Показати схожі тендери

Закупівля Стільці крісла від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-010605-a
Id Tender c8a3c69b22d04793914223bad8b48dd4
План UA-P-2025-03-18-013013-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 15:36
Остання зміна 10.04.2025 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
151 344 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 513.44 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:36 до 26.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 15:36
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 15:36
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:45
до 01.04.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 10:02
до 07.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2025 10:02
до 10.04.2025 17:01
Період уточнень
з 18.03.2025 15:36 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 15:36 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:45 до 01.04.2025 10:02
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:45 до 01.04.2025 10:02
Основні параметри
Стільці крісла
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
151 344 грн.
Стільці крісла
Назва предмета закупівлі
Стільці крісла
Очікувана вартість
151 344 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1513,44
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2025 14:16
Закінчення аукціону
27.03.2025 14:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стільці, крісла
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
47
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, проспект Незалежності, будинок 34, приміщення 10
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кочерга Лідія Григорівна
Пропозиція:
93 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПК "ЕКО ХАУЗ"
Пропозиція:
94 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
93 999.06 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 15:36
Оголошення про проведення закупівлі
18.03.2025 15:24
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романчук Ірина
Електронна пошта
Телефон
380671375904
Замовник
ЄДРПОУ
45542998
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР"
Поштовий індекс
09100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
проспект Незалежності, будинок 34, приміщення 10
Кваліфікація
Лот № 1 Стільці крісла
Період вимог/скарг з 01.04.2025 10:02 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 14:45 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 10:03
Довідка НАЗК
01.04.2025 10:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.03.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР» (КЗ БМР «ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР») ПРОТОКОЛ «31» березня 2025 року м. Біла Церква № 6 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Амельченко Ольги Василівни у відкритих торгах на закупівлю Стільців, крісел - код ДК021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) за унікальним номером оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєним електронною системою закупівель: UA-2025-03-18-010605-a, з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України» Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі Стільці, крісла - код ДК021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), затвердженої протоколом Уповноваженої особи КЗ БМР «ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР» від 17.03.2025 року № 3. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Амельченко Ольги Василівни невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Стільців, крісел - код ДК021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) з унікальним номером оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєним електронною системою закупівель: UA-2025-03-18-010605-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та з урахуванням положень Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: За результатами аукціону, проведеного 27.03.2025 р. у відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю Стільців, крісел - код ДК021:2015: 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) (далі – Товар), найбільш економічною вигідною пропозицією визнано тендерну пропозицію ФОП Амельченко Ольги Василівни (далі – Учасник). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У ході розгляду пропозиції Учасника на відповідність вимогам, затвердженим протоколом Уповноваженої особи КЗ БМР «ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР» від 17.03.2025 року № 3 у тендерній докуменації на закупівлю Товару (далі - Тендерна документація), виявлено наступні невідповідності. 1. Пропозиція Учасника не містить копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру/реєстраційного номеру облікової картки платника податків, що порушує вимоги п. 1 ч. 3 додатку 1.1. до Тендерної документації. 2. У пропозиції Учасника відсутня довідка в довільній формі про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам, що порушує вимоги частини п. 4 ч. 3 додатку 1.1. до Тендерної документації. 3. Гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, що є предметом закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Тендерною документацією не містить назви предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що порушує вимоги п. 3 додатку 2 до Тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Амельченко Ольги Василівни невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося Тендерною документацією на закупівлю, а саме: 1) Додати до тендерної пропозиції копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру/реєстраційного номеру облікової картки платника податків, зазначену в п. 1 ч. 3 додатку 1.1. до Тендерної документації. 2) Додати до тендерної пропозиції довідку в довільній формі про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам, передбачену в п. 4 ч. 3 додатку 1.1. до Тендерної документації. 3) Усунути невідповідність в інформації, зазначеній у Гарантійному листі виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, що є предметом закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Тендерною документацією, а саме додати назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, на вимогу п. 3 додатку 2 до Тендерної документації. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Амельченко Ольги Василівни у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа КЗ БМР «Ветеранський простір» Ірина РОМАНЧУК
Створено
31.03.2025 09:53
Надати до
01.04.2025 09:53
Договір
UA-2025-03-18-010605-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4
93 999.06 грн.
93 999.06 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
47 (Одиниця)
Стільці, крісла
Номенклатура
Стільці, крісла
Кількість
47
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45542998

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Повна назва
ФОП АМЕЛЬЧЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3320811220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 17:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
151 344 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР"
Контактний телефон:
380671375904
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
151 344 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР"
Контактний телефон:
380671375904
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності