Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику) від ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-011557-a
Id Tender 0ceddca66a164bb287acdf56a50d73e8
План UA-P-2025-03-18-013936-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 15:48
Остання зміна 08.04.2025 13:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 916 259.55 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 581.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:47 до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 15:47
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 15:47
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00
до 31.03.2025 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 14:46
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2025 14:46
до 08.04.2025 13:10
Період уточнень
з 18.03.2025 15:47 до 27.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 15:47 до 27.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 31.03.2025 14:46
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 31.03.2025 14:46
Основні параметри
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 916 259.55 грн.
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)
Очікувана вартість
3 916 259.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19581,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Пропозиція:
3 841 665.95 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 20:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раїса Ірха
Електронна пошта
Телефон
+380957562403
Замовник
ЄДРПОУ
20650438
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Поштовий індекс
27037
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
с. Піщаний Брід
Адреса
вул. Незалежності 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)
Період вимог/скарг з 31.03.2025 14:46 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.03.2025 00:00 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 14:46
Довідка НАЗК
31.03.2025 14:46
Повідомлення про рішення
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-18-011557-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8/4/25
3 841 665.95 грн.
3 201 388.29 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2025
Строк дії договору з
08.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Номенклатура
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20650438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03756891

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.04.2025 13:10
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-15-000048
Дата створення проекту
15.04.2025 16:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.04.2025 17:51
Дата публікації висновку про результати
02.05.2025 16:10
Дата завершення усунення порушень
17.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2025 № 41-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.04.2025 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-18-011557-a 18.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2025 00:00
Документи рішення
15.04.2025 17:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанобрідського професійного аграрного ліцею (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18.03.2025 № 21), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 31.03.2025 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.03.2025, договір про надання послуг із вирощування соняшника від 08.04.2025 № 89/4/25 на суму 3 841 665,95 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова», пояснення надані 23.04.2025, 24.04.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» установлено наступне. Згідно із Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі – Додаток 1) до тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до пункту 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (далі – Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, підтвердження наявності ліцензії на використання заправки пальним. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» 25.03.2025 надано дві ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), зареєстровані в Головному управління ДПС у Кіровоградській області 13.03.2020 за реєстраційними номерами 11140414202001041 та 11140414202001042 (далі – Ліцензії), які втратили чинність до дати подання тендерної пропозиції – 13.03.2025. Внаслідок вищевказаного, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» не надано підтвердження наявності ліцензії на використання заправки пальним, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації. Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, згідно із протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.03.2025 № 26, визнав даного учасника переможцем торгів та уклав з ним Договір. Крім того, встановлено, що згідно із пунктом 3 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі - Додаток 6 до тендерної документації), переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог пунктів 6 та 11 таблиці, наведеної у Додатку 3 до тендерної документації «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах», переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Також, у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник визначив переможцем ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» та 31.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір із цим товариством. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» оприлюднив в електронній системі закупівель 07.04.2025, тобто у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не виконав вимоги пунктів 6 та 11 таблиці, наведеної у Додатку 3 до тендерної документації, пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 24.04.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пунктом 47 Особливостей, та уклав з ним договори про закупівлю. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
02.05.2025 00:00
Дата публікації
02.05.2025 16:10
Документи висновку
02.05.2025 16:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-03-18-011557-a повідомляємо наступне: Замовником розглянуто висновок та проаналізовано встановлені висновком порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Водночас, станом на дату оприлюднення висновку, процедура закупівлі завершена, договір про закупівлю укладено, а функціонал скасування закупівлі в електронній системі закупівель є недоступним. З огляду на зазначене, на цьому етапі технічно неможливо здійснити відміну процедури закупівлі, як передбачено підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178. Враховуючи вище викладене, оскільки Замовник не має технічної можливості відмінити закупівлю, сторонами розпочато процес розірвання договору та 07.05.2025 підписано додаткову угоду на розірвання договору з метою усунення порушень публічних закупівель, яку буде опубліковано протягом встановленого законодавством строку (протягом трьох робочих днів з моменту її підписання). Разом з тим, Замовником вжито організаційних заходів щодо недопущення аналогічних порушень у подальшому, а уповноваженим(-и) особами проведено додаткове навчання з питань дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що вимоги щодо усунення порушень виконані в межах можливого на даному етапі, відповідно до технічних обмежень функціоналу електронної системи закупівель.
Дата публікації
08.05.2025 13:41
Документи інформації про усунення порушення
08.05.2025 13:43
-
09.05.2025 11:41
-
09.05.2025 11:45
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.06.2025 10:25
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.06.2025 10:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.04.2025 13:06
Орган перевірки
24.04.2025 00:00
Документи повідомлення
18.04.2025 13:07
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (далі – Додаток 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до пункту 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (далі – Додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, підтвердження наявності ліцензії на використання заправки пальним. Однак, учасником товариством з обмеженою відповідальністю «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» 25.03.2025 надана тендерна пропозиція у складі якої - ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), зареєстрована в Головному управління ДПС у Кіровоградській області 13.03.2020 за реєстраційним номером 11140414202001042 (далі – Ліцензія). Термін дії Ліцензії з 13.03.2020 по 13.02.2025. Згідно з відмітками про поточні сплати за ліцензію, які містяться у Ліцензії, сплата за Ліцензію здійснена за період з 13.03.20243 до 13.03.2025. Отже, з урахуванням вищевказаного, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» надана Ліцензія, яка є недійсною станом на дату подання тендерної пропозиції уданим часником. З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» такою, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації? 2. Згідно з пунктом 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При проведенні закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 31.03.2025. Однак, учасником – переможцем закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» не оприлюднено в електронній системі закупівель вищевказані документи у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що учасником – переможцем закупівлі ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» оприлюднено в електронній системі закупівель вищевказані документи 07.04.2025, тобто у строк, що перевищує 4 дні дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей. З урахуванням вищевказаного, з якої причини Вами укладено договір за результатами проведення закупівлі з ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова»? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.04.2025 16:24
Орган перевірки
25.04.2025 00:00
Документи повідомлення
21.04.2025 16:25
-
Відповідь
ВІдповідь на звернення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування та збирання соняшнику)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-18-011557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо наступні пояснення: Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення (витрат): Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. У наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі враховані Замовником за результатами статистичного аналізу та згідно діючими ринковими цінами, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/. Тому очікувана вартість предмету закупівлі становить 3 916 259,55 грн. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/
Рішеня
23.04.2025 14:38
Замовник
Документи повідомлення
23.04.2025 14:39
-
Відповідь
відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: Стосовно питання 1 Учасник товариством з обмеженою відповідальністю «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» 25.03.2025 надана тендерна пропозиція у складі якої - ліцензія на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), зареєстрована в Головному управління ДПС у Кіровоградській області 13.03.2020 за реєстраційним номером 11140414202001042 (далі – Ліцензія). Термін дії Ліцензії з 13.03.2020 по 13.02.2025. Згідно з відмітками про поточні сплати за ліцензію, які містяться у Ліцензії, сплата за Ліцензію здійснена за період з 13.03.20243 до 13.03.2025. Оскільки на момент, подання тендерної пропозиції відбувався процес поновлення ліцензії (заявку на поновлення була подана Учасником до органів ДПС України 02.03.2025; строк дії оновлених ліцензій з 13.03.2025) і оригінал поновлених ліцензій був відправлений уповноваженим органом ДПС України засобами поштового зв’язку і на момент подачі тендерної документації ще не був доставлений Учаснику. Тому Учасник ТОВ «Агропримислова компанія ім. О.В. Гіталова» надані Ліцензії, які є дійсною на момент подання тендерної пропозиції, під час підписання договору про надання послуг. Ліцензії додаються до пояснень. Стосовно питання 2 Учасник визначений переможцем тендерної процедури надав документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надані ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Технічними обмеженнями самої системи Prozorro, яка фізично блокує можливість завантаження документів після спливу встановленого строку і на пятий день електронна система закупівель не дає доступу підвантажити документи, тобто учасник не може кріпити будь-які документи після закінчення строку чотирьох днів. Це означає, що учасник фізично не міг подати їх із запізненням. Таким чином, якщо документи з’явилися в електронній системі закупівель, це свідчить про їх подання у визначений строк, а не пізніше. У день п’ятий з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір функціонал системи не дозволяє учасникам додавати будь-які документи. ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» підвантажив документи в строк, то відсутні підстави для відхилення її пропозиції.
Рішеня
24.04.2025 15:53
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 916 259.55 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380957562403
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 916 259.55 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380957562403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності