи. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з помилками в оформлені, а саме відсутній №__ Від____. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлену довідку . 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з помилками в оформлені. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлену довідку. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з помилками, а саме відсутній №__ Від____. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлену довідку. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав документ « 2.2. Кошторис.imd.» в якому не накладено КЕП/УЕП , як на електронний документ Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Розділ 3 Тендерної документації де зазначається, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати виправлений документ.
Створено
04.06.2025 11:08
Надати до
05.06.2025 11:08
Договір
UA-2025-03-19-002349-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02-17/26
117 999 000 грн.
98 332 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Генератор дизельний RNG POWER RNG80R
Номенклатура
Генератор дизельний RNG POWER RNG80R
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43906316

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37563856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 16:38
-
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Підписаний договір
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
Додатки до договору
16.06.2025 16:37
-
16.06.2025 16:37
-
16.06.2025 16:37
-
16.06.2025 16:35
-
16.06.2025 16:35
-
Розклад та етапи
16.06.2025 16:35
-
16.06.2025 16:35
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000042
Дата створення проекту
13.06.2025 15:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:55
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 16:46
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 45 UA-2025-03-19-002349-a 19.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Боярської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19.03.2025 № 1 зі змінами від 07.04.2025 № 1/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 21.04.2025 № 1/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», від 28.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», від 06.06.2025 про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 14.05.2025 №7758-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18.04.2025 та до 05.06.2025, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2025, договір підряду від 16.06.2025 № 02-17/26 на загальну суму 117 999 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 20.06.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта). Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником з ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» укладено договір підряду від 16.06.2025 № 02-17/26, який містить план фінансування робіт, та є його невід’ємною частиною (Додаток 3 до Договору). Однак, зазначений план фінансування робіт складений не за місяцями на поточний рік (2025 рік) з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано вимоги п 84 Постанови КМУ № 668. 2. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: трансформатори, трансформатори напруги, вимірювальні трансформатори, трансформатори живлення, електричні конденсатори, конденсатори постійної ємності, конденсатори змінної та регульованої ємності, тощо. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) Замовник встановив вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності та/ або надати сертифікат відповідності на товар, що підлягає локалізації, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. А також учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару). В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Технічного завдання (Додаток 2), невід’ємними частинами якого є: відомість обсягів робіт (1 черга), відомість обсягів робіт (2 черга), підсумкова відомість ресурсів (1 черга), підсумкова відомість ресурсів (2 черга), на закупівлю робіт «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування )» під час виконання робіт передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення, зокрема, насос ЄЦВ 4-1,5-50 в кількості 24 шт на суму 393 692,16 грн; насос каналізаційний погружний Wilo-Drain MTC 40F16.15/7 (Q=4,1 м3/год, Н=9,0 м) в кількості 2 шт на суму 258 507,44 грн; насос циркуляційний MAGNA1 25-60 180 Grundfoss в кількості 4 шт на суму 182 200,64 грн; циркуляційний насос Yonos MAXO 25/0,5-12 PN10 Wilo в кількості 1 шт на суму 45 681,66 грн; насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo в кількості 2 шт на суму 48 524,28 грн; насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo (резерв) в кількості 1 шт на суму 24 262,14 грн. Однак, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності та/ або сертифікати відповідності на товар, що підлягає локалізації, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, зокрема, на насос ЄЦВ 4-1,5-50, насос каналізаційний погружний Wilo-Drain MTC 40F16.15/7 (Q=4,1 м3/год, Н=9,0 м), насос циркуляційний MAGNA1 25-60 180 Grundfoss, циркуляційний насос Yonos MAXO 25/0,5-12 PN10 Wilo та насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo (резерв), чим не дотримано вимог Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання). На запит Держаудитслужби, з метою підтвердження або спростування встановлених порушень, Замовником 27.06.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь: «…. Вартість предмета закупівлі щодо кожної окремої позиції не перевищує 200 тис. грн., у зв’язку з чим дані товари не потребують підтвердження ступеня локалізації виробництва згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Однак зазначене пояснення не спростовує недотримання Замовник вимог Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання), оскільки Замовник у складі робіт здійснює закупівлю не однієї одиницю товару, а декілька одиниць однакового товару, у зв’язку з чим застосування ступеню локалізації повинно здійснюватися з урахуванням загальної вартості всіх одиниць такого товару у складі предмета закупівлі. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ) установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 16:46
Документи висновку
04.07.2025 16:46
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування) (код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-002349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію, чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2025-03-19-002349-a. 2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.06.2025 15:37
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 15:37
-
Відповідь
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало Наказ про початок моніторингу процедур закупівель від 13.06.2025 № 170 щодо закупівлі публікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-002349-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 2025-06-18 15:37, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне: на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Нового будівництва укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-002349-a) повідомляємо: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщене за посиланням: https://sites.google.com/view/ukb-gr/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D0%B1%D1%81%D1%8F%D0%B3%D1%96%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 (https://drive.google.com/file/d/1oyURzSzAhmwvNV4qGBdD8HpvZtVBHonP/view) 2. Закупівля робіт з «Нового будівництва укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель фінансується за рахунок Державного бюджету відповідно до Повідомлення Державної казначейської служби від 25.03.2025 р №18 ( КПКВКМБ 1511262) та місцевого бюджету відповідно до Рішення сесії Боярської міської ради від 10.04.2025 р. №67/3657 (КПКВКМБ 1511262). 3. Станом на 20.06.2025 інформація щодо джерела фінансування на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility даного об’єкту будівництва в Управлінні капітального будівництва відсутня. Крім того, зазначаємо, що у випадку підтвердження інформації щодо виділення донорських коштів для реалізації проєкту, управління капітального будівництва Боярської міської ради забезпечить здійснення необхідних заходів для приведення документів у відповідність до вимог інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
20.06.2025 13:44
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування) (код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-19-002349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином учасник ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» підтвердив вимогу Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації в частині підтвердження Учасником ступеню локалізації виробництва товару (обладнання) під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: насос ЄЦВ 4-1,5-50 в кількості 24 шт на суму 393 692,16 грн; насос каналізаційний погружний Wilo-Drain MTC 40F16.15/7 (Q=4,1 м3/год, Н=9,0 м) в кількості 2 шт на суму 258 507,44 грн; насос циркуляційний MAGNA1 25-60 180 Grundfoss в кількості 4 шт на суму 182 200,64 грн; циркуляційний насос Yonos MAXO 25/0,5-12 PN10 Wilo в кількості 1 шт на суму 45 681,66 грн; насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo в кількості 2 шт на суму 48 524,28 грн; насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo (резерв) в кількості 1 шт на суму 24 262,14 грн. 2. Для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник відповідно до пункту 2.3.1 Додатку 4 до тендерної документації встановив вимогу, а саме «для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, учасник в складі тендерної пропозиції надає: дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у Довідці». Учасник ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначив, що Проскурін О.В. – виконавець робіт та надав копію диплома Проскурін О.В. згідно якого спеціальність «механізація сільського господарства», кваліфікація «інженер-механік». Яким чином учасник ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» підтвердив вимогу пункту 2.3.1 Додатку 4 до тендерної документації в частині підтвердження відповідної кваліфікації працівника Проскуріна О.В., що вказаний в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації як виконавець робіт. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.06.2025 16:40
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 16:40
-
Відповідь
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради опрацювало запиту про надання пояснень від 2025-06-26 16:40, в межах своєї компетенції повідомляємо наступне: 1.Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги щодо підтвердження Учасниками ступеню локалізації виробництва товару (обладнання), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Відповідно до наданого у складі пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» кошторису, зокрема Підсумкової відомості ресурсів, вартість товару насос ЄЦВ 4-1,5-50 становить 16 403,84 грн. за одиницю; насос каналізаційний погружний Wilo-Drain MTC 40F16.15/7 (Q=4,1 м3/год, Н=9,0 м) - 129253,72 грн. за одиницю; насос циркуляційний MAGNA1 25-60 180 Grundfoss - 45550,16 грн. за одиницю; циркуляційний насос Yonos MAXO 25/0,5-12 PN10 Wilo - 45681,66 грн. за одиницю, насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo - 24262,14 грн. за одиницю; насос занурювальний дренажний TC40/8, 1х230 Вт в комплекті з монтажним комплектом, поплавком та автоматикою Wilo (резерв) - 24 262,14 грн. грн за одиницю. Таким чином вартість предмета закупівлі щодо кожної окремої позиції не перевищує 200 тис. грн., у зв’язку з чим дані товари не потребують підтвердження ступеня локалізації виробництва згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимоги для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Серед вимог визначено наявність працівника з професією та/або посадою «Виконавець робіт». Також тендерна документація містить вимогу надати 2.3.1.дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у Довідці». Тендерна документація не містить обмежуючих вимог щодо конкретного документу, який повинен підтверджувати кваліфікацію працівників. Також тендерна документація містить вимоги до конкретних професій та/або посад, але не містить вимог щодо конкретних кваліфікацій чи щодо підтвердження конкретної кваліфікації працівників. Пропозиція ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де надано інформацію про працівника Проскурін Олександр Володимирович, який займає посаду «виконавець робіт». Додатково пропозиція містить диплом, який підтверджує здобуття освіти за спеціальністю «механізація сільського господарства» кваліфікація інженера-механіка, Протокол № 23-389-7 Засідання комісії з перевірки знань, де щодо даного працівника зазначено посада, професія (фах) – виконроб, Посвідчення № 40-03-08-23/31, де зазначено посада (спеціальність) даного працівника – виконавець робіт, що підтверджує відповідну кваліфікацію даного працівника
Рішеня
27.06.2025 12:52
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2025 12:52
-
27.06.2025 12:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 510 313 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633765838
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 510 313 грн.
Період подання пропозицій
до 13.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633765838
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності