Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не можливо виправити на даному етапі проведення закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
За результатами перевірки Учасника підрозділами функціонального напрямку «Безпека», згідно визначеного внутрішнього документа Товариства, а саме Висновку Департаменту безпеки про результати перевірки контрагента від 04.04.2025 р. було встановлено - «Контрагент, його керівник, підписант або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) з моменту введення воєнного стану в Україні мав/має зв'язок з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, або іншими країнами, які підтримують військову агресію проти України (далі – країни-агресори):?
- підтримував/підтримує прямі або опосередковані ділові зв’язки (через посередників, третіх осіб тощо) з резидентами/суб'єктами господарювання країн-агресорів;
- здійснював/здійснює (не припиняє) ведення господарської діяльності на тимчасово окупованій території України, території країн-агресорів, у тому числі з перереєстрацією суб'єкта господарювання відповідно до законодавства цих країн».
Відповідно до п.2 розділу V Документації «У випадку виявлення ознак пов’язаності з країнами агресорами та перебування під вищезазначеними санкціями, наявністю мораторію на виконання зобов’язань щодо учасника замовником, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам та його пропозиція підлягатиме відхиленню».
Враховуючи викладене, пропозиція Учасника, ТОВ «БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» не відповідає вимогам Документації та підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі - згідно розділу V, п.4, пп.1 Документації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник надсилає учаснику ТОВ «Олевський метизний завод» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’ята безпеки праці, в якому не заповнено графу «Підпис». 1.2.) у складі пропозиції учасника надано з Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань без необхідно електронного підпису. 1.3.) у складі пропозиції учасника надано документи на підтвердження відповідності товару вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, однак згідно вимог Замовника потрібно ще долучити Паспорт на виріб (виданий на попередні партії товару).
2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.5 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації 2.3.) п.2 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі».
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1.) Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8).
3.2.) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пп.6 пунктом 47 Особливостей №1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі–Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку.
Документ повинен бути небільше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників.
3.3.). Документ, який підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником, а саме Паспорт на виріб (виданий на попередні партії товару).
Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника.
Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Комплект монтажних частин 1 1/4
Тендер:
UA-2025-03-19-000571-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не можливо виправити на даному етапі проведення закупівлі
Шановний Замовнику,
Учасник ТОВ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції в даній закупівлі.
Відповідно до п. 14 ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі”, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Керуючись даним правом, наданих нам Законом, вимагаємо надати детальну аргументацію щодо причин невідповідності до оголошення та вимог до предмета закупівлі, та зокрема уточнити підстави ненадання нам часу для усунення невідповідностей у разі виявлення таких.
Наголошуємо, що відповідно до зазначеного Вами в рішенні про відхилення пропозиції Учасника п. 5 р.V Документації, учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми:
- Постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки Замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII;
- те, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб -підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
При цьому, згідно даного пункту, Учасник підтверджує відсутність вищезазначених ознак та підстав гарантійним листом, що передбачений у пункті 3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до цієї документації.
Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист вих. № ГО-378 від 24.03.2025р., яким було підтверджено що Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-Центр Комплект» не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, його засновники, не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/).
Слід наголосити, що ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ЦИХ ОЗНАК НЕ ВИМАГАЛОСЬ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Крім того, п. 13 ст.14 ЗУ “Про публічні закупівлі” містить виключний перелік підстав за яких пропозиція Учасника підлягає відхиленню:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пунктом 4. розділу V Документації було також встановлено перелік підстав для відхилення, за яким не передбачено підстави, яка зазначена в оскаржуваному протоколі № 133 від 28.04.2025 р.
В оскаржуваному рішенні Замовник посилається на Висновок Департаменту безпеки про результати перевірки контрагента від 04.04.2025 р., яким нібито було встановлено наявність зв’язку Учасника з Російською федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, або іншими країнами, які підтримують військову агресію проти України.
. Однак цей Висновок не було прикріплено до протоколу, і Учаснику не зрозуміло, яким чином проводилася перевірка та на яких підставах був зроблений такий висновок. Ці дії є незаконними та можуть розцінюватися як необґрунтована дискримінація Учасника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник порушив процедуру, встановлену чинним законодавством, а також основоположні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивне і неупереджене визначення переможця та забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників.
Просимо вжити відповідних заходів для усунення виявлених порушень.
Автор:
34973151, ТОВ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ВОКЗАЛЬНА, будинок 23-А
Шановний учаснику, Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», у відповідь на Вашу Вимогу від 30 квітня 2025р. (15:52) до Закупівлі (UA-2025-03-19-000571-a), враховуючи умови Регламенту взаємодії структурних підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженого Наказом Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» № 96 від 24.03.2025 р. (надалі - Регламент) повідомляємо, що Замовником розглянуто вимогу на дії останнього та інформуємо наступне.
За результатами перевірки Учасника, Замовником було встановлено - «Контрагент, його керівник, підписант або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) з моменту введення воєнного стану в Україні мав/має зв'язок з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, або іншими країнами, які підтримують військову агресію проти України (далі – країни-агресори):?
- підтримував/підтримує прямі або опосередковані ділові зв’язки (через посередників, третіх осіб тощо) з резидентами/суб'єктами господарювання країн-агресорів;
- здійснював/здійснює (не припиняє) ведення господарської діяльності на тимчасово окупованій території України, території країн-агресорів, у тому числі з перереєстрацією суб'єкта господарювання відповідно до законодавства цих країн».
А саме - Кінцевий бенефіціарний власник контрагента Ейсмонт Віталій Станіславович до серпня 2023 року був засновником та кінцевим бенефіціарним власником ТОВ "ТРІО ПРОМГАЗ"/36099788, за результатами перевірки якого встановлено, що засновник та керівник ТОВ "ТРІО ПРОМГАЗ"/36099788 - МІЦІНСЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ зареєстрований за адресою: Молдова, м. Тирасполь, вул. комсомольська, 4/2, країною громадянства якого є російська федерація (до Протоколу долучається Витяг із бази даних YOU CONTROL сформований 30.04.2025р.).
Відповідно до п.2 розділу V Документації – «…У процесі здійснення закупівлі Замовник перевіряє:
- перебування учасника закупівлі під санкціями відповідно до Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII (зі змінами та доповненнями);
- перебування учасника закупівлі в: переліку санкцій OFAC Сполучених Штатів Америки; списку санкцій Європейського Союзу; зведеному списку об’єктів фінансових санкцій у Сполученому Королівстві (Consolidated list of financial sanctions targets in the UK); списку осіб, які підлягають обмежувальним заходам з огляду на дії Російської Федерації, що дестабілізують ситуацію в Україні (List of persons subject to restrictive measures in view of Russia's actions destabilising the situation in Ukraine); Управлінні з впровадження фінансових санкцій Сполученого Королівства (OFSI) при Королівській Скарбниці (UK Office of Financial Sanctions Implementation (OFSI) of the Her Majesty's Treasury); зведеному списку санкцій Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй (Consolidated United Nations Security Council Sanctions List);
- наявність ознак пов?язаності Учасників закупівлі. Порядок перевірки наявності ознак пов’язаності Учасників закупівлі викладено у п. 6 Розділі VI даної Документації;
- наявність ознак пов’язаності учасника з країнами агресорами;
- чи притягався учасник до відповідальності за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України, чи наявні судимості за такі кримінальні правопорушення, чи знято/погашено з фізичної особи такі судимості у встановленому законом порядку...
У випадку виявлення ознак пов’язаності з країнами агресорами та перебування під вищезазначеними санкціями, наявністю мораторію на виконання зобов’язань щодо учасника замовником, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим вимогам та його пропозиція підлягатиме відхиленню».
Отож, наданий Учасником ТОВ «БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» у складі пропозиції Гарантійний лист вих.№ ГО-378 від 24.03.2025 р., яким було підтверджено що Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-Центр Комплект» не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, його засновники, не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» та відсутність учасника у реєстрі міжнародних спонсорів війни на сайті НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua/boycott/), було перевірено Замовником та встановлено невідповідність зазначеній Учасником інформації, що підтверджується Витягом із бази даних YOU CONTROL сформований 30.04.2025р.
У відповідь на ствердження Учасника про ненадання останньому часу для усунення невідповідностей, повідомляємо наступне, Замовник Протоколом № 105 від 07 квітня 2025 р. продовжив строк розгляду пропозиції учасника у закупівлі до 20 (двадцяти) робочих днів, що є достатньо підставою для можливості усунення виявлених невідповідностей.
Враховуючи викладене, пропозиція Учасника, ТОВ «БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» не відповідає вимогам Документації (згідно п.2 розділу V Документації) та підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі - згідно розділу V, п.4, пп.1 Документації.
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 011 972.85
грн.
Період подання пропозицій
до
28.03.2025 10:00
Замовник:
Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»