Показати схожі тендери

Закупівля Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України" від Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-009135-a
Id Tender 1827f7d94a7f46a2bc215209fda20ee8
План UA-P-2025-03-18-010803-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 14:33
Остання зміна 08.04.2025 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
830 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 14:32 до 27.03.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 14:32
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 14:32
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 08:00
до 28.03.2025 15:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 15:37
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2025 15:37
до 08.04.2025 10:38
Період уточнень
з 18.03.2025 14:32 до 24.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 14:32 до 24.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 08:00 до 28.03.2025 15:37
Період кваліфікації
з 27.03.2025 08:00 до 28.03.2025 15:37
Основні параметри
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
830 000 грн.
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Назва предмета закупівлі
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Очікувана вартість
830 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Код ДК 021:2015
35740000-3 - Симулятори бойових дій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м.Сарни, Європейська,1
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ПРОСТІР"
Пропозиція:
827 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 14:33
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раїса Гуменюк
Електронна пошта
Телефон
+380954865514
Замовник
ЄДРПОУ
22558671
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м.Сарни
Адреса
вул. Белгородська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Період вимог/скарг з 28.03.2025 15:37 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 08:00 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 15:38
Довідка НАЗК
28.03.2025 15:37
Повідомлення про рішення
28.03.2025 15:36
-
27.03.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-18-009135-a-c1
Підписаний і діє
Номер
11/4
827 200 грн.
827 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Номенклатура
Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22558671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ПРОСТІР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕМ ПРОСТІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45755623

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.04.2025 10:38
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000079
Дата створення проекту
28.04.2025 16:28
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 17:35
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 14:39
Дата завершення усунення порушень
15.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.04.2025 № 24-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.04.2025 № 24-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-18-009135-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 17:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Сарненського ліцею №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2025-03-18-010803-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025 № 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕМ ПРОСТІР» (далі – ТОВ «СТЕМ ПРОСТІР»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2025 № 15 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2025; Договір від 07.04.2025 № 11/4; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
09.05.2025 14:39
Документи висновку
09.05.2025 14:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета «Захист України» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-03-18-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Згідно пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 №1554 закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН. До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.04.2025 17:54
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 17:55
-
Відповідь
Надання пояснень на запит щодо процедури закупівлі Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмета "Захист України"
18 березня 2025 року була оголошена закупівля для придбання обладнання для забезпечення викладання предмета "Захист України" ДК 021:2015:35740000-3- Симулятори бойових дій, а саме : Комплект лазертаг
Рішеня
01.05.2025 16:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 08:00
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
830 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2025 08:00
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності