Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-013458-a
Id Tender 9c9386955bb1471e86f2f8a2a44f004f
План UA-P-2025-03-18-015895-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.03.2025 16:59
Остання зміна 11.06.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
586 827 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 868 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 16:57 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 16:57
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 16:57
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:04
до 21.05.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 16:15
до 27.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.05.2025 11:24
-
Період уточнень
з 18.03.2025 16:57 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 16:57 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:04 до 21.05.2025 11:24
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:04 до 21.05.2025 11:24
Основні параметри
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
586 827 грн.
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Примітки
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
Очікувана вартість
586 827 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5868,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 12:35
Закінчення аукціону
06.05.2025 13:04
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 076.9 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1 076.9
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
68091, Україна, Одеська область, с. Олександрівка,, вул. Центральна,85
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 269 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Бурлачобалківська гімназія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Бурлачобалківська гімназія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1 269
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
68094, Україна, Одеська область, с. Бурлача Балка, вул. Інститутська,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 762 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень.Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень.Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
762
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
68091, Україна, Одеська область, с. Олександрівка,, вул. Світла,5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 333.4 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Малодолинський заклад загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Малодолинський заклад загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
3 333.4
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
68093, Україна, Одеська область, с. Малодолинське, вул. Зелена,2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 79 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
79
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ,, просп. Миру,17-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
449 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
584 852.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ОДЕСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ
Пропозиція:
450 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 12:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Флуєрар Катерина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
+380638925311
Замовник
ЄДРПОУ
05406623
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м.Чорноморськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:15 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 13:04 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Протокол УО №37 від 13.05.2025
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:15
Повідомлення про рішення
06.05.2025 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Пунктом 10 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості ВЗ.». Тендерна пропозиція учасника не містить лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (із вказанням ідентифікатора закупівлі) необхідної кількості ВЗ. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (із вказанням ідентифікатора закупівлі) необхідної кількості ВЗ. 2. Пунктом 11 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі.». Тендерна пропозиція учасника не містить гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3. Пунктом 15 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам – ДСТУ EN ISO 9001:2018 або ДСТУ ISO 9001:2015. Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ISO 45001:2018. Копія сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ 8965:2019. Сертифікати, зазначені в цьому пункті, повинні бути чинними на кінцеву дату подання пропозицій, а тому у разі отримання сертифікату більше, ніж за рік відносно кінцевої дати подання пропозицій – обов’язкове додавання наглядового або проміжного звіту органу сертифікації/оцінки.». Тендерна пропозиція учасника не містить копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ 8965:2019. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам ДСТУ 8965:2019. 4. Пунктом 8 та 9 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «8. Для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з пп. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації надати протоколи сертифікаційних випробувань з визначення індексу поширення полум’я (не поширюють полум’я по поверхні), визначення корозійної дії (становить менше 0,1 г/м2*год), визначення токсичності продуктів горіння (не більше Т1) та протоколи випробувань щодо визначення температури самозаймання (не нижче 500?), визначення температури займання (не більше 400?), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління. 9. Вищезазначені протоколи мають бути від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019 та завірені виробником ВЗ.». Тендерна пропозиція учасника не містить протоколи сертифікаційних випробувань з визначення індексу поширення полум’я (не поширюють полум’я по поверхні), визначення корозійної дії (становить менше 0,1 г/м2*год), визначення токсичності продуктів горіння (не більше Т1) та протоколи випробувань щодо визначення температури самозаймання (не нижче 500?), визначення температури займання (не більше 400?), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління, від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019 та завірені виробником ВЗ. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: протоколи сертифікаційних випробувань з визначення індексу поширення полум’я (не поширюють полум’я по поверхні), визначення корозійної дії (становить менше 0,1 г/м2*год), визначення токсичності продуктів горіння (не більше Т1) та протоколи випробувань щодо визначення температури самозаймання (не нижче 500?), визначення температури займання (не більше 400?), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління, від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019 та завірені виробником ВЗ. 5. Підпунктом 5.2. пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «На кожну зазначену в довідці особу надати: Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними у довідці: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС про прийняття на роботу на кожного працівника, зазначеного в довідці (з відміткою ДПС про реєстрацію) (для працівників, які були прийняті з 2015 року, а для працівників, які були прийняті до 2015 року – копія трудової книжки з відповідною відміткою про прийняття на роботу) або цивільно – правові угоди.». Тендерна пропозиція учасника містить копії наказів про прийняття на роботу зазначених в довідці працівників, але не містить повідомлення ДПС про прийняття на роботу Федоренко В.В., Антіпова В.С. (з відміткою ДПС про реєстрацію). Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: повідомлення ДПС про прийняття на роботу Федоренко В.В., Антіпова В.С. (з відміткою ДПС про реєстрацію). У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Створено
09.05.2025 13:57
Надати до
10.05.2025 13:57
Період вимог/скарг з 14.05.2025 14:46 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 16:15 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Протокол УО №38 від 14.05.2025
Документи кваліфікації
14.05.2025 14:46
Повідомлення про рішення
13.05.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
Період вимог/скарг з 21.05.2025 11:24 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:46 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 11:24
Довідка НАЗК
21.05.2025 11:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Пунктом 10 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості ВЗ.». В тендерній пропозиції учасника наявний лист від виробника, що містить невідповідності. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (із вказанням ідентифікатора закупівлі) необхідної кількості ВЗ. 2. Пунктом 11 Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі.». В тендерній пропозиції учасника наявний гарантійний лист, що містить невідповідності. Для усунення вище виявлених невідповідностей учасник повинен надати шляхом розміщення в електронній системі: гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Створено
20.05.2025 10:27
Надати до
21.05.2025 10:27
Договір
UA-2025-03-18-013458-a-b1
Очікує підписання
584 852.87 грн.
584 852.87 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 076.9 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Кількість
1 076.9
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 269 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Бурлачобалківська гімназія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Бурлачобалківська гімназія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Кількість
1 269
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
762 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень.Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень.Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 7 "Струмочок" Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Кількість
762
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 333.4 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Малодолинський заклад загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Малодолинський заклад загальної середньої освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області
Кількість
3 333.4
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
79 (метри квадратні)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської
Номенклатура
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Сонечко» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської
Кількість
79
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05406623

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Повна назва
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43046609

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
586 827 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380638925311
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
586 827 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380638925311
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності