Показати схожі тендери

Закупівля «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори») від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-011857-a
Id Tender 1d80b4f96c6d4e8d999df39f9eafe2df
План UA-P-2025-03-18-013467-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.03.2025 15:56
Остання зміна 07.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
465 504.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 655.05 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:56 до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 15:56
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 15:56
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00
до 01.04.2025 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 16:07
до 07.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.04.2025 16:07
-
Період уточнень
з 18.03.2025 15:56 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 15:56 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00 до 01.04.2025 16:07
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00 до 01.04.2025 16:07
Основні параметри
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
465 504.9 грн.
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Назва предмета закупівлі
«Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4655,05
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 270 (штуки)
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Опис предмета закупівлі
Кепі для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Код ДК 021:2015
18443320-5 - Кепі
Кількість
270
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 345 (штуки)
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Опис предмета закупівлі
Шапка флісова для персоналу воєнізованої охорони з кокардою
Код ДК 021:2015
18443000-6 - Головні убори та аксесуари
Кількість
345
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 300 (штуки)
Шапка темно-синього кольору для працівників поліції з кокардою
Опис предмета закупівлі
Шапка темно-синього кольору для працівників поліції з кокардою
Код ДК 021:2015
18443000-6 - Головні убори та аксесуари
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 350 (штуки)
Кепі для працівників поліції з кокардою
Опис предмета закупівлі
Кепі для працівників поліції з кокардою
Код ДК 021:2015
18443320-5 - Кепі
Кількість
350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Липинського, 44
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сендецька Ольга Олександрівна
Пропозиція:
397 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Кузів
Електронна пошта
Телефон
+380675979029
Сайт:
https://securitypolice.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40108887
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44
Кваліфікація
Лот № 1 «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори»)
Період вимог/скарг з 01.04.2025 16:07 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 00:00 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до вимог підпункту 4.1. Додатку № 5 та Додатку № 7 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції скановані копії протоколів випробувань (досліджень), виданих Учаснику незалежними акредитованими лабораторіями (або акредитованим органом з підтвердження відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів товару та виробу технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі та сертифікати відповідності на виріб (відповідно до вимог Таблиці 1 цього технічного завдання). Відповідно до Таблиці 1 одним з підтверджуючих документів на виріб, які обов’язково повинен надати Учасник входить сертифікат відповідності на виріб та протокол випробувань на виріб на відповідність ТО 1844.40108578-101:2020, видані акредитованим органом сертифікації, виданий на ім’я Учасника або виробника (при наявності правовідносин між Учасником та виробником) – для кепі для працівників поліції. Учасником для підтвердження вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції були надані: - сертифікат відповідності для кепі для поліцейських від 22.01.2025 № UA.276.022.03-25 згідно з ТО 1844.40108578-101:2020 зі змінами; - протокол випробувань для кепі для поліцейських № 3365-Л від 28.11.2024 згідно з ТО 1844.40108578-101:2020 зі змінами; Слід зазначити, що Замовником у Додатку № 5 та Додатку № 7 до тендерної документації вимагались сертифікат відповідності та протокол випробувань на виріб для кепі для працівників поліції згідно з ТО 1844.40108578-101:2020, проте Учасником в складі тендерної пропозиції були надані підтверджуючі документи для ТО 1844.40108578-101:2020 зі змінами, які не відповідають технічному завданню та вимогам тендерної документації. 3. З огляду викладеного, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів (з особливостями) ФОП Сендецька Ольга Олександрівна (49125, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Терещенківська, буд. 25, к. 3, кв. 64), пропозиція якого становить 397 950,00 грн. без ПДВ згідно з предметом закупівлі «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори») на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція Учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати ухвалення рішення в електронній системі закупівель згідно пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.04.2025 16:07
Повідомлення про рішення
26.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
26.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сендецька Ольга Олександрівна (далі – Учасник) щодо закупівлі «Шапки та кепі для поліцейських та персоналу воєнізованої охорони» (код ДК 021:2015: 18440000-5 – «Капелюхи та головні убори») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю підтверджується копією паспорта фізичної особи (або фізичної особи – підприємця) (а саме сторінки 1 – 6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 р. № 5492¬VI, зі змінами), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Проте, Учасником для виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції не було долучено сторінки 3-6 копії паспорта фізичної особи. 1.2. Відповідно до вимог п-п 1.2. п. 1 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів: 1.2) оригінал/копії договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі (інформація про даний договір/договори повинна бути наведена в довідці зазначеній вище в п.п. 1.1., п.1). Такий договір/договори надаються з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності); Учасником для виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції було долучено скан-копію договору від 22.03.2023 № 119, згідно з Додатком № 1 якого найменування товару, який постачався Учасником, є кепі та кепі ВОХОР. Проте, відповідно до вимог п.1 Додатку № 1 та Додатку № 7 до тендерної документації аналогічним договором є виконаний договір/договори в повному обсязі щодо поставки кепі та шапок для працівників поліції та/або персоналу воєнізованої охорони. 1.3. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Учасником з метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції було надано тендерну форму «Пропозиція» вих. № 21/03/25-25 від 21 березня 2025 р., в складі якої міститься таблиця з найменуваннями та цінами на товар, який пропонує Учасник, проте в стовпці «вартість, грн. без ПДВ» для шапки флісової для працівників поліції з кокардою (далі – Товар) зазначено, що вартість Товару без ПДВ становить 86 940,00 грн. при ціні 252,00 грн. за 300 шт. Товару. Під час перерахунку Замовником вартості Товару було виявлено, що розрахунки, надані Учасником в складі вищезазначеної таблиці, є помилковими. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію, що підтверджує повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та договору про закупівлю підтверджується копією паспорта фізичної особи (або фізичної особи – підприємця) (а саме сторінки 1 – 6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 р. № 5492¬VI, зі змінами), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. 2.2. Відповідно до вимог пп. 1-3, п. 1 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів: 1.1)довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі. 1.2)оригінал/копії договору/договорів на поставку товару, що є предметом даної закупівлі (інформація про даний договір/договори повинна бути наведена в довідці зазначеній вище в п.п. 1.1., п.1). Такий договір/договори надаються з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності); 1.3)оригінал/копії документів, що підтверджують повне виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів, а саме: первинні документи (видаткова накладна/акти) та лист відгук від контрагента (замовника), щодо належного виконання умов договору/договорів (які надаються відповідно до п.п. 1.2., п.1, що зазначений вище). Аналогічним договором є виконаний договір/договори в повному обсязі щодо поставки кепі та шапок для працівників поліції та/або персоналу воєнізованої охорони. 2.3. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.03.2025 12:03
Надати до
28.03.2025 12:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675979029
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
465 504.9 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380675979029
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності