Показати схожі тендери

Закупівля Кoмпpecop пopшнeвий від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-011637-a
Id Tender 0f0c0cb96eeb48938c6430deb48775c5
План UA-P-2025-03-18-014039-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.03.2025 15:50
Остання зміна 20.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
149 384.01 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 493.84 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:49 до 27.03.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 15:49
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 15:49
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:01
до 14.04.2025 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 14:35
до 20.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.04.2025 15:45
-
Період уточнень
з 18.03.2025 15:49 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 15:49 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:01 до 14.04.2025 15:45
Період кваліфікації
з 27.03.2025 00:01 до 14.04.2025 15:45
Основні параметри
Кoмпpecop пopшнeвий
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
149 384.01 грн.
Кoмпpecop пopшнeвий
Назва предмета закупівлі
Кoмпpecop пopшнeвий
Очікувана вартість
149 384.01 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1493,84
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Компресор поршневий BYW-0.67/8 5.5KW 500L або еквівалент
Код ДК 021:2015
42123600-3 - Поршневі об’ємні компресори
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОМАШТЕХ"
Пропозиція:
119 979 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Кoмпpecop пopшнeвий
Період вимог/скарг з 04.04.2025 14:35 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 00:01 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 14:36
Довідка НАЗК
04.04.2025 14:35
Повідомлення про рішення
27.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АВТОМАШТЕХ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно з вимогами Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; Враховуючи вищезазначене, Учаснику ТОВ "АВТОМАШТЕХ" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ру) разом з копіями таких договорів (згідно з вимогами Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), які укладені не раніше 2020 року, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації;
Створено
31.03.2025 17:01
Надати до
01.04.2025 17:01
Період вимог/скарг з 14.04.2025 15:45 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 15:43 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
14.04.2025 15:45
Повідомлення про рішення
14.04.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:49
Торги не відбулися
Очікувана вартість
149 384.01 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
149 384.01 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності