Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23 від 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-013814-a
Id Tender c6d0a5f5d65d49da80a966dd7a73169c
План UA-P-2025-03-18-017279-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.03.2025 17:29
Остання зміна 19.05.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 609 034 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 045.17 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 17:28 до 08.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 17:28
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 17:28
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:05
до 30.04.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 09:05
до 06.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.04.2025 16:19
-
Період уточнень
з 18.03.2025 17:28 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 17:28 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:05 до 30.04.2025 16:19
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:05 до 30.04.2025 16:19
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 609 034 грн.
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Очікувана вартість
1 609 034 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8045,17
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 11:36
Закінчення аукціону
09.04.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТІКОЕНЕРГО"
Пропозиція:
1 399 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Пропозиція:
1 399 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.04.2025 14:13
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
Проект договору
-
01.04.2025 14:10
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380984545653
Замовник
ЄДРПОУ
38299914
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Панікахи, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Період вимог/скарг з 16.04.2025 09:05 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:05 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.04.2025 09:05
Повідомлення про рішення
09.04.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
18.03.2025 17:28
Дата архівування
01.04.2025 14:10
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
18.03.2025 17:28
Дата архівування
01.04.2025 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КЕРСІ ЛАЙН", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статі 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати 2 (два) аналогічних за предметом закупівлі договори. Учасником завантажено файл (Аналогічний договір_1.pdf) та файл (Аналогічний договір.pdf), за змістом ці файли «Аналогічні договори» - ідентичні, окрім дати. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1. Учасником завантажено файл (Додаток 1.1.1_ Довідка досвід.pdf), який не відповідає встановленій формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1.» 3. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у формі табл. 1.2. Учасником завантажено файл (Довідка по працівникам.pdf), який не відповідає встановленій формі табл. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 4. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файли (ЦПУ договір Іванішин.pdf) та (ЦПУ договір Терехова.pdf) з помилково зазначеним строком дії договору. У файлі (ЦПУ договір Іванішин.pdf) зазначено, що термін дії договору до «20.02206 року.», у файлі (ЦПУ договір Терехова.pdf) зазначено термін дії договору до «312.02.2026 року.» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо).» 5. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.п 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо)». Учасником завантажено файл (Герасимович документи.pdf), в якому «Сертифікат фахівця будівельної галузі» дійсний до «13.11.2024 р.», тобто є таким, що втратив чинність. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка у формі табл. 1.2, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у Учасника: - головного інженера або директора з будівництва, або технічного директора тощо; -відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - відповідальної особи за пожежну безпеку на підприємстві з наданням підтверджуючого документа; - спеціаліста-кошторисника з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо проходження навчання з кошторисної справи (диплом про освіту або свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом підготовки «кошторисно-договірна справа» або кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника за напрямом «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації» тощо). - не менше 5 працівників робітничих професій). Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують працевлаштування всіх працівників, зазначених у довідці (копії наказу про призначення, цивільно-правових угод тощо). 6. На виконання вимоги п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;» 7. На виконання вимоги п.п. 3.4. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни. Учасником завантажено файл (Додаток 3.1.1 Календарний план.pdf) в якому зазначено, перелік робіт, які будуть виконуватися з березня 2025 року, що не є дійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.4. п. 3. Додатку 1 до тендерної документації Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Створено
14.04.2025 17:08
Надати до
15.04.2025 17:08
Період вимог/скарг з 28.04.2025 10:26 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 09:05 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.04.2025 10:26
Повідомлення про рішення
23.04.2025 17:13
Електроний протокол про продовження строку
16.04.2025 09:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
18.03.2025 17:28
Дата архівування
01.04.2025 14:10
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
18.03.2025 17:28
Дата архівування
01.04.2025 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТІКОЕНЕРГО", поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-18-013814-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі скановані договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). Учасником завантажено файл (договір робіт ФОП гуцалюк.pdf) та (договір робіт украгро.pdf), які за змістом не відповідають документально підтвердженому досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (кількість – не менше 2 (двох)) учасник повинен надати довідку за формою 1. 1.1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про досвід виконання аналогічного договору (договорів) учасник повинен надати сканований договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) та сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору], а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, відповідно до умов якого виконувалися роботи з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції, складовою яких повинні бути роботи аналогічні роботам цей закупівлі.» 2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтверджуючі документи щодо наявності складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). Учасником завантажено файл (Договір оренди склад.pdf) в якому зазначено, що «4.1. Строк оренди: з 01.10.2022 р. по 30.12.2022 р.», тобто є недійсним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «Обов’язкова наявність в Учасника складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (договір оренди/суборенди або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у разі якщо учасник є власником приміщення). В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати вищезазначені документи/документ, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/користування/власності відповідним майном.». 3. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: у разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надати копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. Учасником завантажено файл (лист згода Техніка.pdf) в якому не зазначено номер та дату Договору укладеного між Замовником та Виконавцем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «У разі, якщо транспортні засоби орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то надаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції. При наданні вищезазначених договорів, учасник повинен надати оригінали листів-підтвердження орендодавців (або лізингодавців, або надавачів послуг, тощо) щодо незаперечення використання їх машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за даним предметом закупівлі на весь період робіт. Листи-підтвердження повинні бути адресовані замовникові та мати посилання на унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.». 4. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання календарного плану календарного плану виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції. Учасником завантажено файл (графік.pdf) в якому помилково зазначено строк виконання п. 1 «01.05.2025-07.04.2025», п. 2 зазначено «08.04.2025-12.05.2025». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3. Додатку 1 тендерної документації вимагалося: «Календарний план виконання капітального ремонту з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Створено
22.04.2025 11:22
Надати до
23.04.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку зі значним обсягом документів, що подано Учасником у тендерній пропозиції, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.04.2025 17:13
Дата кінця розгляду
15.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.04.2025 16:19 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 10:26 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 16:19
Довідка НАЗК
30.04.2025 16:19
Повідомлення про рішення
28.04.2025 10:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-18-013814-a-c1
Очікує підписання
1 399 999 грн.
1 399 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38299914

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Повна назва
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38131587

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 609 034 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 609 034 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності