Показати схожі тендери

Закупівля Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – 4 комплекти сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт від Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-007759-a
Id Tender b8c8cc4a40c3460e95286ffc18f35613
План UA-P-2025-03-18-009373-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 13:51
Остання зміна 12.05.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 318 474 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 592.37 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 13:50 до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 13:50
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 13:50
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2025 11:54
до 05.05.2025 12:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2025 16:54
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 12:05
до 12.05.2025 17:09
Період уточнень
з 18.03.2025 13:50 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 13:50 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 11:54 до 05.05.2025 12:05
Період кваліфікації
з 26.03.2025 11:54 до 05.05.2025 12:05
Основні параметри
Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – 4 комплекти сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 318 474 грн.
Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – 4 комплекти сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт
Назва предмета закупівлі
Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – 4 комплекти сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт
Очікувана вартість
2 318 474 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11592,37
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2025 11:13
Закінчення аукціону
26.03.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сонячні електричні станції з кріпленням, електрощитові та загальною потужністю 80 кВт
Код ДК 021:2015
09330000-1 - Сонячна енергія
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
68540, Україна, Одеська область, селище Буджак , Миру 140
Дата постачання по
01.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЛ СЕРВІС УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 962 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ"
Пропозиція:
1 963 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕУ-СОЛАР УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 315 841.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ ПРИРОДИ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 149 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЛБІНОВ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
2 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2025 11:45
Оголошення про проведення закупівлі
21.03.2025 11:43
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Пармаклі
Електронна пошта
Телефон
+380976686158
Замовник
ЄДРПОУ
21039453
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області
Поштовий індекс
68540
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
селище Буджак
Адреса
вул. Миру, 140
Кваліфікація
Лот № 1 Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – 4 комплекти сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт
Період вимог/скарг з 01.04.2025 16:54 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 11:54 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 16:55
Довідка НАЗК
01.04.2025 16:54
Повідомлення про рішення
01.04.2025 16:52
-
26.03.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 13:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 13:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до Основних технічних характеристик установки Додатку 3 Технічної специфікації комплект №1 та №2 повинні містити наступні характеристики: Обладнання - Фотоелектричний модуль (або еквівалент не гірше зазначених характеристик) Назва характеристики - Температурний коефіцієнт (Pmax) Значення Характеристики - ? -0,35 %/°C У складі вашої тендерної пропозиції ви надаєте файл під назвою «8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Порівняльна таблиця відповідності)», в якому зазначаєте наступні дані: Обладнання - Фотоелектричний модуль Jinko JKM585N-72HL4-V Назва характеристики - Температурний коефіцієнт (Pmax)- Значення характеристики -0,29 %/°C Також Ви надаєте файл під назвою «8.1. Документи, що підтверджують якість, відповідність та походження запропонованих товарів», який на сторінках 1-2 містить технічний паспорт на фотоелектричний модуль Jinko JKM585N-72HL4-V. У вказаному документі містяться наступні характеристики: Температурний коефіцієнт (Pmax) - -0,29 %/°C Таким чином, оскільки -0,29 %/°C є більшим значенням ніж -0,35 %/°C, то фотоелектричний модуль Jinko JKM585N-72HL4-V, що пропонуєте не відповідає технічній специфікації. У Вас є можливість змінити температурний коефіцієнт (Pmax) з ? -0,29 %/°C на ? -0,35 %/°C? 2. Відповідно до п.3.1 Додаткових вимог Додатку 3 Технічної специфікації: На запропонований товар під час його реалізації, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством або надати довідку в довільній формі. Проте, у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній документ, в якому зазначено, що «На запропонований товар під час його реалізації, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України та/або міжнародним законодавством». У Вас є можливість надати відповідну довідку в довільній формі?
Створено
31.03.2025 12:36
Надати до
01.04.2025 12:36
Період вимог/скарг з 05.05.2025 11:42 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 11:19 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:42
Повідомлення про рішення
05.05.2025 11:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 13:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 13:40
Період вимог/скарг з 05.05.2025 12:05 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 11:42 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:55
Довідка НАЗК
05.05.2025 12:05
Повідомлення про рішення
05.05.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-18-007759-a-a2
Підписаний і діє
Номер
29
1 963 000 грн.
1 635 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
12.05.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Сонячні електричні станції з кріпленням, електрощитові та загальною потужністю 80 кВт
Номенклатура
Сонячні електричні станції з кріпленням, електрощитові та загальною потужністю 80 кВт
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 1 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21039453

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ"
Повна назва
ТОВ "ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26568146

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 17:09
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-23-000032
Дата створення проекту
23.04.2025 16:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2025 16:36
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 11:15
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.04.2025 Одеса № 83 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК ? Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 23.04.2025 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 6 UA-2025-03-18-007759-a 18.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.04.2025 00:00
Документи рішення
23.04.2025 16:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак» Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 1, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 21.03.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ СЕРВІС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ВЕЛЛ СЕРВІС УКРАЇНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» (далі – ТОВ «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВЕЛЛ СЕРВІС УКРАЇНА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ВЕЛЛ СЕРВІС УКРАЇНА» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.04.2025 № 3, від 05.05.2025 № 5 та № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, договір від 12.05.2025 № 29, пояснення та документи Замовника, отримані 09.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які 21.03.2025 розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції ТД додатково до її попередньої редакції, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025 щодо не оприлюднення разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, Замовник 09.05.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленого порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД перелік вимог до предмета закупівлі, його якісні характеристики та технічні вимоги, зазначено Додатком 3 цієї документації. У Додатку 3 до ТД встановлено основні технічні характеристики сонячних електричних станцій з кріпленнями, електрощитовими та загальною потужністю 80 кВт, зокрема: блискавкоприймач окремостоячий для захисту наземної СЕС площею потужності 20кВт. Також у Додатку 3 до ТД зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає: порівняльну таблицю відповідності характеристик запропонованого ним товару вимогам, що ставляться Замовником стосовно характеристик предмету закупівлі, які наведені у складі технічної специфікації та копію технічного паспорту на устаткування, яке буде поставлене Замовнику учасником. Учасником ТОВ «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних вимог надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі від 25.03.2025 № 2503-8, копію технічного паспорту на устаткування та схему налаштування вертикального блискавкоприймача М-02. Проте відповідно до схеми налаштування вертикального блискавкоприймача М-02 запропонований учасником блискавкоприймач не є окремостоячим, а кріпиться до стіни, що не відповідає вимогам Додатка 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» вимогам Додатка 3 до ТД, Замовник 09.05.2025 надав пояснення, в якому зазначено: «Учасником запропоновано схему налаштування вертикального блискавкоприймача, згідно якого блискавкоприймач не є окремостоячим, а кріпиться до стіни, що не відповідає вимогам додатка 3 «Технічної специфікації» до тендерної документації замовника. Зазначена невідповідність являється технічною помилкою, яка була допущена товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника та не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» вимогам ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 11:15
Документи висновку
14.05.2025 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Висновком держаудитслужби від 14 травня Комунальним підприємством "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" усунено виявлені порушення шляхом розірвання договору з ТОВ "ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ"
Дата публікації
19.05.2025 11:09
Документи інформації про усунення порушення
19.05.2025 11:09
-
20.05.2025 09:34
-
21.05.2025 15:10
-
21.05.2025 15:11
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
21.05.2025 16:52
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
21.05.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Замовником внесено зміни до тендерної документації 21.03.2025 09:28 та 11:43 та оприлюднено в електронній системі закупівель нові редакції тендерних документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Чому Замовником не оприлюднено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі переліки змін, що вносяться до тендерної документації? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» вимогам Додатка 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відносності запропонованого до постачання блископриймача технічним та якісним характеристикам Замовника надано схему налаштування вертикального блископриймача М-02, згідно з якою запропонований учасником блископриймач не є окремостоячим, а кріпиться до стіни, що не відповідає вимогам Замовника. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.05.2025 17:15
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 17:16
-
Відповідь
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2025-04-23-000032.
1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів виділених з Бородінської (Буджацької) територіальної громади. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Метод, який застосовується для розрахунку відповідно до методики – метод порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювалася замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на відповідні види товару при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель та проведення ринкових консультацій. Посилання на сторінку іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі https://budjatska-sr.od.gov.ua/komunalni-pridpriyemstva-ta-ustanovi/kp-male-pidpriyemstvo-komunalnih-poslug-selishha-borodino/ 2. Замовником не було оприлюднено разом із змінами до тендерної дкуметації в окремому документі переліки змін, що вносяться до тендерної документації через помилку, на яку вплинув прояв людського фактора. Перелік внесених змін до тендерної документації: стара редакція "Інвертор гібридний DEYE SUN-15K-SG05LP3-EU-SM2, EU ВЕРСІЯ (або еквівалент не гірше зазначених характеристик) ". Нова редакція "Інвертор гібридний DEYE SUN-15K-SG01LP3-EU-SM2, EU ВЕРСІЯ (або еквівалент не гірше зазначених характеристик)". 3. Учасником запропоновано схему налаштування вертикального блископриймача , згідно якого блископриймач не є окремостоячим , а кріпиться до стіни , що не відповідає вимогам додатка 3 «Технічної специфікації» до тендерної документації замовника. Зазначена невідповідність являється технічною помилкою , яка була допущена товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОФАКТОР ЧАРДЖ» . Учасником надано супровідний лист разом з паспортом окремого блископриймача, у якому зазначено підтвердження вимог , висунутими замовником у технічній специфікації. Дана помилка не має негативного впливу для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів ) .
Рішеня
09.05.2025 17:51
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 318 474 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області
Контактний телефон:
+380976686158
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 318 474 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр безпеки громадян та комунальних послуг Буджак" Буджацької селищної ради Болградського району Одеської області
Контактний телефон:
+380976686158
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності