Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для закладів громадського харчування» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування» від Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2025-03-18-013866-a
Id Tender 9822c9ec243e425c9aff42e863f5aebf
План UA-P-2025-03-18-015218-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 18:05
Остання зміна 23.04.2025 13:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 757 820 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 578.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 18:04 до 03.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 18:04
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 18:04
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2025 14:04
до 10.04.2025 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 17:35
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2025 17:35
до 23.04.2025 13:54
Період уточнень
з 18.03.2025 18:04 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 18:04 до 30.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2025 14:04 до 10.04.2025 17:35
Період кваліфікації
з 03.04.2025 14:04 до 10.04.2025 17:35
Основні параметри
Обладнання для закладів громадського харчування» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 757 820 грн.
Обладнання для закладів громадського харчування»
Назва предмета закупівлі
Обладнання для закладів громадського харчування»
Очікувана вартість
1 757 820 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17578,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2025 13:35
Закінчення аукціону
03.04.2025 14:04
Позиція : №1 1 (штуки)
Збірник конденсату для печі пароконвекційної бойлерного типу на 6 рівнів
Опис предмета закупівлі
Збірник конденсату для печі пароконвекційної бойлерного типу на 6 рівнів
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Решітка GN 1/1
Опис предмета закупівлі
Решітка GN 1/1
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Корзина для смаження CombiFry GN 1/1
Опис предмета закупівлі
Корзина для смаження CombiFry GN 1/1
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Контейнер з гранітно-емалевим покриттям 1/1 GN h 60 мм
Опис предмета закупівлі
Контейнер з гранітно-емалевим покриттям 1/1 GN h 60 мм
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Перфарована ємкість із нержавіючої сталі 1/1 GN h 55 мм GN 1/1
Опис предмета закупівлі
Перфарована ємкість із нержавіючої сталі 1/1 GN h 55 мм GN 1/1
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
Противінь для смаження та випікання 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax
Опис предмета закупівлі
Противінь для смаження та випікання 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №7 6 (штуки)
Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax, розмір 325x530 мм
Опис предмета закупівлі
Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax, розмір 325x530 мм
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Решітка для грилю та стейків GN 1/1
Опис предмета закупівлі
Решітка для грилю та стейків GN 1/1
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №9 10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/2, h65
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/2, h65
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №10 10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h20
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/1, h20
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №11 10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h65
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/1, h65
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №12 10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h100
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/1, h100
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №13 6 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h150
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/1, h150
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №14 4 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h200
Опис предмета закупівлі
Гастроємкість GN 1/1, h200
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №15 10 (штуки)
Кришка для гастроємкості GN 1/2
Опис предмета закупівлі
Кришка для гастроємкості GN 1/2
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №16 10 (штуки)
Кришка для гастроємкост GN 1/1
Опис предмета закупівлі
Кришка для гастроємкост GN 1/1
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №17 6 (штуки)
Кришка для гастроємкост GN 1/1 із силіконовою прокладкою
Опис предмета закупівлі
Кришка для гастроємкост GN 1/1 із силіконовою прокладкою
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №18 3 (штуки)
Візок GN 1/1 на 18 рівнів
Опис предмета закупівлі
Візок GN 1/1 на 18 рівнів
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №19 1 (штуки)
Шпатель
Опис предмета закупівлі
Шпатель
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №20 1 (штуки)
Візок 1/1 GN до Теплової кулінарної системи
Опис предмета закупівлі
Візок 1/1 GN до Теплової кулінарної системи
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №21 1 (штуки)
Котломийна машина фронтального типу
Опис предмета закупівлі
Котломийна машина фронтального типу
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №22 2 (штуки)
Душируючий пристрій із змішувачем
Опис предмета закупівлі
Душируючий пристрій із змішувачем
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №23 4 (штуки)
Змішувач в ванну мийну
Опис предмета закупівлі
Змішувач в ванну мийну
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №24 2 (штуки)
Раковина для миття рук із змішувачем
Опис предмета закупівлі
Раковина для миття рук із змішувачем
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №25 2 (штуки)
Кошик для посудомийної машини
Опис предмета закупівлі
Кошик для посудомийної машини
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №26 1 (штуки)
Компект обладнання для пом'якшення води
Опис предмета закупівлі
Компект обладнання для пом'якшення води
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №27 1 (штуки)
Термобокс
Опис предмета закупівлі
Термобокс
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №28 2 (штуки)
Стерилізатор для ножів
Опис предмета закупівлі
Стерилізатор для ножів
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №29 1 (штуки)
Стерилізатор для яєць
Опис предмета закупівлі
Стерилізатор для яєць
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №30 4 (штуки)
Ваги кухонні 10 кг
Опис предмета закупівлі
Ваги кухонні 10 кг
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №31 1 (штуки)
Планетарний міксерзі знімною чашею на 10 літрів
Опис предмета закупівлі
Планетарний міксерзі знімною чашею на 10 літрів
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №32 2 (штуки)
М’ясорубка електрична, 120 кг/год
Опис предмета закупівлі
М’ясорубка електрична, 120 кг/год
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №33 2 (штуки)
Ручний міксер з насадкою вінчик
Опис предмета закупівлі
Ручний міксер з насадкою вінчик
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №34 1 (штуки)
Кутер
Опис предмета закупівлі
Кутер
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №35 2 (штуки)
Овочерізка
Опис предмета закупівлі
Овочерізка
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №36 2 (штуки)
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Опис предмета закупівлі
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №37 2 (штуки)
Диск Картопля-фрі
Опис предмета закупівлі
Диск Картопля-фрі
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №38 2 (штуки)
Набір для картопляного пюре
Опис предмета закупівлі
Набір для картопляного пюре
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №39 2 (штуки)
Комплект для очистки решіток для нарізки кубиків
Опис предмета закупівлі
Комплект для очистки решіток для нарізки кубиків
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №40 2 (штуки)
Марміт для перших страв, 9 літрів
Опис предмета закупівлі
Марміт для перших страв, 9 літрів
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №41 4 (штуки)
Марміт Chafing Dish 1/1 GN
Опис предмета закупівлі
Марміт Chafing Dish 1/1 GN
Код ДК 021:2015
39312000-2 - Кулінарне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №42 4 (штуки)
Rolltop Кришка для марміта
Опис предмета закупівлі
Rolltop Кришка для марміта
Код ДК 021:2015
39311000-5 - Дрібне приладдя для закладів громадського харчування
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №43 2 (штуки)
Візок сервірувальний
Опис предмета закупівлі
Візок сервірувальний
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №44 6 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом з ванною мийною
Опис предмета закупівлі
Стіл з нержавіючої сталі з бортом з ванною мийною
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №45 8 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Опис предмета закупівлі
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №46 32 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Опис предмета закупівлі
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08601, Україна, Київська область, Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Пропозиція:
1 568 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
1 568 620 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Іванкевич Р.Р.
Пропозиція:
1 520 403 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2025 13:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 18:04
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бенківська Катерина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380673696185
Замовник
ЄДРПОУ
22204341
Повна назва
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Поштовий індекс
08601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Васильків
Адреса
Пр. Київський шлях, буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для закладів громадського харчування»
Період вимог/скарг з 10.04.2025 17:35 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 14:04 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 17:35
Довідка НАЗК
10.04.2025 17:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 17:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 17:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Іванкевич Р.Р. повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником надано штатний розклад з трьома працівниками, що не відповідає вимогам пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 1.2) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу п.п. _3.2 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації про надання документального підтвердження наявності в штаті зазначених працівників. 1.3) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає надання документального підтвердження технічної бази та технологій для поставки товару. 1.4) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації про надання скан-копії позитивного відгуку від контрагента , якому учасник виконував аналогічний договір. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації в абзаці першому викладено вимогу про надання довідки у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 2.2) п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення пр. прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2.3) пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що накуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 2.4.) пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації абзацу першого надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 3.2) згідно п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення пр. прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 3.3) згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що накуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 3.4) згідно пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.04.2025 15:58
Надати до
09.04.2025 15:58
Договір
UA-2025-03-18-013866-a-c1
Підписаний і діє
Номер
58/1
1 520 403 грн.
1 520 403 грн.
З ПДВ
Підписано
21.04.2025
Строк дії договору з
21.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Збірник конденсату для печі пароконвекційної бойлерного типу на 6 рівнів
Номенклатура
Збірник конденсату для печі пароконвекційної бойлерного типу на 6 рівнів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Решітка GN 1/1
Номенклатура
Решітка GN 1/1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Корзина для смаження CombiFry GN 1/1
Номенклатура
Корзина для смаження CombiFry GN 1/1
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Контейнер з гранітно-емалевим покриттям 1/1 GN h 60 мм
Номенклатура
Контейнер з гранітно-емалевим покриттям 1/1 GN h 60 мм
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Перфарована ємкість із нержавіючої сталі 1/1 GN h 55 мм GN 1/1
Номенклатура
Перфарована ємкість із нержавіючої сталі 1/1 GN h 55 мм GN 1/1
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Противінь для смаження та випікання 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax
Номенклатура
Противінь для смаження та випікання 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax, розмір 325x530 мм
Номенклатура
Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax Форма Multibaker 1/1 GN з антипригарним покриттям Trilax, розмір 325x530 мм
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Решітка для грилю та стейків GN 1/1
Номенклатура
Решітка для грилю та стейків GN 1/1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/2, h65
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/2, h65
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h20
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/1, h20
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h65
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/1, h65
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h100
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/1, h100
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h150
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/1, h150
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Гастроємкість GN 1/1, h200
Номенклатура
Гастроємкість GN 1/1, h200
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Кришка для гастроємкості GN 1/2
Номенклатура
Кришка для гастроємкості GN 1/2
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Кришка для гастроємкост GN 1/1
Номенклатура
Кришка для гастроємкост GN 1/1
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Кришка для гастроємкост GN 1/1 із силіконовою прокладкою
Номенклатура
Кришка для гастроємкост GN 1/1 із силіконовою прокладкою
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Візок GN 1/1 на 18 рівнів
Номенклатура
Візок GN 1/1 на 18 рівнів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шпатель
Номенклатура
Шпатель
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Візок 1/1 GN до Теплової кулінарної системи
Номенклатура
Візок 1/1 GN до Теплової кулінарної системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Котломийна машина фронтального типу
Номенклатура
Котломийна машина фронтального типу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Душируючий пристрій із змішувачем
Номенклатура
Душируючий пристрій із змішувачем
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Змішувач в ванну мийну
Номенклатура
Змішувач в ванну мийну
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Раковина для миття рук із змішувачем
Номенклатура
Раковина для миття рук із змішувачем
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Кошик для посудомийної машини
Номенклатура
Кошик для посудомийної машини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Компект обладнання для пом'якшення води
Номенклатура
Компект обладнання для пом'якшення води
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Термобокс
Номенклатура
Термобокс
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стерилізатор для ножів
Номенклатура
Стерилізатор для ножів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стерилізатор для яєць
Номенклатура
Стерилізатор для яєць
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Ваги кухонні 10 кг
Номенклатура
Ваги кухонні 10 кг
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Планетарний міксерзі знімною чашею на 10 літрів
Номенклатура
Планетарний міксерзі знімною чашею на 10 літрів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
М’ясорубка електрична, 120 кг/год
Номенклатура
М’ясорубка електрична, 120 кг/год
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Ручний міксер з насадкою вінчик
Номенклатура
Ручний міксер з насадкою вінчик
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Кутер
Номенклатура
Кутер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Овочерізка
Номенклатура
Овочерізка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Номенклатура
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Диск Картопля-фрі
Номенклатура
Диск Картопля-фрі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір для картопляного пюре
Номенклатура
Набір для картопляного пюре
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Комплект для очистки решіток для нарізки кубиків
Номенклатура
Комплект для очистки решіток для нарізки кубиків
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Марміт для перших страв, 9 літрів
Номенклатура
Марміт для перших страв, 9 літрів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Марміт Chafing Dish 1/1 GN
Номенклатура
Марміт Chafing Dish 1/1 GN
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Rolltop Кришка для марміта
Номенклатура
Rolltop Кришка для марміта
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Візок сервірувальний
Номенклатура
Візок сервірувальний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом з ванною мийною
Номенклатура
Стіл з нержавіючої сталі з бортом з ванною мийною
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Номенклатура
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
32 (штуки)
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Номенклатура
Стіл з нержавіючої сталі з бортом та двома полицями
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Повна назва
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22204341

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Іванкевич Р.Р.
Повна назва
ФОП Іванкевич Р.Р.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3204905938

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.04.2025 13:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-30-000005
Дата створення проекту
30.04.2025 10:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.04.2025 11:29
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 16:26
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 № 187 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-03-18-013866-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
30.04.2025 11:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 року №36/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.04.2025, тендерну пропозицію ФОП «Іванкевич Р.Р.» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей ФОП «Іванкевич Р.Р.», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 10.04.2025 №№ 57/25 та 58/25 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.04.2025, договір про закупівлю товару від 21.04.2025 № 58/1. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ФОП «Іванкевич Р.Р» з остаточною ціновою пропозицією 1 520 403,00 гривень без ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Іванкевич Р.Р» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 12 Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати копії санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на запропоноване обладнання чинних на дату розкриття пропозицій. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що в складі тендерної пропозиції ФОП «Іванкевич Р.Р» надано декларацію про відповідність від 02.02.2024 №UA.D.0105-24 на обладнання виробника KAYALAR CELIK SAN.VE TIC.A (Туреччина), а саме на: гастроємкість GN 1/2, h65 Kayalar 54004000009, гастроємкість GN 1/1, h20 Kayalar 54004000001, гастроємкість GN 1/1, h65 Kayalar 54004000046, гастроємкість GN 1/1, h100 Kayalar 54004000047, гастроємкість GN 1/1, h150 Kayalar 54004000048, гастроємкість GN 1/1, h200 Kayalar 54004000002, кришку для гастроємкості GN 1/2 Kayalar 54013000002, кришку для гастроємкості GN 1/1 Kayalar 54013000008, кришку для гастроємкості GN 1/1 із силіконовою прокладкою Kayalar 54010000001, декларацію про відповідність  виробника Stalgast sp. z o.o. (Польща) від 02.04.2021 №UA.TR.037.D.00121-21 на стерилізатор для яєць Stalgast 690552 в яких не зазначено термін дійсності вищевказаних декларацій. Враховуючи вищевикладене, ФОП «Іванкевич Р.Р» не підтверджено чинність вищевказаних декларацій на дату розкриття пропозицій. Крім того, ФОП «Іванкевич Р.Р» не надано копії санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на стерилізатор для ножів SirmanUV 16W виробника Sirman S.p.a. (Італія), візок GN 1/1 на 18 рівнів Bartscher 300181 та на Rolltop кришку для марміта Bartscher 500833 виробника Bartscher GmbH. (Німеччина) та на візок 1/1 GN до теплової кулінарної системи Стеллар виробника ТОВ «Стеллар» (Україна). Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 12.05.2025 та 16.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, щодо вищевикладеного. Однак, Замовником не надано пояснення щодо вищезазначеного, чим відповідно порушено вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП «Іванкевич Р.Р», при цьому, щодо невідповідності учасника встановленим критеріям стосовно надання копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на запропоноване обладнання чинних на дату розкриття пропозицій, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не включив вищезазначену невідповідність до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості ФОП «Іванкевич Р.Р» її усунути, що призвело до порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Іванкевич Р.Р», установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 16:26
Документи висновку
22.05.2025 16:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КНЗ КОР «Васильківський професійний ліцей» розглянув висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-01-012468-a. За результатами внутрішньої перевірки встановлено, що відповідь на запит контролюючого органу, надісланий через систему Prozorro, не була надана у встановлений строк. Порушення сталося через організаційне недопрацювання, зумовлене відсутністю практичного досвіду у новопризначеної посадової особи. Заклад визнає виявлене порушення та вживає заходів для його усунення і недопущення у майбутньому. Інформація про вжиті заходи надається у вкладеному листі.
Дата публікації
09.06.2025 11:41
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є обладнання для закладів громадського харчування (за кодом ДК 021:2015 - 39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-013866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). 5. Яким чином Замовником встановлено та перевірено чинність декларацій на дату розкриття пропозицій на обладнання виробника KAYALAR CELIK SAN.VE TIC.A (Туреччина), а саме на: гастроємкість GN 1/2, h65 Kayalar 54004000009, гастроємкість GN 1/1, h20 Kayalar 54004000001, гастроємкість GN 1/1, h65 Kayalar 54004000046, гастроємкість GN 1/1, h100 Kayalar 54004000047, гастроємкість GN 1/1, h150 Kayalar 54004000048, гастроємкість GN 1/1, h200 Kayalar 54004000002, кришку для гастроємкості GN 1/2 Kayalar 54013000002, кришку для гастроємкості GN 1/1 Kayalar 54013000008, кришку для гастроємкості GN 1/1 із силіконовою прокладкою Kayalar 54010000001, наданих ФОП Іванкевич Р.Р. у своїй тендерній пропозиції. 6. Яким чином Замовником встановлено та перевірено чинність декларації на дату розкриття пропозицій на обладнання виробника Stalgast sp. z o.o. (Польща), а саме на стерилізатор для яєць Stalgast 690552, надану ФОП Іванкевич Р.Р. у своїй тендерній пропозиції. 7. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на стерилізатор для ножів SirmanUV 16W виробника Sirman S.p.a. (Італія) зазначеного в тендерній пропозиції ФОП Іванкевич Р.Р., так як в наданому ФОП Іванкевич Р.Р. сертифікаті відповідності на стерилізатор для ножів зазначено модель Sirman U.V.A. 16W. 8. Просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на візок GN 1/1 на 18 рівнів Bartscher 300181 та на Rolltop кришку для марміта Bartscher 500833 виробника Bartscher GmbH. (Німеччина), із зазначенням та назвою файла наданого ФОП Іванкевич Р.Р. де міститься відповідна інформація. 9. Просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на візок 1/1 GN до теплової кулінарної системи Стеллар виробника ТОВ "Стеллар" (Україна), із зазначенням та назвою файла наданого ФОП Іванкевич Р.Р. де міститься відповідна інформація. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 16:40
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 16:40
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є обладнання для закладів громадського харчування (за кодом ДК 021:2015 - 39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-013866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). 5. Яким чином Замовником встановлено та перевірено чинність декларацій на дату розкриття пропозицій на обладнання виробника KAYALAR CELIK SAN.VE TIC.A (Туреччина), а саме на: гастроємкість GN 1/2, h65 Kayalar 54004000009, гастроємкість GN 1/1, h20 Kayalar 54004000001, гастроємкість GN 1/1, h65 Kayalar 54004000046, гастроємкість GN 1/1, h100 Kayalar 54004000047, гастроємкість GN 1/1, h150 Kayalar 54004000048, гастроємкість GN 1/1, h200 Kayalar 54004000002, кришку для гастроємкості GN 1/2 Kayalar 54013000002, кришку для гастроємкості GN 1/1 Kayalar 54013000008, кришку для гастроємкості GN 1/1 із силіконовою прокладкою Kayalar 54010000001, наданих ФОП Іванкевич Р.Р. у своїй тендерній пропозиції. 6. Яким чином Замовником встановлено та перевірено чинність декларації на дату розкриття пропозицій на обладнання виробника Stalgast sp. z o.o. (Польща), а саме на стерилізатор для яєць Stalgast 690552, надану ФОП Іванкевич Р.Р. у своїй тендерній пропозиції. 7. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на стерилізатор для ножів SirmanUV 16W виробника Sirman S.p.a. (Італія) зазначеного в тендерній пропозиції ФОП Іванкевич Р.Р., так як в наданому ФОП Іванкевич Р.Р. сертифікаті відповідності на стерилізатор для ножів зазначено модель Sirman U.V.A. 16W. 8. Просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на візок GN 1/1 на 18 рівнів Bartscher 300181 та на Rolltop кришку для марміта Bartscher 500833 виробника Bartscher GmbH. (Німеччина), із зазначенням та назвою файла наданого ФОП Іванкевич Р.Р. де міститься відповідна інформація. 9. Просимо пояснити, яким чином Замовником перевірено на відповідність ФОП Іванкевич Р.Р. в частині надання санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на візок 1/1 GN до теплової кулінарної системи Стеллар виробника ТОВ "Стеллар" (Україна), із зазначенням та назвою файла наданого ФОП Іванкевич Р.Р. де міститься відповідна інформація. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.05.2025 15:21
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 757 820 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Контактний телефон:
380673696185
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 757 820 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей"
Контактний телефон:
380673696185
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності