Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи) від ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-010941-a
Id Tender 18afac963165480f8319b53ff106c495
План UA-P-2025-03-18-012017-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 15:33
Остання зміна 28.04.2025 13:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 954 484.75 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 772.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:29 до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 15:29
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 15:29
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00
до 31.03.2025 14:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 14:40
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2025 14:40
до 28.04.2025 13:32
Період уточнень
з 18.03.2025 15:29 до 27.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 15:29 до 27.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 31.03.2025 14:40
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 31.03.2025 14:40
Основні параметри
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 954 484.75 грн.
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Очікувана вартість
1 954 484.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9772,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
27037, Україна, Кіровоградська область, С. Піщаний Брід, вул. Незалежності, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Пропозиція:
1 872 353.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2025 20:36
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раїса Ірха
Електронна пошта
Телефон
+380957562403
Замовник
ЄДРПОУ
20650438
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Поштовий індекс
27037
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
с. Піщаний Брід
Адреса
вул. Незалежності 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Період вимог/скарг з 31.03.2025 14:40 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.03.2025 00:00 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 14:40
Довідка НАЗК
31.03.2025 14:40
Повідомлення про рішення
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-18-010941-a-a1
Підписаний і діє
Номер
9/4/25
1 872 353.74 грн.
1 560 294.78 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2025
Строк дії договору з
09.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Номенклатура
Послуги з обробітку земель в обсязі неповного сільськогосподарського циклу (вирощування кукурудзи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Повна назва
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20650438

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ІМ. О.В.ГІТАЛОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03756891

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.04.2025 13:32
-
14.04.2025 10:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-09-000006
Дата створення проекту
09.04.2025 11:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.04.2025 12:32
Дата публікації висновку про результати
17.04.2025 13:57
Дата завершення усунення порушень
02.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2025 № 46-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-18-010941-a, 18.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2025 00:00
Документи рішення
09.04.2025 12:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Піщанобрідського професійного аграрного ліцею (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 № 20 зі змінами; перелік змін, внесених до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 25.03.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» (далі – ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова»); протокольне рішення уповноваженої особи від 31.03.2025 № 25 про визначення переможця процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025; документи, надані 07.04.2025 переможцем процедури закупівлі ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» в електронній системі закупівель; пояснення Замовника, надане 14.04.2025 в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 тендерна пропозиція переможця ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» не відхилена у разі, якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно з пунктом 3 додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, визначені у додатку 3 до тендерної документації. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника переможцем цієї процедури закупівлі визнано ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» та 31.03.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» оприлюднив в електронній системі закупівель 07.04.2025, тобто у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не виконав вимоги пункту 3 додатку 6 до тендерної документації та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлі; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178; внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, відмінити процедуру закупівлі, застосувавши підпункт 2 пункту 50 Особливостей № 1178, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
17.04.2025 00:00
Дата публікації
17.04.2025 13:57
Документи висновку
17.04.2025 13:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-18-010941-a повідомляємо наступне: Замовником розглянуто висновок та проаналізовано встановлені висновком порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Водночас, станом на дату оприлюднення висновку, процедура закупівлі завершена, договір про закупівлю укладено, а функціонал скасування закупівлі в електронній системі закупівель є недоступним. З огляду на зазначене, на цьому етапі технічно неможливо здійснити відміну процедури закупівлі, як передбачено підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178. Враховуючи вище викладене, оскільки Замовник не має технічної можливості відмінити закупівлю, сторонами розпочато процес розірвання договору та 24.04.2025 підписано додаткову угоду на розірвання договору з метою усунення порушень публічних закупівель, яку буде опубліковано протягом встановленого законодавством строку (протягом трьох робочих днів з моменту її підписання). Разом з тим, Замовником вжито організаційних заходів щодо недопущення аналогічних порушень у подальшому, а уповноваженим(-и) особами проведено додаткове навчання з питань дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, вважаємо, що вимоги щодо усунення порушень виконані в межах можливого на даному етапі, відповідно до технічних обмежень функціоналу електронної системи закупівель.
Дата публікації
24.04.2025 15:50
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір про закупівлю розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.04.2025 14:58
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
29.04.2025 14:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? - чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова», якщо документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надані ним у строк, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 31.03.2025? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-03-18-010941-a відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
09.04.2025 16:58
Орган перевірки
15.04.2025 00:00
Документи повідомлення
09.04.2025 16:59
-
Відповідь
відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-010941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення: Стосовно питання 1 Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення (витрат): Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. У наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі враховані Замовником за результатами статистичного аналізу та згідно діючими ринковими цінами, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/. Тому очікувана вартість предмету закупівлі становить 1 954 484,75 грн. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Стосовно питання 2 Учасник визначений переможцем тендерної процедури надав документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, надані ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Технічними обмеженнями самої системи Prozorro, яка фізично блокує можливість завантаження документів після спливу встановленого строку і на пятий день електронна система закупівель не дає доступу підвантажити документи, тобто учасник не може кріпити будь-які документи після закінчення строку чотирьох днів. Це означає, що учасник фізично не міг подати їх із запізненням. Таким чином, якщо документи з’явилися в електронній системі закупівель, це свідчить про їх подання у визначений строк, а не пізніше. У день п’ятий з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір функціонал системи не дозволяє учасникам додавати будь-які документи. ТОВ «Агропромислова компанія ім. О.В. Гіталова» підвантажив документи в строк, то відсутні підстави для відхилення її пропозиції. Стосовно питання 3 Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://www.ppal.com.ua/publichna-informatsiya/publichni-zakupivli/
Рішеня
14.04.2025 09:54
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2025 10:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 954 484.75 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380957562403
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 954 484.75 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ
Контактний телефон:
+380957562403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності